Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Nieuwe setup

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 867 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #17042 - Nieuwe setup
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 629 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

smettevdev 22-3-2004 19:06 Print topicpost
Posts: 150
Ik heb zopas een 110cc malossi, 24mm Mikuni, Proma uitlaat, originele inlaatkleppen. Ik heb net ingereden. Nu vind ik dat hij niet zo goed rijdt. Hij (MBX80) begint pas te trekken vanaf 8000-9000 toeren en maar tot 10 000-10 500. Kan ik heb niet wat beter laten rijden zonder er veel geld in te steken??
 

MB-SpEeDfReAk 22-3-2004 19:12 Print reply
Posts: 612
Heb je al geprobeerd af te stellen,en geef wat meer informatie over hoe die verder rijdt.
 
88
Joscross 22-3-2004 19:13 Print reply

Posts: 12501
Ik zou ff een goed membraam erin steken, malossi 6 kleps ofzo
Wel goed afgesteld, goeie tandwiel verhouding ed?

Dit bericht is ge-edit door Joscross op 22-3-2004 19:15
 
Pistonpen Paultje 22-3-2004 19:14 Print reply

Posts: 8678
Heeft niets met afstelling te maken waarschijnlijk hoor.

't Is gewoon die cilinder. Wat je nog kunt proberen is je ontsteking iets vroeger te zetten.
 
smettevdev 22-3-2004 19:18 Print reply
Posts: 150
Wa doet zon Malossi 6 kleps, welk effect heeft dat? Mijn ontsteking is al op zen vroegst, zelfs al een beetje geveild, moet ik dan nog wat verder uitveiln ( de gaatjes van de vijzen he)??
 
Joscross 22-3-2004 19:18 Print reply

Posts: 12501
Wat het doet, laat meer mengsel door
En dat lijkt me wel een vereiste met zon setup
 
Pistonpen Paultje 22-3-2004 19:19 Print reply

Posts: 8678
Mja, mm of 3 verder veilen, moet kunnen...
 
Saknet 22-3-2004 19:25 Print reply

Posts: 10355
probeer meer compressie te kweken
kijk hoever je zuiger boven je cilinder uitsteekt,
en steekt hij er niet bovenuit maar er zelfs iets in dan kan je je cilinder mischien ook iets af laten vlakken en je cilinderkop,
ook ff checken of als zuiger op laagste punt is je spoelpoorten wel helemaal open staan

Dit bericht is ge-edit door barteld op 22-3-2004 19:27
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
smettevdev 22-3-2004 19:34 Print reply
Posts: 150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barteld

probeer meer compressie te kweken
kijk hoever je zuiger boven je cilinder uitsteekt,
en steekt hij er niet bovenuit maar er zelfs iets in dan kan je je cilinder mischien ook iets af laten vlakken en je cilinderkop,
ook ff checken of als zuiger op laagste punt is je spoelpoorten wel helemaal open staan

Dit bericht is ge-edit door barteld op 22-3-2004 19:27



Hij heeft compressie genoeg!! Ik krijg mijn kickstarter heel heel moeilijk naar beneden met mijn hand
 
MB-SpEeDfReAk 22-3-2004 19:36 Print reply
Posts: 612
FF offtopic,maar hoe hoog moet je deck height ongeveer zijn,want ik heb me kop gevlakt,en heb er nu 2 voetpakkingen onder,maar anders ben ik bang dat ie me kop ramt...
 
88
Saknet 22-3-2004 19:45 Print reply

Posts: 10355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: smettevdev

[...]



Hij heeft compressie genoeg!! Ik krijg mijn kickstarter heel heel moeilijk naar beneden met mijn hand

das normaal zelfs met een 80cc gaat dat wel aardig pittig toch?!? (helaas werkt mijn kickstarter as (nog) niet )

Dit bericht is ge-edit door barteld op 22-3-2004 19:45
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
[RRT] Lost-P 23-3-2004 11:25 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joscross

Ik zou ff een goed membraam erin steken, malossi 6 kleps ofzo
Wel goed afgesteld, goeie tandwiel verhouding ed?

Dit bericht is ge-edit door Joscross op 22-3-2004 19:15



Beter doe je dr idd een ander membraan in, bv die Malossi 6-kleps ofzo ja, wordt je powerband als t goed is ook al IETS breder door? en het rijdt wat lekkerder, en verder is het toch wel aardig normaal dat zn powerband van 8 tot 10000 toeren is???
 
Chille Tune shit dan
brommercrazy 23-3-2004 12:13 Print reply

Posts: 2594
snel cdi-tje wil ook nog wel eens helpen.
 

Dit topic is 629 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved