Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - vraag stellen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 591 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #16737 - vraag stellen
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2054 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Chantal MX50 13-3-2004 23:43 Print reply

Posts: 12721
volgens mij zei hij net dat hij voldoende info had...
 
BF oma!
Marthin 13-3-2004 23:55 Print reply

Posts: 6164
nou ik kan altijd duidelijk vernemen op de ??n of andere manier als het frame een keertje iets heeft gehad.
 
Apriliars105 4-4-2004 22:55 Print reply

Posts: 6111
Er is al veel gezegd, maar bij veel van die puchjes () kun je wel zien en horen of ze afgeragt zijn.

Meestal is een puchje 100 euro waard ofzo als hij er goed (nou ja voor een puch dan he) eruitziet en het perfect doet... Ander niet meer betalen.

Wrom koopt ie geen MT5je of een DT heb je ook vanaf +-150,- +beetje sleutelen
 
As finishing touch, God created the Dutch
KaWaReZ 4-4-2004 23:01 Print reply

Posts: 20582
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Chantal MX50

volgens mij zei hij net dat hij voldoende info had...


en datum btje in de gaten houden

lol
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
-jaZper- 5-4-2004 9:57 Print reply

Posts: 3841
heb geen vragen voor je maar wel een paar tips: kijk eerst na of de wielen speling hebben, want die lagers zijn erg duur en dat is een puchje niet waard.
daarna het voorwiel op tillen bij het stuur als je dan speling voelt dan weetje dat het balhoofd naar de klooten is.
dan haal zorg je dat het vliegwiel bloot ligt en ga je er met je volle gewicht aan de bovenkant op hangen en heen op en neer bewegen, als je nou iets voelt tikken dan zit er speling op je lagers op de krukas.
daarda ff het vliegwiel ligtjes heen en weer draaien en nu ook voelen of je iets hoord tikken(snelle beweging naar links en rechts herhalen)
als je dit gedaan hebt kun je kijken of er roest zit bij de achterbrug en of de cilinder kompressie heeft, minimaal nodig: je voet met het gewicht laten rusten op de kick starter, bij de 2de slag moet hij 5 sec stil blijven staan, dan heb je een goede compressie (in zit huiding op de brommer testen)

als je je hieraan houd en dat is allemaal goed heb je een goeie brommer te pakken, en biet altijd een stuk lager dan dat ze vragen

edit: kut rsi

Dit bericht is ge-edit door -jaZper- op 5-4-2004 9:57
 
groene motoren gaan harder

Dit topic is 2054 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved