Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - ik weet het niet

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1249 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #16929 - ik weet het niet
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 626 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

dj prox 19-3-2004 20:40 Print topicpost
Posts: 66
ik heb gekeken of ik me cab beter kon afstellen en naar mijn vlotter gekeken omdat die soms wel vonkte soms niet (paar keer wel paar keer niet als ik in hogere toeren reed) vaak ook als ik net gas losliet en weer gasgaf

ook is het zo dat als ik stil sta(in zijn vrij) of koppeling inknijp dat die veel toeren maakt en dan langzaam terug zakt naar stationair en dit licht niet aan mijn stationair schroef en de sproeier die erin zit is net een maat te groot

setup
malossi 70
18(denk ik) keihen
5bak
en hij rijdt meestal wel tot de 100 met een goede bougie van bosch maar die moet ik elke week vervangen
nu rijd hij met een ngk9 soms net 80 en dit is op een teller die wel afwijkt dus ik vindt dit allemaal maar raar en weet niet wat het is
 

martijn_helmer 19-3-2004 20:47 Print reply

Posts: 146
Knaapje, je vlotter heeft verdacht weinig met je ontsteking te maken. En je probleem ligt bij je ontsteking, effe je condensator doormeten, of als je kontaktpunten hebt, kijken of der vonken overspringen.
 
RS-Freak 19-3-2004 21:33 Print reply
Posts: 67
Wat voor Bosch ??
 
dj prox 19-3-2004 21:36 Print reply
Posts: 66
uhmm ik zal even kijken en heb een mb dus heb geen condensator maar cdi en dat de toeren omhoogklimt als ik me koppeling inknijp en derna weer terug zakt lijkt mij wel aan de afstelling te liggen maar alvast bedankt

het was een bosch wca3 super ofzo?
 
Joostvdw 19-3-2004 21:50 Print reply

Posts: 4789
heb je geen valse lucht?
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
dj prox 19-3-2004 21:54 Print reply
Posts: 66
nee ook niet heb ik ook al naar gekeken
 
solidsjakie 19-3-2004 22:19 Print reply

Posts: 2291
wat heb je geboud joh, je vlotter vonkt???? Hoe doe je dat, zonder dat de benzine in de fik vliegt?

en alstie langzaam trug naar stationair gaat, is dat meestal teveel lucht, en te weinig benzine(valse lucht meestal)
 
BJK 13-5-2004 9:27 Print reply
Posts: 1
he,

ik rijd op een oud schakelpuchie rond, en dat probleem wat je omschrijft. het omhoog jagen van zn toeren als je de koppeling inknijpt of in zn vrij zet. is bij puch typisch geval van versleten krukaskeerringen. kijk maar es op www.ptcn.net bij de afd techniek, daar staat wat meer info.

grz

BJK
 
MB-SpEeDfReAk 13-5-2004 10:27 Print reply
Posts: 612
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dj prox

uhmm ik zal even kijken en heb een mb dus heb geen condensator maar cdi en dat de toeren omhoogklimt als ik me koppeling inknijp en derna weer terug zakt lijkt mij wel aan de afstelling te liggen maar alvast bedankt

het was een bosch wca3 super ofzo?

Sinds wanneer heeft een mb geen condensator,
en het is altijd zo dat je toerental omhoog klimt als je je koppeling inknijpt

Dit bericht is ge-edit door MB-SpEeDfReAk op 13-5-2004 10:28
 
88
Teunmenator 13-5-2004 10:55 Print reply

Posts: 2524
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joostvdw

heb je geen valse lucht?


Dat denk ik toch ook ja. Als ie heel warm is en je geeft stationair veel gas. Loopt ie dan goed terug. Of hoor je hem nog toeren maken onderweg naar stationair zeg maar. Welke sproeier heb je?
 
Pistonpen Paultje 13-5-2004 10:57 Print reply

Posts: 8678
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MB-SpEeDfReAk

[...]

Sinds wanneer heeft een mb geen condensator,
en het is altijd zo dat je toerental omhoog klimt als je je koppeling inknijpt

Dit bericht is ge-edit door MB-SpEeDfReAk op 13-5-2004 10:28


altijd?

En dat 2e alleen als je je gas open houd ja

Btw. Topic is inmiddels ook alweer 2 maanden oud...
 

Dit topic is 626 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved