Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - honda XL250S

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 834 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #16846 - honda XL250S
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 508 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

honda70cc 17-3-2004 18:49 Print topicpost

Posts: 366
Ik ben nu bezig met mijn honda XL250S (250cc) uit 1982 (4tak) wij zijn nu bezig met de nieuwe kleppen der in aan het zetten maar nu komen we het volgende probleem tegen dat we de kleppen moet afstellen en op tijd zetten wie kan mij even uitleggen hoe je dat het beste kunt doen??? (ik heb zelf niet echt mega veel verstand van 4tak) alvast bedankt
 

Blorn 17-3-2004 18:57 Print reply

Posts: 13825
Als je er toch niet zoveel verstand van hebt: Koop een werkplaatshandboek, erg handig.
 
de_koen 17-3-2004 19:01 Print reply

Posts: 5595
merkpunt zoeken op nokkenas, vliegwiel juist zetten en ketting erop leggen.

kleppen afstellen door in bdp te zetten en met voelermaatjes de juiste afstand bepale
 
Honda 5-Bak te koop
honda70cc 17-3-2004 20:11 Print reply

Posts: 366
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: de_koen

merkpunt zoeken op nokkenas, vliegwiel juist zetten en ketting erop leggen.

kleppen afstellen door in bdp te zetten en met voelermaatjes de juiste afstand bepale
we zijn nu de merkpunt op het vliegwiel aan het zoeken maar nu moeten we eerst de kap die om het vliegwiel heen zit der afhalen maar kan dat gewoon zonder dat we allemaal tandwielen en troep ons te gemoed komen?? want er kwam ook al oli uit??
 
de_koen 17-3-2004 23:33 Print reply

Posts: 5595
normaal kan je een dop bovenaan je vliegwielkap eruit draaien, en kan je zo het merkpunt zien

ontsteking draait idd in olie
 
Honda 5-Bak te koop
CustomWorks 18-3-2004 0:05 Print reply

Posts: 409
0,05 voor de inlaat kleppen
0,08 voor de uitlaat kleppen.

voor distrubutie ketting nokkenas zo leggen dat de " bobbels " naar onder steken dan de zuiger in bdp (bovenste dode punt) zetten en ketting erover leggen daarna ketting spanner zover aandraaien als nodig is
 
...::: Viva La Revolution :::::..... ....:::Hasta La Racing Siempre:::......

Dit topic is 508 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved