Wat jij wilt kan dus niet je zal altijd harder rijden als je harder wilt optrekken.
ff wat verduidelijkheden:
-ring in vario plaatsen : vooral doen dan weet je zeker dat je je blok naar de klote draait, je kan alleen een varioring plaatsen als je uitlaat ook weer met een prop begrenst is.
-strakere trek veren : leuk als je een snelle uitlaat hebt, heb je die niet dan verlies je vermogen.
-strakere drukveer : dit gaat je als je blok het niet nodig heeft je minstens 5km in top schelen en het kost je vermogen en gaat je v-snaar sneller opvreten, drukveer pas aan gaan kloten bij 70cc.
-bocht dichtknijpen kost je topsnelheid en vermogen omdat i dan gewoon zn gassen niet meer snel kwijt kan, tis idee van met de begrenzers in de uitlaat rijden.
Laat hem goed afstellen, want dat van ik gooi er een halve gram lichter in en dan loopt i sneller is nonsens.
Rollen moeten aangepast worden aan de powerband van de uitlaat en de cilinder, gooi je er te licht in dan loopt i te hoog in toeren en dan zit je boven je powerband, gooi je er te zwaar in dan zit je weer onder je powerband.
0,2 gram kan al heel veel schelen, dus koop een paar setjes rollen van verschillende gewichten en ga daar mee oefennen of laat het doen.
Edit : dubbele typo
Dit bericht is ge-edit door scooterkiller op 24-3-2004 1:00
|