Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Koelcircuit Originele Giladoni 49,9

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 912 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #16680 - Koelcircuit Originele Giladoni 49,9
Pagina 4 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2766 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Eef 11-3-2004 22:15 Print reply

Posts: 2351
heb ik het toch goed... wordt nieuwe termostaat halen redmar
 
aprilia2000 mod... :p
Ja Weh nou 11-3-2004 22:16 Print reply

Posts: 2242
die werkt op druk..., daaarom zit er ook een veer in, als de (warme)KVS ertegen aan "drukt"dan laat hij de KVS door. Dit is een mechanisch deel, dat (bijna) niet kapot kan door gebruik.
 
HTS Autotechniek
Ja Weh nou 11-3-2004 22:17 Print reply

Posts: 2242
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Redyman

Ik tyf hem zo even in warm water kijken wat ie doen, mischien is ie idd stuk. Dan was dat het probleem.


nee hij gaat pas open als er druk op komt te staan. dus in warm water gooien hlpt niet
 
HTS Autotechniek
Blukaap 11-3-2004 22:18 Print reply

Posts: 10006
Hij gaat gewoon open in warm water hoor.
Maar moet wel een bepaalde temperatuur hebben, maar als je alleen wil kijken of ie iets doet: gewoon water van 80 graden pakken, dan moet ie wel opengaan.
 
Bastila is lief
Richard_honda 11-3-2004 22:18 Print reply
Posts: 13
Mss moet je bij die dingen pomp ontluchten is bij derbi in iedergeval wel

 
Eef 11-3-2004 22:18 Print reply

Posts: 2351
maar wat nu te doen?

nieuwe halen? wat kost dat ding?

of eruit laten?
 
aprilia2000 mod... :p
bart de scootergek 11-3-2004 22:20 Print reply

Posts: 8916
in de zomer is het handig als dat ding eruit is, zoveel nadelen heeft het eigenlijk niet, je moet alleen wat langer warmrijden nu als het koud is. je kan hem er dus zo uitlaten.
 
Honda RC-33
Redyman 11-3-2004 22:20 Print reply

Posts: 479
Optie 1 = Nieuwe halen.
Optie 2 = Niet er in doen. (Het wordt toch zomer)
Optie 3 = ander probleem.
 
H O I !
Eef 11-3-2004 22:20 Print reply

Posts: 2351
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap

Hij gaat gewoon open in warm water hoor.
Maar moet wel een bepaalde temperatuur hebben, maar als je alleen wil kijken of ie iets doet: gewoon water van 80 graden pakken, dan moet ie wel opengaan.



hoe zie je dat ie opengaat harry?


 
aprilia2000 mod... :p
master of disaster_rs50 11-3-2004 22:21 Print reply
Posts: 1839
in de winter in zo'n ding wel lekker denk ik hoor.
ik moet steeds me radiateur afplakken als het -5 is, en dat is ook niet alles
 
lalalalalala i can't hear you
Blukaap 11-3-2004 22:21 Print reply

Posts: 10006
Dan zie je vanzelf wel een klep oid opengaan, bij een NSR is het iig vrij duidelijk te zien, zal bij AM6 ook wel zo zijn.
 
Bastila is lief
Redyman 11-3-2004 22:22 Print reply

Posts: 479
Maar in die Athenda 74CC cilinder werd hij echt super heet. 110 graden soms wel volgens mij meter. En dan opeens knalt ie terug naar 60/7- graden. Teken dus dat die thermostaat al stuk was?!?1
 
H O I !
bart de scootergek 11-3-2004 22:23 Print reply

Posts: 8916
maar het is nu al weer bijna halverwege maart he, zoveel vriesperiodes zullen er niet meer komen. ik denk dat hij open is als je er gewoon recht doorheen kan kijken, of als je er water doorheen kan gieten. ik heb geen ervaring met thermostaten dus ik zeg maar iets

edit: kan dus best dat hij toen al niet eens openging. of dat hij moeizaam openging, dat hij ineens trug knalt zal wel zijn dat hij dan ineens open gaat en weer normaal gaat koelen

Dit bericht is ge-edit door honda cr80 op 11-3-2004 22:23

Dit bericht is ge-edit door honda cr80 op 11-3-2004 22:24
 
Honda RC-33
Ja Weh nou 11-3-2004 22:26 Print reply

Posts: 2242
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Redyman

Maar in die Athenda 74CC cilinder werd hij echt super heet. 110 graden soms wel volgens mij meter. En dan opeens knalt ie terug naar 60/7- graden. Teken dus dat die thermostaat al stuk was?!?1


wachtff volgens mij haal je temperatuurmeter, en thermostaat door elkaar, je temperatuurmeter doet niet anders dan je temperatuur meten, en je thermostaat is uitgelegd
 
HTS Autotechniek
Blukaap 11-3-2004 22:27 Print reply

Posts: 10006
Ik zou 'm er uit laten, evt radiateur afplakken en gewoon rustig warmrijden (moet je toch al, maar goed...)

Ik heb 'm er op m'n NSR ook eigenlijk nooit in gehad.
 
Bastila is lief

Dit topic is 2766 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved