Pingu |
22-3-2004 7:34 |
Posts: 1842 |
close ratio rijd erg fijn, je hebt dus een lange 1, maar in de rest van de versnellingen zeer weinig toerendrop.
|
|
2fast 2stroke mbx80 tuned |
|
BlizzarD |
22-3-2004 8:17 |
Posts: 2050 |
Ah ik dacht juist een korte 1?
|
|
Koos non-brommerloos! |
|
Hans F |
22-3-2004 9:22 |
Posts: 4326 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Pingu
close ratio rijd erg fijn, je hebt dus een lange 1, maar in de rest van de versnellingen zeer weinig toerendrop.
idd, zodat je met een zeer piekerig getunde setup toch nog kunt rijden.
|
|
|
|
MTX 80 RII H |
22-3-2004 22:23 |
Posts: 336 |
wat vinden jullie weinig toerendrop? Mijn 6-bak valt iets van 1500 toeren terug, is dit nu veel of weinig?
|
|
It's a multiple-station rotation installation |
|
WoLdRiNG |
22-3-2004 22:24 |
Posts: 251 |
die van mij trouwens net zow.
|
|
|
|
Martijn |
22-3-2004 22:25 |
Posts: 10000 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MTX 80 RII H
wat vinden jullie weinig toerendrop? Mijn 6-bak valt iets van 1500 toeren terug, is dit nu veel of weinig?
afhankelijk van je twv he
|
|
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 *** |
|
WoLdRiNG |
22-3-2004 22:27 |
Posts: 251 |
uhhh 15 of 16/46
volgensmij
niet dat je er wat aan hebt maar toch
Dit bericht is ge-edit door WoLdRiNG op 22-3-2004 22:28
|
|
|
|
Blijhoofd |
22-3-2004 22:30 |
|
MTX 80 RII H |
22-3-2004 22:31 |
Posts: 336 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Martijn
[...]
afhankelijk van je twv he
twv heeft daar toch nix mee te maken? Die is onafhankelijk van je tandwielen in je blok, en die verandert niet. Maakt toch niet uit of je toerendrop van 1500 toeren hebt met 13:52 of 15:42, op het moment van schakelen blijft je snelheid (vrijwel) constant, dus je kettingwielen draaien net zo hard, dus je twv heeft er volgens mij niets mee te maken.
Maar goed, mijn twv is 13:45
|
|
It's a multiple-station rotation installation |
|
Tsxdude AKU MicheL |
23-3-2004 9:52 |
Posts: 10676 |
Wat heeft gewoon een nederlandse 5bak dan, long ratio??
Als ik em met men 50cc AC blok gewoon door zijn powerband heentrek, en overschakel, gaat hij door aan het begin van de powerband, rijd erg fijn als je ff snel weg moet komen
|
|
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve |
|
Brekkedear |
23-3-2004 13:26 |
Posts: 109 |
Bestaan die 5 of 6 bakken ook voor mtx-sh ?? en wat kosten die en bestaat er een volle krukas voor?
|
|
|
|
BlizzarD |
23-3-2004 13:30 |
Posts: 2050 |
Weet wel dat ze voor MB's bestaan, MB8 heeft volgens mij een 6bak close ratio standaard
|
|
Koos non-brommerloos! |
|
mt80 |
23-3-2004 13:31 |
Posts: 2071 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Brekkedear
Bestaan die 5 of 6 bakken ook voor mtx-sh ?? en wat kosten die en bestaat er een volle krukas voor?
ja er bestaan 5/6 bakken, 5 bak zit in luchtgekoeld mb/t8 blok, in luchtgekoeld mtx80 blok zit lange 6 bak, in mbx80 enzo(de vloeistofgekoelde blokken) zat korte 6 bak dacht ik, in honda cr80 van bepaald bouwjaar zit een close ratio 6 bak dacht ik
Dit bericht is ge-edit door mt80 op 23-3-2004 13:33
|
|
|
|
mt80 |
23-3-2004 13:32 |
Posts: 2071 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: BlizzarD
Weet wel dat ze voor MB's bestaan, MB8 heeft volgens mij een 6bak close ratio standaard
|
|
|
|
Brekkedear |
23-3-2004 13:33 |
Posts: 109 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mt80
[...]
ja er bestaan 5/6 bakken, 5 bak zit in luchtgekoeld mb/t8 blok, in luchtgekoeld mtx80 blok zit lange 6 bak, in mbx80 enzo zat korte 6 bak dacht ik, in honda cr80 van bepaald bouwjaar zit een close ratio 6 bak dacht ik
En dat past ook allemaal in Mtx heb zelf nog wel 80 met 6 bak die ontsteking is kapot dus
|
|
|
|