Ben het nu echt zat. Ik kwam er al bijna nooit omdat ik ut idee had dat je er werd opgelicht maar nu weet ik ut zeker. Dit zijn mijn ondervindingen van M&H Parts in Den Bosch:
- Sandera weet niks van brommers.
- Han, die oude vent, ontkent altijd alles. Wil nooit iets voor je opzoeken.
- Die Gladjanus is dan nog wel de beste, die wil nog wel wat voor je doen.
- De monteur lult altijd alles bij elkaar, met de meest onlochische dingen.
Dat waren de mensen die er werken. maar nu de rest
- Om te beginnen: Een vriend van mij heeft een honda mb. Hij had daar schokbrekers voor gekocht. Maar na 3 maanden was het chrome er al helemaal van af, en het begon zelfs te roesten. Dus wij terug naar de winkel. Krijgen wij tehoren dat hij er alleen maar garantie kreeg als zij dat ook van de fabriek kregen. Na 3 weken kregen we gelukkig te horen dat de fabriek er garantie op gaf, en hij dus nieuwe schokbrekers kreeg. Maar nu zijn deze ook weer aan het roesten...
- Nog zo iets: Gingen we daar na toe omdat iemand zn kmkabel kapot was gegaan. Dus zij dat maken. Tot 5 keer toe brak die kabel steeds weer. Met 3x de kosten voor ons
. Kwam ik er achter dat zij die kabel helemaal verkeert vast zette. Dus ik had toen die kabel maar gemaakt en jah hij deed ut weer
En dat was hun in 5x niet gelukt.
- Hadden wij daar ook eens een prop in een uitlaat laten lassen. En na een paar dagen was de prop er uit geknalt. Dus wij gaan terug naar de winkel. Vraagt die gladjanus aan ons iw het er dan in had gelast. Zeggen wij dat die monteur dat had gedaan (had hij ook!) Zegt die gladjanus dat dat niet kan want hij last altijd en die andere man nooit. Was hij het nog gaan vragen aan die monteur, en die ontkent ook natuurlijk. Maar goed hij ging het er dan toch maar tegen een vergoeding in lassen.
- Brengen wij daar zn scooter weg die slecht liep. Dus zij zeggen dat er een te grote sproeier in zit. Dus zij doe er een kleinere in. Maar na een paar dagen was het weer hetzelfde verhaal. Dus wij brengen die scooter weer weg. Komen we de 3x er mee terug, word er vertelt dat de CDI kapot was. En dus niet de sproeier.
Vroeg ik nog of ze hier niet eerder achter konden komen. Krijg ik van die sandera een grote mond terug. Niet normaal te klanten. Stond ze daar te schreuwen dat ik me er niet mee moest bemoeien. En ik vroeg alleen maar of ze daar niet eerder achter konden komen. Dus ik maar buiten gewacht, want ze bleef maar doorgaan, maar goed die jongen blij na een hoop hoge rekeningen. Staan we die dag erna op school. Start zn scooter niet meer. Dus wij er mee terug. Bleek dat hij te weinig benzine kreeg. Was zn boegie opgeblazen. Dus zij konden er weer een groetere sproeier inzetten.
- kwam de monteur ook een keer uitlegen waarom de rekening zo hoog was. Zegt hij dat hij 3,5 uur bezig is geweest met de CDI te vervangen. Maar hij had maar 1,5 uur opgeschreven om ons te matsen. Jah denk ik ook 3,5 uur bezig met een CDI te vervangen. Lukt mij nog wel binne een half uurtje.
- Wouden wij ook eens wat vragen aan hun, maar ze waren op dat moment net koffie aan het drinken. En gaven geen gehoor aan ons. na 15 min toen ze klaar waren met hun pauze, stonden ze verstelt dat wij boos waren dat ze niet geholpen hadden.
- Hadden wij daar ook een sticker gekocht. Maar wij wouden daar toch nog eentje van hebben. Maar toen vertelde hij dood leuk dat die 2x zo duur was. (het was dezelfde sticker alleen 1 dag later).
- Het vinnetje van een typhoon was de verf van los gelaten. (hij was daar nieuw gekocht) Dus die Han bestelt dan wel voor ons een nieuw vinnetje. Maar na een 1 jaar hebben we het nog steeds niet. Elke keer krijgen we smoesen als: Ze zijn aan ut staken, ze zijn aan het verhuisen en het moet helemaal uit Frankrijk komen.
- Een mb lamp fitting. Hij zou dat opzoek hoe duur dat was. Maar na 2 maanden heeft hij het nog steeds niet gedaan. Krijgen wij elke keer te horen dat hij geen tijd heeft.
- En dan vandaag, wat echt de top was. Ik had daar een toerental begrenzer gekocht. Dus die had ik er op gezet. Maar hij werkte te goed, op het moment dat ik hem er op zetten reed hij niet meer. En als ik hem eraf haalde weer wel. Dus ik was daar mee terug gegaan. Vertelt die Han mij dat dat mn eigen risico was. Hij had vertelt hoe ik hem moest aansluit en had ik ook precies zo gedaan. Maar hij nam het niet terug. Hij gaf geen garantie er op. Want het zou ook zo kunnen zijn dat ik hem kapot had gemaakt. En ik dus gevraagd, en als hij al kapot was voordat ik hem kocht. Toen zij hij dat dan pech hebben was, zou mijn eigen risico zijn.
Nou is het dus genoeg geweest, vandaar deze topic. Niet dat er nog meer mensen daar belazert worden. En vraag me niet hoe het komt dat we daar toch nog zo lang naar toe zijn gegaan. En ook voor de meest makkelijke dingen, maar jah niet al mn vrienden zijn even handig.
Dus aan iedereen opgelet. Bij M & H Parts word je zeker opgelicht!