Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - WHAAAAAA

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1106 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #1676 - WHAAAAAA
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 614 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

B3AST 28-9-01?16:59 Print topicpost
Posts: 2469
CHECK DIT DING GAAT de 500cc Grand Prix onveiling maken:



draait FUCKING 22000 RPM!!!!! :n:n:n:n:n met een V8-cylinder!!!!! :n:n 220PK :n:n:n

voor die 4T beesten hadden ze beter een apparte klasse moeten maken denk ik, ik vind het wel jammer, want die 2T 500cc's houden dit denk ik NOooooo way bij met 185 PK tjes....
 
- insane in the brain -

wipe-out 28-9-01?17:16 Print reply

Posts: 7672
shiiiiit, een v8 onder een motor :n
hoeveel cc is die rommel dan wel niet?
 
Baasbas 28-9-01?17:29 Print reply
Posts: 2176
kijk op de site zou ik zeggen

[URL[t]]http://www.22000rpm.com/[/t]www.22000rpm.com[/URL]

zoals erop staat
 
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik
gran turismo 28-9-01?17:29 Print reply
Posts: 735
Mooie Motor!! :n
 
Honda MT is gestolen, Maar heb nu een NSR! :)
Junkie XR 28-9-01?17:51 Print reply

Posts: 5753
Let wel, hij is 500cc, verdeeld over 8 cilinders, is 62,5cc per cilinder, dus, een hele korte slag, waardoor ie hoge toeren kan draaien. Maar daardoor wel hoogtoerig en snel. Maar dit ding zal wel een beetje een brommer geluidje gaan maken ben ik bang
 
Blukaap 28-9-01?17:52 Print reply

Posts: 10006
(hmmm, zou dat onder een MT passen, of zou het toch wat te veel van het goeie zijn voor het frame )

Verder wel een strak ding (letterlijk, lijkt wel of iemand dat ding strak heeft getrokken, terwijl ie gebakken werd )
 
Bastila is lief
B3AST 28-9-01?17:55 Print reply
Posts: 2469
nee man dat ding is 990cc, 4T motoren in de 500cc klasse mogen 990cc
 
- insane in the brain -
Junkie XR 28-9-01?18:03 Print reply

Posts: 5753
Oow, shit ja, zie het, foutje, maar dan nog, allemaal best kleine cilindertjes.
 
Thomas 28-9-01?18:22 Print reply
Posts: 645
wow, VET!!!! :n :n :n
 
<<Punker all the way>>
verwijderd 28-9-01?18:47 Print reply
Posts: 4082
die motor is lelijk, net zo'n rekenfilm ding weetje, zo onrealistisch. maar het blokje lijkt me wel cool
 
jopie 28-9-01?19:06 Print reply
Posts: 241
Vetter dan vet man die motor :n
 
Thomas 29-9-01?09:47 Print reply
Posts: 645
Quote:
Oow, shit ja, zie het, foutje, maar dan nog, allemaal best kleine cilindertjes.


Bwa, toch nog ong. 125cc per cilinder.
 
<<Punker all the way>>
NSRenne 29-9-01?10:28 Print reply
Posts: 103
Evenveel dus als een NSR V4
 
----------------
Sven the man 29-9-01?11:50 Print reply
Posts: 456
waarom heeft ie een paarse ketting??

ff vergelijking van de site:

Drysdale 990-V8 NSR 500
990cc V8 - 4 stroke 500cc V4 - 2 stroke
Cylinders 8 4
Redline 20,600rpm 14,000rpm
Power 165kW (220hp) 140kW (185hp)
Mass (no fuel) 155kg 135kg
Race Weight 175kg 162kg
Power to Weight Ratio 0.942 0.864
Fuel 24 litres 32 litres
Engine width 330mm ~300mm
Engine mass 52kg 45kg
Top Speed 360kph 340kph

 
[B]6000cc RACER!!![/B] [IMG]http://24.132.20.228/mup/276.jpg[/IMG]
Joost 29-9-01?17:12 Print reply
Posts: 1108
Eerst zien en dan geloven. Ze heben nog niet eens een proto-type alleen een mooie schets.
Zowie zo vindt ik het allemaal een beetje vaag, ze hebben het op die site over de dry-dale super-bike. Volgens mij moet voor de super-bike klasse minamaal een x aantal van het model zijn geproduceerd (serie) voordat hij mag worden toegelaten. Ik heb nog nooit een dry-dale moter gezien.
 
It is going to be a Endless summer...
SpeedYveS 29-9-01?19:55 Print reply
Posts: 1644
nog niet nee, maaaarrrrr..
 

Dit topic is 614 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved