Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - niet te hard maar wel sneller

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 763 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #16870 - niet te hard maar wel sneller
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1650 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mb-cruisefather.nl 18-3-2004 18:55 Print reply

Posts: 266
ori belgiche zijn toch niet meer te krijgen of erg duur?
(kmoet geen 70 cc, lijkt me hogere top dan 65 hebben en dan ist gelijk een motorfiets,een 50cc snel met een grotere carb erbij gaat ook wel wat harder lijkt me)
Hij moet echt niet harder dan dat gaan, maar wel harder optrekken dan de orginele cilinder en volgens mij kan het met een 50 snel met lichtere twv de standaart snel, en de rest ori behalve de 5e versnelling en dan begrenst met een ring.
Kmoet alleen ff weten welke cilinder geschikt is.
Ik zag op 50cc.nl iets van 50cc import staan.
Is dit missch een goeie 50cc snel, of is dit immitatie?
Moet wel vrij lang mee kunnen gaan.
Ook staat er een eurokit, maar de levertijd is onbekend dus zal wel lang duren.

 
tsxerr 18-3-2004 18:58 Print reply

Posts: 1478
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mb-cruisefather.nl

ori belgiche zijn toch niet meer te krijgen of erg duur?
(kmoet geen 70 cc, lijkt me hogere top dan 65 hebben en dan ist gelijk een motorfiets,een 50cc snel met een grotere carb erbij gaat ook wel wat harder lijkt me)
Hij moet echt niet harder dan dat gaan, maar wel harder optrekken dan de orginele cilinder en volgens mij kan het met een 50 snel met lichtere twv de standaart snel, en de rest ori behalve de 5e versnelling en dan begrenst met een ring.
Kmoet alleen ff weten welke cilinder geschikt is.
Ik zag op 50cc.nl iets van 50cc import staan.
Is dit missch een goeie 50cc snel, of is dit immitatie?
Moet wel vrij lang mee kunnen gaan.
Ook staat er een eurokit, maar de levertijd is onbekend dus zal wel lang duren.



Niet zo moeilijk doen:
50cc snel, de rest ori. Dan loopt hij 70 en als je de choke er op zet 55
 
http://groups.msn.com/tsxer
mb-cruisefather.nl 18-3-2004 19:14 Print reply

Posts: 266
Welke 50 snel dan??????
Is die import nou goed of id een andere aan te raden.
Belgische weet ik datze goed zijn maar volgens mij niet te krijgen.
Of ik moet me vergissen, ben al aant zoeken.
Kwil trouwens me pijpie houwe want hijs wel mooi en zoveelgeld wil ik ook weer nie uitgeven voor een chrome std pijp.
Als ik met ring begrens hebbik toch hetzelfde effect?


Dit bericht is ge-edit door mb-cruisefather.nl op 18-3-2004 19:24
 
tsxerr 18-3-2004 19:48 Print reply

Posts: 1478
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mb-cruisefather.nl

Welke 50 snel dan??????
Is die import nou goed of id een andere aan te raden.
Belgische weet ik datze goed zijn maar volgens mij niet te krijgen.
Of ik moet me vergissen, ben al aant zoeken.
Kwil trouwens me pijpie houwe want hijs wel mooi en zoveelgeld wil ik ook weer nie uitgeven voor een chrome std pijp.
Als ik met ring begrens hebbik toch hetzelfde effect?


Dit bericht is ge-edit door mb-cruisefather.nl op 18-3-2004 19:24


Zou ik niet doen begrenze met een ring, met je gelijk al je vermogen kwijt. Ik heb een fast arrow een 50cc snel. Voor de rest alles ori. En als je op de rollerbank moet gewoon op je choke zetten.
 
http://groups.msn.com/tsxer
Hannes 18-3-2004 19:55 Print reply

Posts: 4530
Bij een MB blijft de choke niet hangen
 
Supermotard, seperates the men from the boys
Frank MB 18-3-2004 19:59 Print reply
Posts: 154
origineel snel van honda is de snelste en beste 50cc die er te krijgen is voor honda.
 
honda mb te KOOP!!!!
tsxerr 18-3-2004 20:04 Print reply

Posts: 1478
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hannes

Bij een MB blijft de choke niet hangen


Dan zet je een was knijper er tussen of zo. Daar kan je toch wel iets op verzinnen?
 
http://groups.msn.com/tsxer
mb-cruisefather.nl 18-3-2004 23:42 Print reply

Posts: 266
Maar als je een lichtere twv neemt moet maakt ie meer toeren op de 60 dan de ori met de ori twv. toch?
Dan heeft ie dus meer kracht met optrekken.
Als je de ori cilinder een lichtere twv geeft gaat ie wel harder trekken maare door gebrek aan toeren gaat ie dan langzamer.
Dus sowieo meer kracht naar de 60 (/65) toe, met een hoger maar wel redelijk toerental.
Alleen het probleem is dan dat die 50 cc snel veel meer toeren kan maken dan dat ie op die manier op de 60 zou doen en dus vrij ver boven die snelheid uitkomt.
Dat wilde ik dus begrenzen met die ring.
Er zal wel wat vermogen afgaan tijdens het trekken, maar zelfs als dit naar het ori vermogen gaat neigen heeft ie meer kracht door lichtere twv en kan hij toch genoeg toeren maken om de 60 a 65 te kunnen halen.

Maar 50cc heeft sowieso toch al meer vermogen.
Lijkt me toch sterk da je met da ringetje zoveel eraf haalt dat ie maar std vermogen levert.

 
Saknet 19-3-2004 12:09 Print reply

Posts: 10355
ach ik ken een gozer reed met de ori honda cilinder [klein beetje af/bijgewerkt] 75 op zn MT
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
mb-cruisefather.nl 19-3-2004 18:28 Print reply

Posts: 266
Ja, maar het gaat mij nie om de top.
die moet juist laag zijn.
hij moet optrekken.
Was nou een goeie 50 snel waarmee je nie veel meer topsnelheid hebt maar wel harder trekt dan ori?

 
mb-cruisefather.nl 19-3-2004 18:30 Print reply

Posts: 266
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mb-cruisefather.nl

Ja, maar het gaat mij nie om de top.
die moet juist laag zijn.
hij moet optrekken.
Was nou een goeie 50 snel waarmee je nie veel meer topsnelheid hebt maar wel harder trekt dan ori?
Zeg maar 65 ofzo top en moet niet t ehard slijten.


 

Dit topic is 1650 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved