Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Meeting Forum - Meeting met testbankje

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1258 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Er is nog geen event aan dit topic toegevoegd.
  Meeting Forum - Topic #16831 - Meeting met testbankje
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 5970 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

RS_70_power 21-5-2004 16:20 Print reply

Posts: 1990
waarom ga je je MB na veel pijn en liefde verpatsen ????
 
draai / frees werk ==>> PM of email me
foxbuster666 22-5-2004 13:19 Print reply

Posts: 670
Omdat ik 18 ben en een auto + brommer niet kan onderhouden.
Koop jij maar eens om de 2 maanden nieuwe pakkingen, lagers, keerringen + zuiger.
En af en toe nog ketting tandwielen die je breekt.
Daarom...
Trouwens auto wordt ook project...
Stay tuned
Kblijf natuurlijk wel @ brommer forum!
 
Hij reed gortig 80 blok, 6-bak,110cc malossi,HPI raceonsteking,Dellortho 28mm vlak VHST ,malossi spruitstuk 26mm, malossi variabele powerbox, malossi 6-kleps, malossi powerfilter, aangemeten hogedrukkop en uitlaat
foxbuster666 23-5-2004 13:52 Print reply

Posts: 670
meerdere driver to the meeting?
 
Hij reed gortig 80 blok, 6-bak,110cc malossi,HPI raceonsteking,Dellortho 28mm vlak VHST ,malossi spruitstuk 26mm, malossi variabele powerbox, malossi 6-kleps, malossi powerfilter, aangemeten hogedrukkop en uitlaat
foxbuster666 25-5-2004 11:25 Print reply

Posts: 670
Om te zien hoe druk het wel niet wordt

Er is een site www.meeting04.tk

En van scooterforum ...:

http://forum.scooter...post936797post936797

Nog meer die komen

Wordt mega druk
 
Hij reed gortig 80 blok, 6-bak,110cc malossi,HPI raceonsteking,Dellortho 28mm vlak VHST ,malossi spruitstuk 26mm, malossi variabele powerbox, malossi 6-kleps, malossi powerfilter, aangemeten hogedrukkop en uitlaat
Blukaap2 25-5-2004 11:53 Print reply

Posts: 9953
scooterforum ?
D'r komen dus ook allemaal scooters ?
Nou, dan kom ik echt niet meer en ik hoop ook niemand van hier, wij zijn te goed voor zoiets .
 
Stoere brommers
bart de scootergek 25-5-2004 12:47 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: foxbuster666

Omdat ik 18 ben en een auto + brommer niet kan onderhouden.
Koop jij maar eens om de 2 maanden nieuwe pakkingen, lagers, keerringen + zuiger.
En af en toe nog ketting tandwielen die je breekt.
Daarom...
Trouwens auto wordt ook project...
Stay tuned
Kblijf natuurlijk wel @ brommer forum!


waarom zo vaak reviceren dan? tis toch geen crossmotor ofzo
 
Honda RC-33
R_X_OB 25-5-2004 21:24 Print reply

Posts: 19
zow ik kom ook een zaterdag mar ik denk nie dat ik binnen iets van 3 dagen alweer 500 km heb gereden om me cilinder in te rijden.

bggrzooi dus dan kenk niks doen op die meeting behalve kijke

marja denk niet dat 3 a 4 kilometer reize zoon moeite word om er te zijn
 
ja, het verschil tusse 100 en 270 : mwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap en mmmmmmmmwap
foxbuster666 27-5-2004 9:30 Print reply

Posts: 670
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda cr80

[...]


waarom zo vaak reviceren dan? tis toch geen crossmotor ofzo

Nee als je weet hoeveel lagers hij vreet met die binnenrotor
Denk je dat die lagers het leuk vinden om 13000 rpm te draaien.
En daarbij komt linkerlagers van honda gaat altijd snel verrot.
Het blok van honda is wel stevig, maar niet heel goed gebouwd.
Als je kijkt naar andere blokken.

Neem nu het derbi blok (das nieuw) die zijn niet rot te krijgen!
 
Hij reed gortig 80 blok, 6-bak,110cc malossi,HPI raceonsteking,Dellortho 28mm vlak VHST ,malossi spruitstuk 26mm, malossi variabele powerbox, malossi 6-kleps, malossi powerfilter, aangemeten hogedrukkop en uitlaat
Blukaap2 29-5-2004 18:42 Print reply

Posts: 9953
Nog foto's gemaakt ?
 
Stoere brommers
Blorn 29-5-2004 19:04 Print reply

Posts: 13825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: foxbuster666

Denk je dat die lagers het leuk vinden om 13000 rpm te draaien.
Euhm, een lager kan nog veel meer hebben?

Misschien is je krukas wel uit balans.
 
Neonlampje 29-5-2004 19:06 Print reply

Posts: 14825
13k is niets
 
BlizzarD 29-5-2004 19:08 Print reply

Posts: 2050
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: foxbuster666

[...]

Nee als je weet hoeveel lagers hij vreet met die binnenrotor
Denk je dat die lagers het leuk vinden om 13000 rpm te draaien.
En daarbij komt linkerlagers van honda gaat altijd snel verrot.
Het blok van honda is wel stevig, maar niet heel goed gebouwd.
Als je kijkt naar andere blokken.

Neem nu het derbi blok (das nieuw) die zijn niet rot te krijgen!


Lagers met vaste smering (dichte lagers met vet erin), kunnen +/- 12000rpm aan, lagers gesmeerd door gewoon olie (blokolie e.d.) kunnen +/- 17000rpm aan. Dan heb je ook nog lagers die van Indium gemaakt zijn, die kunnen nog hogere toerentallen aan (word ook in de F1 gebruikt)
 
Koos non-brommerloos!
RS_70_power 29-5-2004 19:11 Print reply

Posts: 1990
correct maar je moet ook gaan kijken wat voor belasting de lagers kunnen hebben bij een bepaald toerental , sommige kunnen h??l hoog maar met weinig kracht / druk = Pk's er op, en je moet gaan kiezen voor c3 of c4 .

Dit bericht is ge-edit door RS_70_power op 29-5-2004 19:12
 
draai / frees werk ==>> PM of email me
WiZZ [wesley] 29-5-2004 19:14 Print reply

Posts: 4831
zie ik daar martinus nou
of 1 van die laatste fotos


Dit bericht is ge-edit door WiZZ [wesley] op 29-5-2004 19:15
 
Houdoe.FM!! Wij maken je radio pas echt stuk!
Ralf 29-5-2004 19:15 Print reply

Posts: 9073
Meeting was flop dus?
 

Dit topic is 5970 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved