Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - MT met 70 zeta geen kracht, huh???

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 833 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #17072 - MT met 70 zeta geen kracht, huh???
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 1628 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Davidjuhh 23-3-2004 15:46 Print reply

Posts: 367
Hehe, ok, das duidelijk... Grotere sproeier dus.

Dan heb ik nog wat, ik heb al 3 keer gehad in een maand tijd dat de bougie ontploft is. Dat heeft met de grondplaat afstelling te maken heb ik me laten vertellen alleen ze vertellen er weer niet bij wat ik dan moet doen. Ik heb hem helemaal naar links gedraaid, want ze zeggen dat omdat er een electronische ontsteking opzit het geen bal iutmaakt, maar dat geloof ik niet... (die fietsenmakers toch )

78 sproeier

Dit bericht is ge-edit door Davidjuhh op 23-3-2004 15:47
 
Ja Weh nou 23-3-2004 15:50 Print reply

Posts: 2242
oke grotere sproeier, dat is ook de rede dat je boegi naar de klote gaat, en je ontsteking moet je niet helemaal naar links draaien(tenzij je een vroege grondplaat hebt)
 
HTS Autotechniek
Hans F 23-3-2004 15:52 Print reply
Posts: 4326
heeft een airsal zuigerveren met een laagje chroom?
 
Davidjuhh 23-3-2004 15:57 Print reply

Posts: 367
Ja zuigerveer met chroom

En ik heb een ori grondplaat
 
Hans F 23-3-2004 15:59 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Davidjuhh

Ja zuigerveer met chroom

En ik heb een ori grondplaat


dat is dus heel dom om dat in een zeta cilinder met chroom wand te monteren. Cilinder kan nu recht naar de vuilnisbak

Zorg nou eerst eens vooraf dat je weet wat je doet.

tenzij je compressiepoeder/spul (wat hier laatst langskwam) hebt.
 
Davidjuhh 23-3-2004 16:01 Print reply

Posts: 367
En waarom kan dat niet??

edit: wat is compressie poeder?

Ik heb nog nooit gehoord dat het slecht is om een zuigerveer met chroomlaagje in een cilinder met chroom wand te doen

Dit bericht is ge-edit door Davidjuhh op 23-3-2004 16:03
 
wipe-out 23-3-2004 16:03 Print reply

Posts: 7672
omdat de veren van een zwakkere metaalsoort moeten zijn als de cilinderwand oid.

edit:

en compressiepoeder is net zoiets als een doosje bougievonkjes: onzin dus.

Dit bericht is ge-edit door wipe-out op 23-3-2004 16:04
 
Joscross 23-3-2004 16:05 Print reply

Posts: 12501
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wipe-out


en compressiepoeder is net zoiets als een doosje bougievonkjes: onzin dus.

Dit bericht is ge-edit door wipe-out op 23-3-2004 16:04

Wedde van niet

topic van laatst zeker gemist?

Dit bericht is ge-edit door Joscross op 23-3-2004 16:05
 
Davidjuhh 23-3-2004 16:07 Print reply

Posts: 367
Ow, ja, dan weet ik dat Hehehe, ach ja daarvoor ben ik hier...
Maar met die grondplaat dan??? Hoe zit dat?

 
Joscross 23-3-2004 16:08 Print reply

Posts: 12501
Daniel_84 23-3-2004 16:13 Print reply

Posts: 1127
Zit die jongen niet op te kutten.

En van die zuiger zal wel meevallen. Want zeta wand is ook al vrij hard, dus redelijk slijtvast. Koop voor de zekerheid ff andere zuigerveren, en zet grotere sproeier erin.
 
de_koen 23-3-2004 16:29 Print reply

Posts: 5595
hebje wel snelle luchtslangen?
aan je sproeier te zien niet
 
Honda 5-Bak te koop
Ja Weh nou 23-3-2004 17:05 Print reply

Posts: 2242
airsil cilinder heeft toch ook chroom wand? dan zou die zuiger goed zijn, maar ik zou er toch een meteor in doen.
 
HTS Autotechniek
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 23-3-2004 17:26 Print reply

Posts: 7007
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mt (12)5

airsil cilinder heeft toch ook chroom wand? dan zou die zuiger goed zijn, maar ik zou er toch een meteor in doen.


neen airsal is nicasil
 
nobody fuck with us!!
Ja Weh nou 23-3-2004 17:27 Print reply

Posts: 2242
maar zijn de zuigerveren dan idd chroom?
 
HTS Autotechniek

Dit topic is 1628 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved