Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Close ratio versnellingen, wat is het nou precies?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1155 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #17019 - Close ratio versnellingen, wat is h...
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4017 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Hans F 23-3-2004 15:25 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn

[...]


afhankelijk van je twv he



nope, enkel van het toerental waarop je schakeld
 
BlizzarD 23-3-2004 15:27 Print reply

Posts: 2050
Is close ratio nou dit:

1: lang
2: kort
3: kort
4: kort
5: langer
6: lang


 
Koos non-brommerloos!
Martijn 23-3-2004 15:30 Print reply
Posts: 10000
laatste versnellingen vallen altijd het minste terug..

snapt dat gereken in kort/lang nu niet ff ....

lange 1, en de rest valt allemaal weinig in toeren terug
relatief

 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Martijn 23-3-2004 15:32 Print reply
Posts: 10000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hans F

[...]


nope, enkel van het toerental waarop je schakeld


ik bedoel: met een zwaardere vertanding valt ie meer terug ...
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Hans F 23-3-2004 15:38 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn

[...]


ik bedoel: met een zwaardere vertanding valt ie meer terug ...


dat is dus niet zo
 
Blijhoofd 23-3-2004 15:48 Print reply

Posts: 7378
laatste versnelling bij een 5 bak bij tsx is een overdrive

maar wat heb je aan een lange of korte 1 deze gebruik je toch alleen om weg ter rijden
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
bram-hercules 23-3-2004 15:52 Print reply

Posts: 317
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BlizzarD

Is close ratio nou dit:

1: lang
2: kort
3: kort
4: kort
5: langer
6: lang




en wat is dan long ratio?:
1: lang
2: lang
3: lang
enzovoort?
 
***als je een probleem niet kan oplossen, vul het dan op met pur*** ---soms voel ik mij zo`n noob---###Woei, ik rijd binnenkort op een schakelskoeter####
Joscross 23-3-2004 16:07 Print reply

Posts: 12501
Close ratio bakken zijn er ook voor honda toch? uit welke brommers komen die?
 
hondambx 23-3-2004 16:29 Print reply
Posts: 359
korte bak is fijner om te crossen omdat je dan constant veel vermogen hebt. en lange bak is fijner voor lange stukken

 
www.tipsforlife.nl/forum
bart de scootergek 23-3-2004 17:01 Print reply

Posts: 8916
de close ratio bakken komen uit een honda cr80, ik rijd er zelf dus ook mee, je merkt echt dat er bijna geen toerendrop is. maar mijn 1 is niet overdreven lang ofzo.
 
Honda RC-33
Brekkedear 23-3-2004 20:39 Print reply
Posts: 109
Maar kun je die van een Cr 80 die close ratio ook in een mtx-sh zetten ?
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 23-3-2004 20:40 Print reply

Posts: 7007
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Brekkedear

Maar kun je die van een Cr 80 die close ratio ook in een mtx-sh zetten ?



bouwj. ongeveer 1987 kan dat wel ja ...

nu nog vinden
 
nobody fuck with us!!
gonzales 23-3-2004 20:45 Print reply

Posts: 1319
ja honda cr80 bakken passen . leuk rijden trouwens en de ontstekingen ook trouwens
 
burn your rubber not your soul
Brekkedear 23-3-2004 20:49 Print reply
Posts: 109
dan zal ik dat is keer kijken is nog van luchtgekoelde cr80 maar CDI is kapot das het probleem ook dus als iemand er een in de handel heeft van cr 80
 
Martijn 23-3-2004 21:29 Print reply
Posts: 10000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hans F

[...]


dat is dus niet zo


ehm......dan zou je dus met de meest zware vertanding altijd in je powerband blijven. Dan trekt dat het snelste op dus altijd 6bak met zware vertanding nemen

klopt toch iets niet hans...
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***

Dit topic is 4017 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved