met nsr als iemandt achteropzit dan wou ie nog wel eens achterover als je gas tever optrok
als ik alleen er op zit is het me nog niet gelukt ga ook niet proberen zit me teveel geld in
ik rij op m'n zundapp(50cc.)gewoon stationair in de 1 en dan koppeling in helemal vol gas en dan de koppeling iets sneller los laten als normaal(niet laten schieten)maar ik kan nog niet overschakelen
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Brommer Freak
je moet in een weely toch zonder koppeling opschakelen? ga je dan met een beetje settup niet kk hard achterover?
Ja man moet zo ja.
Nee gewoon je koppeling gebruiken tijdens overtschakelen.
En als je achterrem beheersing heb ga je niet kk hard achterover het is trouwens niet kk hard achterover, je gaat gewoon achterover, niet kk.
http://www.WHEELY-BOY.nl en http://www.KTM-STUNTRIDER.nl
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Wheely Boy
[...]
Ja man moet zo ja.
Nee gewoon je koppeling gebruiken tijdens overtschakelen.
En als je achterrem beheersing heb ga je niet kk hard achterover het is trouwens niet kk hard achterover, je gaat gewoon achterover, niet kk.
je gaat naar mijn idee eerder onderuit als je koppeling niet gebruikt
ivm dat je dan een tik krijgt van je blok ??
of je moet wel snel je gas dicht/open kunnen doen zonder dat te merken
maar meeste hebben dat nie dus gaan ze onder uit
je gaat naar mijn idee eerder onderuit als je koppeling niet gebruikt
ivm dat je dan een tik krijgt van je blok ??
of je moet wel snel je gas dicht/open kunnen doen zonder dat te merken
maar meeste hebben dat nie dus gaan ze onder uit
je moet sowieso je gas loslaten tijdens overschakelen zonder koppeling, andres moet je hem echt in zijn versnelling stampen omdat er nogal druk staat op de versnellingsbak
je moet sowieso je gas loslaten tijdens overschakelen zonder koppeling, andres moet je hem echt in zijn versnelling stampen omdat er nogal druk staat op de versnellingsbak
dat zeg ik toch maar dat moet je zo snel doen zonder dat je het merk
er is maar 1 brommer waar op ik wheely's heb gemaakt
maar jah dat ding rijd autowheelys
van de week word me laaste kans om er op te rijden
want dan moet ik hem afstellen enz voor de nieuwe koper
(en nee het is niet me mb )
Dit bericht is gewijzigd door WiZZ [wesley] op 6-3-2006 om 12:25 uur.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: PlaceR
iemand al ervaring met nsr ?
laatst met 80cc blok in 2 doortrekken en in powerband licht rukje
komt hij net omhoog is wel eng met al je kappe
Ja.. heel veel mense blere hier allemaal dat je gwoon hard aan je stuur moet rukken enz en dat daardoor niet met zware brommers kan of dat je veel vermoge moet hebben. Is gelul...
Je moet het gewoon slim doen met de koppeling... kan het eig niet uitleggen . Veel oefenen iig... maar ik kon het met mijn NSR was 50cc'tje.. met mijn MB, helemaal standaart. En met mijn GPR, maar die wilde zelf al erg graag met 80 malossi
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
makkelijkste is nog altijd gwoon die koppeling te snel laten komen.. (ik zeg niet dat het goed is maar) de eerste keer op mijn tsx liet ik de koppeling ook gaan en hup m'n eerste wheely en m'n eerste 10 meter op m'n brommer.. ik weet het ik ben lomp maar ut lukt zo wel :P