Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Begrenser (zal wel de zoveelste zijn)

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1005 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #16763 - Begrenser (zal wel de zoveelste zij...
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4820 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Ed Honda CB50J 14-3-2004 20:57 Print reply

Posts: 4190
Ik ben er nog nooit mee op de roller geweest ( heb zo'n ding zelf nog nooit gezien )
Maar ze nemen hem alleen mee voor ''technisch onderzoek'' als ze het echt niet vertrouwen.

Maar ik heb het ook nog niet uitgeprobeerd, maar ik zie geen reden waarom het niet zal werken.
Hij krijg dan gewoon minder lucht waardoor hij dus ook minder hard zal gaan......

En jah, de grote van het gaatje dat moet je dan zelf een beetje uitvissen gewoon beginnen met bijv 3mm in het plastic en als hij dan 30 ofzo rijd maak je er 5mm van totdat je op een gegeven moment maar 55 rijd, ik ga hem dan zo begrenzen dat hij 55 rijd. Als hij heilig 45 rijd valt het wel een beetje op dat er iets niet klopt.

En dat patent gedoe was een geintje hoor

 
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50..
Roedie 14-3-2004 21:00 Print reply

Posts: 3531
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: aprilia tuareg

ik had een klep in me uitlaat gebouwd werkte prima


wat voor klep en hoe heb je dat gedaan en hoe haalde je m weg?
 
BrommerForum... vernieuwingen zijn eng
aprilia tuareg 14-3-2004 21:05 Print reply
Posts: 101
hij zat er gewoon altijd in die klep
als je eerst een gat door en door je uitlaat boort dan slijp je hem in het midden van het gat open

als je dat hebt gedaan maak je van staal een klepje wat ruim in je uitlaat past en daar las je weer een bout op vast die leg je dan weer in het half ronde gat en las je het andere deel er weer op aan het uistekende boutje las je een plaatje met een gaatje erin daar had ik een stuk lasdraad wat je voor autogeen gebruikt doorheen en bovenin in een rubber achter me kap
werkte gewoon als ik hem dicht deed reed ie 50

 
www.club-racing.nl
Delirium 14-3-2004 21:06 Print reply
Posts: 389
:s als ze het niet vertrouwen pakken ze hem mee voor onderzoek.Dan pakken ze elke schakel mee voor onderzoek want welke schakel rijd nu 45?:s.Politie is nog niet zooooooo dom.Snap het nut dan niet van zo een begrenzer.Dan ontdekken ze die begrenzer en dan ben je er helemaal bij.
 
mrjohn 14-3-2004 21:08 Print reply
Posts: 283
onzin, ik moest eerst terug komen op rollerbank om te laten zien dat ik ook standaard reed, 0,5kw op rollerbank, enigste wat ze zeiden was; netjes, rij voorzichtig naar huis, dag meneer van wissen..
 
RS-Freak 14-3-2004 21:12 Print reply
Posts: 67
Gebruik gewoon je brandstof kraantje als berenzer ..alleen dan gaat die zachter maar werkt wel ..
 
Delirium 14-3-2004 21:14 Print reply
Posts: 389
Weet er iemand ongeveer de prijs voor een begrenser op je ontsteking?Als je die alleen aanzet voor de rollerbank kan die toch geen kwaad doen voor de ontsteking?
 
KaYjAy 14-3-2004 21:18 Print reply

Posts: 64
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RS-Freak

Gebruik gewoon je brandstof kraantje als berenzer ..alleen dan gaat die zachter maar werkt wel ..


verklaar je nader, dat begrijp ik niet!Als je minder benzine hebt dan gaan je toeren toch omhoog!Denk maar net voor je benzine op is gaat die toch sneller gaan!!!
 
Gaaaaaaaaaaaz!!!!!!!!!!!!!! paulo avanti roeleert!Joe Bar Is the best
Clemens 14-3-2004 21:19 Print reply

Posts: 71
die uitlaatbegrenzers lijken me nogal opvallend ik zou eerder voor dat luchtfilterding gaan
 
Ed Honda CB50J 14-3-2004 21:20 Print reply

Posts: 4190
Daar heb ik nog nooit van gehoord,
jou sproeier is te groot vriend, neem er 1 van 5 maatjes kleiner
 
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50..
aprilia tuareg 14-3-2004 21:21 Print reply
Posts: 101
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Clemens

die uitlaatbegrenzers lijken me nogal opvallend ik zou eerder voor dat luchtfilterding gaan


bij mij is het niet opvallend me hele uitlaat is niet te zien op me brom
 
www.club-racing.nl
Ed Honda CB50J 14-3-2004 21:22 Print reply

Posts: 4190
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Clemens

die uitlaatbegrenzers lijken me nogal opvallend ik zou eerder voor dat luchtfilterding gaan


Ennnnn bedankt, het verdwijnt helemaal dus je ziet het niet
Het kan iig bij een DT, weet niet of dat hetzelfde is voor zijn brommer, zit ws op een andere lastigere plek....

Maarja, ik ga het iig erop bouwen
 
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50..
mrjohn 14-3-2004 21:22 Print reply
Posts: 283
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Clemens

die uitlaatbegrenzers lijken me nogal opvallend ik zou eerder voor dat luchtfilterding gaan


niet als je kuipen/kappen hebt om alles achter te verbergen
 
Ed Honda CB50J 14-3-2004 21:25 Print reply

Posts: 4190
Tis wel een karweitje, dat lucht filter begrens id van mij is zo klaar
 
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50..
Marthin 14-3-2004 21:43 Print reply

Posts: 6164
koop gewoon een electronische begrenzer en stel het af op 60km/h zodat het niet opvalt dat ie verdacht langzaam loopt.
en als je zo'n ding een keer 5 minuten aan hebt omdat ie op de rollerbank moet gebeurt er niks mee.


 

Dit topic is 4820 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved