Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - powerfilter=rommel

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1330 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #16985 - powerfilter=rommel
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1808 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

MC Beuner 21-3-2004 11:45 Print topicpost

Posts: 3678




hiermee wil ik even zeggen dat je geen powerfilter moet kopen(muv twin air k&n en andere goede filters, maar die moet je dan ook in een kast bouwen)
maar ik ben nu ook van mijn filter af want er kwam een heeeele grote steekvlam uit mijn carburateur toen dit gebeurde(HOE KON DAT GEBEUREN???)
en mijn zuiger en zuigerveer waren nog helemaal heel
en het was een oud type malossi

 
Vivatje snor

-Niellesie- 21-3-2004 11:47 Print reply

Posts: 6454
kweet het had et op me 50 immi ook
 
allalallalallalalallalala
Ralf 21-3-2004 11:48 Print reply

Posts: 9073
Lijkt er eerder op dat dat ding gewoon veel te arm heeft gelopen, dus veroordeel goede onderdelen niet door je eigen gepruts.

Carb afstellen blijft moeilijk voor sommigen

Dit bericht is ge-edit door Ralf op 21-3-2004 11:48
 
Tsxdude AKU MicheL 21-3-2004 11:51 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ralf

Lijkt er eerder op dat dat ding gewoon veel te arm heeft gelopen, dus veroordeel goede onderdelen niet door je eigen gepruts.

Carb afstellen blijft moeilijk voor sommigen

Dit bericht is ge-edit door Ralf op 21-3-2004 11:48



Wie heeft hier nou gene brom meer dan
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
MC Beuner 21-3-2004 11:51 Print reply

Posts: 3678
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ralf

Lijkt er eerder op dat dat ding gewoon veel te arm heeft gelopen, dus veroordeel goede onderdelen niet door je eigen gepruts.

Carb afstellen blijft moeilijk voor sommigen

Dit bericht is ge-edit door Ralf op 21-3-2004 11:48


nee want er zat een te grote sproeier in, en or zaten overal korreltjes troep in de carb en membraam
 
Vivatje snor
suzuki rijder 21-3-2004 11:52 Print reply

Posts: 2322
ja ik zat ook al es te kijken maar dat komt niet door de filter die krassen want als er dus wel zand door de filter komt heb je aleen krassen bij de inlaat en niet bij de uitlaat dit lijkt meer der op dat die warm is geworden
 
[url=http://www.scooter-freaks.nl/forum/showthread.php?t=91781&page=2]Projectje:)[/url]
Ralf 21-3-2004 11:53 Print reply

Posts: 9073
Die schade in die cilinder komt echt van de veel wrijving, te weinig koeling, dus geen olie of een te arm mengsel, niet van vuil.
 
gijsd 21-3-2004 11:57 Print reply

Posts: 327
idd, ik had ook powerfilter, een kant van de zuiger helemaal afgeschaafd en andere kant nog goed, je hebt gewoon een aanloper gehad

btw, een powerfilter is echt kut, ja ook al heb je een goed, als ie buiten staat in de regen zit je filter vol mee water
 
PRO TUNING 21-3-2004 11:58 Print reply

Posts: 4000
Had je je filter ook voorzien van filter olie ?
 
SkaBla [Pim] 21-3-2004 12:02 Print reply

Posts: 4659
als er zandkorrels oid je cil in gevlogen zijn door een slecht filter kun je dat alleen zien aan de inlaat kant door verticale strepen.. en ik kan het weten
 
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D
MC Beuner 21-3-2004 12:03 Print reply

Posts: 3678
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING

Had je je filter ook voorzien van filter olie ?


een klein beetje, niet genoeg denk ik dus, maar hoe kan die steekvelm uit de carburateur komen?
(was echt een grote vlam, kwam bijna tot het achterwiel!)

dat zand in de carb is grotendeels nadat de luchtfilter weg is gebrand erin gekomen volgens mij





Dit bericht is ge-edit door hondamt8rijder op 21-3-2004 12:10
 
Vivatje snor
Tsxdude AKU MicheL 21-3-2004 12:07 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gijsd

idd, ik had ook powerfilter, een kant van de zuiger helemaal afgeschaafd en andere kant nog goed, je hebt gewoon een aanloper gehad

btw, een powerfilter is echt kut, ja ook al heb je een goed, als ie buiten staat in de regen zit je filter vol mee water


Maar net wat voor brommer je hebt......

 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
Martin mt5 knol 21-3-2004 12:13 Print reply

Posts: 2211
Ik ha die ook een, maar zat niet vol rommel, maar in de filter aan de binnenkant zat wel rotzooi bij mij ook! maar mijn cilinder heefter niets van geleden! Gelukkig maar! (komt trouwens toch een eurokitje)
 
brommerforum stinkt
foxbuster666 21-3-2004 12:14 Print reply

Posts: 670
Waarom niet?
Jij rijd mt
Dat scheelt
Als je mt/mb vergelijkt na het rijden dan is het bij de carberateur veel viezer geworden dan bij mb.
Ik heb zelf de verschillen gezien.
Ik heb met 70cc malossi zonder vastlopers een jaar zonder filter gereden.
Nu rij ik met 110 malossi weer met powerfilter.
Is wel te doen.
Maar goed.
Ieder eigen mening zeker
 
Hij reed gortig 80 blok, 6-bak,110cc malossi,HPI raceonsteking,Dellortho 28mm vlak VHST ,malossi spruitstuk 26mm, malossi variabele powerbox, malossi 6-kleps, malossi powerfilter, aangemeten hogedrukkop en uitlaat
Martin mt5 knol 21-3-2004 12:17 Print reply

Posts: 2211
Rijd je ooit in de bagger? Niet veel dus, dan zuigt een powerfilter hard! komt vol rotzooi!
 
brommerforum stinkt
MC Beuner 21-3-2004 12:28 Print reply

Posts: 3678
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: foxbuster666

Waarom niet?
Jij rijd mt
Dat scheelt
Als je mt/mb vergelijkt na het rijden dan is het bij de carberateur veel viezer geworden dan bij mb.
Ik heb zelf de verschillen gezien.
Ik heb met 70cc malossi zonder vastlopers een jaar zonder filter gereden.
Nu rij ik met 110 malossi weer met powerfilter.
Is wel te doen.
Maar goed.
Ieder eigen mening zeker


als je hem in een kast bouwt is het wel te doen
 
Vivatje snor

Dit topic is 1808 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved