heb er nou bijna 1k op zitten
en ook wat meer (nou ja, Vaak!) in kloteweer gereden
dit is niet echt een brommer voor het nederlandse najaar
ondanks de pirelli's (die worden aangegeven als heel goed grip)
gaat tie snel spoorzoeken, m'n opbergvakje stond vocht in omdat het a-spatbord te kort is en de undertail niet dicht
je v-spatbord is ook te kort en open langs de vork en gooit vocht en bagger tegen je cockpit en draadboom (3 lampjes kapot nadat de damp in me tellers stond)
Voor de rest:
hou die crossers/sm's maar
Zodra het wegdek het toe laat en je blok warm is is er niets
wat een grotere glimlach op je bek tovert
(tenzij je natuurlijk naar het
echte spul gaat kijken)
Racen, racen, racen
zodra de 3e versnelling ingezet word begin je medelijden te hebben met die jongens die op 25 KW motoren moeten rijden
heerlijk agressief in zowel het accelereren, bochtenwerk, remmen
(wat ook respect afdwingt, effe "pushen tot
jouw top
kan je heel snel duur komen te staan)
lange afstanden zijn best te doen ermee geen last van rug of polsen,
en zelfs iemand achterop rijd (voor beide) nog verdomd
comfortabel voor een brom die er niet voor gemaakt is
'k dacht trouwens dat zithoogte 83 cm was
nou ben ik wel maar 1,76 maar ik heb een behoorlijk kort bovenlichaam
als je echt klein bent kan ik 'em niet aanbevelen gezien
je heel wat gewicht in balans moet houden
als je staat
edit: hadden jullie deze al gezien
[url]http://www.rieju.co.uk/rieju_rs2_nkd.html]Rieju engeland NKD[/url]
staat er nu 1 bij Sunder in Den Hoorn, blijkt dat i.p.v. de ronde koplamp er een hoekige met een kap omheen zit ? la smx e.d
mooi ding om te zien
staat trouwens ook de "Seatheight" bij ('t is
gewoon een Rs2 zonder kappen) 800mm
Dit bericht is ge-edit door Nightbat op 17-3-2004 2:04