Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Dol schroefdraad in de karter

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 906 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #17040 - Dol schroefdraad in de karter
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 675 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

tommy354 22-3-2004 18:49 Print topicpost
Posts: 108
Misschien een domme vraag maar ik vraag het toch maar...

Het schroefdraad waar je de draadeindes in draaid om de cilinder en cilinderkop op te zette is bij mij dol (in de karter dus)en heb er al geprobeerd nieuw 6mm draad in te tappen maar dat lukt niet dus nu is mijn vraag kan ik daar zo 8mm in tappen en het gat in de cilinder en de cilinderkop waar het schroefdraad in moet groter maken zonder dat ik de boel verziek????

ThanQ
 

Pistonpen Paultje 22-3-2004 18:58 Print reply

Posts: 8678
Groter kan wel ja...

Moet je hoog uit die gaten bijboren door de cilinder, maar dat kan geen kwaad.

Je zou evt. ook een helicoil kunnen laten zetten...
 
[RRT] Lost-P 23-3-2004 11:21 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda-crew-PG

Groter kan wel ja...

Moet je hoog uit die gaten bijboren door de cilinder, maar dat kan geen kwaad.

Je zou evt. ook een helicoil kunnen laten zetten...


idd, Helicoil Roels , en dan kan je ook weer gewoon m6 tapeinden erin draaien ipv m8...
 
Chille Tune shit dan
Brekkedear 23-3-2004 13:08 Print reply
Posts: 109
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Lost-P

[...]


idd, Helicoil Roels , en dan kan je ook weer gewoon m6 tapeinden erin draaien ipv m8...


Is helicoil dat waar je er een busje binnen in draaid waar je er eerst met een speciale tap er wat moet uithalen?? dat heb ik ook werkt PRI>A

 

Dit topic is 675 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved