Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - Weet iemand de hoogte van een rs2 of heeft iemand veel verstand van zo?n ding?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 783 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #16811 - Weet iemand de hoogte van een rs2 o...
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1434 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

kenny-senda 16-3-2004 19:37 Print reply

Posts: 67
nieuw kost ie volgens mij 3000 en twedehands tussen de 1900 en de 2500
 
Bullet 16-3-2004 19:46 Print reply

Posts: 12150
**My BungHole Will Speak Now**
probiker 16-3-2004 22:17 Print reply
Posts: 8
lxbxh da weet ik wel 1885x630x- is in mm

dus 1,885m lang en 0,63 breed
stond in een boekje van brommers van 2002 meer weet ik niej echt ervan oja en je vroeg de hoogte
 
Jurgen 16-3-2004 22:20 Print reply

Posts: 1334
Zit je met de doorrijhoogte van je garage ofzow??
 
Heb je onderdelen voor een MTX-sh over?? Inbox even.
Honda & Puch Tuning 16-3-2004 22:57 Print reply
Posts: 132
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jurgen

Zit je met de doorrijhoogte van je garage ofzow??

Nou daar past ie wel rechtopstaand in
 
Goed is niet goed want zonder goed was er geen slecht!
Nightbat 17-3-2004 1:48 Print reply

Posts: 550
heb er nou bijna 1k op zitten
en ook wat meer (nou ja, Vaak!) in kloteweer gereden

dit is niet echt een brommer voor het nederlandse najaar
ondanks de pirelli's (die worden aangegeven als heel goed grip)
gaat tie snel spoorzoeken, m'n opbergvakje stond vocht in omdat het a-spatbord te kort is en de undertail niet dicht
je v-spatbord is ook te kort en open langs de vork en gooit vocht en bagger tegen je cockpit en draadboom (3 lampjes kapot nadat de damp in me tellers stond)

Voor de rest: hou die crossers/sm's maar
Zodra het wegdek het toe laat en je blok warm is is er niets
wat een grotere glimlach op je bek tovert
(tenzij je natuurlijk naar het echte spul gaat kijken)
Racen, racen, racen
zodra de 3e versnelling ingezet word begin je medelijden te hebben met die jongens die op 25 KW motoren moeten rijden
heerlijk agressief in zowel het accelereren, bochtenwerk, remmen
(wat ook respect afdwingt, effe "pushen tot jouw top
kan je heel snel duur komen te staan)

lange afstanden zijn best te doen ermee geen last van rug of polsen,
en zelfs iemand achterop rijd (voor beide) nog verdomd
comfortabel voor een brom die er niet voor gemaakt is

'k dacht trouwens dat zithoogte 83 cm was
nou ben ik wel maar 1,76 maar ik heb een behoorlijk kort bovenlichaam
als je echt klein bent kan ik 'em niet aanbevelen gezien
je heel wat gewicht in balans moet houden
als je staat


edit: hadden jullie deze al gezien

[url]http://www.rieju.co.uk/rieju_rs2_nkd.html]Rieju engeland NKD[/url]

staat er nu 1 bij Sunder in Den Hoorn, blijkt dat i.p.v. de ronde koplamp er een hoekige met een kap omheen zit ? la smx e.d
mooi ding om te zien

staat trouwens ook de "Seatheight" bij ('t is
gewoon een Rs2 zonder kappen) 800mm

Dit bericht is ge-edit door Nightbat op 17-3-2004 2:04
 
Schakelaartje 17-3-2004 8:35 Print reply

Posts: 135
Anders kijk je gewoon ff op http://www.rieju.nl

Dit anders voldoende?

 
F*ck, weer politie :-s
kenny-senda 17-3-2004 17:27 Print reply

Posts: 67
zou je m zo weer kopen of niet wat voor 1 andrs

 
Nightbat 17-3-2004 18:39 Print reply

Posts: 550
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rs2

zou je m zo weer kopen of niet wat voor 1 andrs



Moeilijke vraag, als je moet kiezen tussen 2 soorten kwaad, kies degene die je nog niet kent is het gezegde

met de Rs2 heb ik dit al meegemaakt:
Bobine/CDi verrot, cockpitlampjes geknald,

en pas geleden achterrem heet- en vastgelopen 800 meter voor het CBR, was op weg voor m'n theorieexamen
.... gas weer erop en gaan!!! kwam niet verder dan z'n 3e versnelling wat goed was voor 70 km/u! Remschijf heter als me uitlaat (letterlijk gloeien! is nu ook mooi paars) en toen ik stilstond kon ik ook geen meter meer voor of achteruit,..examen gehaald, rem afgekoeld en hij draaide en remde weer prima, RESPECT!!

dat maakt de keuze iets negatiever tegenover de Rs2, maar wie zegt dat je dit soort shit bij een ander brom niet zal hebben?
me NSR kreeg ik vaak niet eens aan de praat
m'n MT verzoop tijdens het rijden
en dan staat Honda bekend om z'n betrouwbaarheid
er zijn hier zat met probleem-appies, en tja, hoeveel derbiblokken rijden er rond in verhouding met Am6?
 

Dit topic is 1434 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved