Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - airsal 47 mm tsx

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1278 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #16998 - airsal 47 mm tsx
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1351 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

phil is chil 21-3-2004 21:36 Print reply

Posts: 483
mooi antwoord!!!!
 
<3 the massive
PlaceR 21-3-2004 21:56 Print reply
Posts: 1588
het gaat idnerdaad over 10den ofwel 100den van millimeters
 
SkaBla [Pim] 21-3-2004 22:08 Print reply

Posts: 4659
juist, das een iets uitgebreiderde uitleg dan die van mij....
 
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 21-3-2004 22:14 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tsxdude AKU MicheL

[...]


Nej hoe meer toeren je draait hoe hoger de zuiger komt....


wat lul je man

word je drijfstang lager en je cil korter met meer toeren ofzo? auw kut gek man
 
SkaBla [Pim] 21-3-2004 22:25 Print reply

Posts: 4659
nee maar je lagers krijgen wel iets meer of minder speling........
 
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D
Martijn 21-3-2004 22:36 Print reply
Posts: 10000
is dat afhankelijk van het toerental dan?

dat betekent dat het metaal van de lagers moet vervormen.
denk dat je dan echt praat in waarden die je kunt verwaarlozen....die onmeetbaar zijn...dus is er geen probleem.

 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 21-3-2004 22:39 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SkaBla [Pim]

nee maar je lagers krijgen wel iets meer of minder speling........


als je een squish hebt van 2 tiende mm dan kan t heel mss met gare lagers en een gaar big end

maar met een gewone airsal kan t niet

t is gewoon zn afstelling of detoneren

hij zegt zelf dat t met choke minder word

Dit bericht is ge-edit door TSX freak op 21-3-2004 22:39
 
SkaBla [Pim] 21-3-2004 22:53 Print reply

Posts: 4659
dan ishet zijn afstelling of compressie...
 
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D
kpotappel86 21-3-2004 23:08 Print reply

Posts: 2679
ik heb dat ook even hoor met me zulu als ik optrek vanaf lage toeren(2k 3k) das ook rond de 5k 6k
en houdt hij ook ff in stotteren das gewoon me afstelling keertje wat meer tijd in steken
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
Martijn 21-3-2004 23:33 Print reply
Posts: 10000
ja das stotteren....maar echt knallen...das niet je afstelling...ja...van je ontsteking ofzo...


 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
phil is chil 22-3-2004 17:03 Print reply

Posts: 483
jah maar dat is nu voorbij het kwam doordat hij te weinig benzine kreeg en dan komt er ineens een lading uit mn 20mm en dan zegt ie: BAMM!maar is al weer goed verholpen en hij rijdt nu veel beter en hij is goed afgesteld....alleen met inrijden heb ik toch steeds de neiging om door te trekken.......
 
<3 the massive

Dit topic is 1351 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved