Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Honda MB 125 cc

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1127 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #16849 - Honda MB 125 cc
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 2688 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

gerbensuzuki 17-3-2004 19:08 Print topicpost
Posts: 27
hallo,

Ik heb een Honda Mb5 met.
125cc.
2 kleps membraam.
24mm.
powerfilter.
80cc Special homoet.
Achter kleinste verstanding
Voor grootste vertanding.
Loopt nu 110 Km/h
Dat is toch eigenlijk te langzaam met deze
spullen.
135 moet toch te halen zijn.
wie weet hoe het komt.

gerben
 

Joscross 17-3-2004 19:10 Print reply

Posts: 12501
komt ie wel op toeren? en hoeveel versnellingen
 
gerbensuzuki 17-3-2004 19:11 Print reply
Posts: 27
hij komt priema op toeren maar zakt soms wat af in derde versnelling
4bak
 
Joscross 17-3-2004 19:12 Print reply

Posts: 12501
zet een 6 bak in, maar veel meer km's zal je er niet uithalen
 
gerbensuzuki 17-3-2004 19:14 Print reply
Posts: 27
Dus jij denkt dat hij de 135 niet haalt.
zijn er geen andere opties.

 
Joscross 17-3-2004 19:14 Print reply

Posts: 12501
Tunen
 
gerbensuzuki 17-3-2004 19:15 Print reply
Posts: 27
dat zou inderdaad kunnen.
 
Blorn 17-3-2004 19:16 Print reply

Posts: 13825
Wat dacht je van dat membraan? Je pijp? Je vertanding (17-36??)
 
gerbensuzuki 17-3-2004 19:16 Print reply
Posts: 27
Heb het zin als ik de ontsteking vervroeg ?
 
Joscross 17-3-2004 19:17 Print reply

Posts: 12501
Anders moet je ff naar dat mb'tje van foxbuster kijken en ff vergelijken
http://www.brommerforum.nl/brommer/2784
 
Pistonpen Paultje 17-3-2004 19:17 Print reply

Posts: 8678
Eh, die 4 versnellingen is al niet kloppend. (std. is 5 of 6 in 80blok)

En dan nog, als hij in zijn 3 afzakt moet je een lichtere vertanding nemen. Loopt beter/harder soms zelfs als het echt te zwaar is.

Btw. Die eurocilindro's schijnen wel vaker erg langzaam te zijn.
 
Jurgen 17-3-2004 19:20 Print reply

Posts: 1334
Ik had een 6 kleps membraam en een 28mm (kan ook 32 geweest zijn) bing carb. en ging op de autoteller 145.
Zal dus wel een 135 echt geweest zijn..
Dit was op een MTX-ot

vertanding was 15-38
 
Heb je onderdelen voor een MTX-sh over?? Inbox even.
mbrulezzz 17-3-2004 19:24 Print reply

Posts: 2084
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jurgen

Ik had een 6 kleps membraam en een 28mm (kan ook 32 geweest zijn) bing carb. en ging op de autoteller 145.
Zal dus wel een 135 echt geweest zijn..
Dit was op een MTX-ot

vertanding was 15-38


das wel erg hard
cker met die vertanding

Dit bericht is ge-edit door mbrulezzz op 17-3-2004 19:25
 
MB racing
Joscross 17-3-2004 19:26 Print reply

Posts: 12501
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mbrulezzz

[...]


das wel erg hard
cker met die vertanding

Dit bericht is ge-edit door mbrulezzz op 17-3-2004 19:25

Vertanding is niks mis mee
En er zijn mensen( op de vele prutsers na) die het wel halen..
 
gerbensuzuki 17-3-2004 19:27 Print reply
Posts: 27
ooooooh foutje kheb net effe gekeken het is een 5 bak
 
Jurgen 17-3-2004 19:29 Print reply

Posts: 1334
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mbrulezzz

[...]


das wel erg hard
cker met die vertanding

Dit bericht is ge-edit door mbrulezzz op 17-3-2004 19:25


Kan het nu niet meer laten zien (is nu 10 jaar geleden) maakte wel vet veel toeren en herrie.
Proma van voor tot achter!

nu heb ik spijt dat ik hem toen heb verkocht voor 900 gulden...
 
Heb je onderdelen voor een MTX-sh over?? Inbox even.

Dit topic is 2688 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved