Eef |
11-3-2004 22:15 |
Posts: 2351 |
heb ik het toch goed... wordt nieuwe termostaat halen redmar
|
|
aprilia2000 mod... :p |
|
Ja Weh nou |
11-3-2004 22:16 |
Posts: 2242 |
die werkt op druk..., daaarom zit er ook een veer in, als de (warme)KVS ertegen aan "drukt"dan laat hij de KVS door. Dit is een mechanisch deel, dat (bijna) niet kapot kan door gebruik.
|
|
HTS Autotechniek |
|
Ja Weh nou |
11-3-2004 22:17 |
Posts: 2242 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Redyman
Ik tyf hem zo even in warm water kijken wat ie doen, mischien is ie idd stuk. Dan was dat het probleem.
nee hij gaat pas open als er druk op komt te staan. dus in warm water gooien hlpt niet
|
|
HTS Autotechniek |
|
Blukaap |
11-3-2004 22:18 |
Posts: 10006 |
Hij gaat gewoon open in warm water hoor.
Maar moet wel een bepaalde temperatuur hebben, maar als je alleen wil kijken of ie iets doet: gewoon water van 80 graden pakken, dan moet ie wel opengaan.
|
|
Bastila is lief |
|
Richard_honda |
11-3-2004 22:18 |
Posts: 13 |
Mss moet je bij die dingen pomp ontluchten is bij derbi in iedergeval wel
|
|
|
|
Eef |
11-3-2004 22:18 |
Posts: 2351 |
maar wat nu te doen?
nieuwe halen? wat kost dat ding?
of eruit laten?
|
|
aprilia2000 mod... :p |
|
bart de scootergek |
11-3-2004 22:20 |
Posts: 8916 |
in de zomer is het handig als dat ding eruit is, zoveel nadelen heeft het eigenlijk niet, je moet alleen wat langer warmrijden nu als het koud is. je kan hem er dus zo uitlaten.
|
|
Honda RC-33 |
|
Redyman |
11-3-2004 22:20 |
Posts: 479 |
Optie 1 = Nieuwe halen.
Optie 2 = Niet er in doen. (Het wordt toch zomer)
Optie 3 = ander probleem.
|
|
H O I ! |
|
Eef |
11-3-2004 22:20 |
Posts: 2351 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Blukaap
Hij gaat gewoon open in warm water hoor.
Maar moet wel een bepaalde temperatuur hebben, maar als je alleen wil kijken of ie iets doet: gewoon water van 80 graden pakken, dan moet ie wel opengaan.
hoe zie je dat ie opengaat harry?
|
|
aprilia2000 mod... :p |
|
master of disaster_rs50 |
11-3-2004 22:21 |
Posts: 1839 |
in de winter in zo'n ding wel lekker denk ik hoor.
ik moet steeds me radiateur afplakken als het -5 is, en dat is ook niet alles
|
|
lalalalalala i can't hear you |
|
Blukaap |
11-3-2004 22:21 |
Posts: 10006 |
Dan zie je vanzelf wel een klep oid opengaan, bij een NSR is het iig vrij duidelijk te zien, zal bij AM6 ook wel zo zijn.
|
|
Bastila is lief |
|
Redyman |
11-3-2004 22:22 |
Posts: 479 |
Maar in die Athenda 74CC cilinder werd hij echt super heet. 110 graden soms wel volgens mij meter. En dan opeens knalt ie terug naar 60/7- graden. Teken dus dat die thermostaat al stuk was?!?1
|
|
H O I ! |
|
bart de scootergek |
11-3-2004 22:23 |
Posts: 8916 |
maar het is nu al weer bijna halverwege maart he, zoveel vriesperiodes zullen er niet meer komen. ik denk dat hij open is als je er gewoon recht doorheen kan kijken, of als je er water doorheen kan gieten. ik heb geen ervaring met thermostaten dus ik zeg maar iets
edit: kan dus best dat hij toen al niet eens openging. of dat hij moeizaam openging, dat hij ineens trug knalt zal wel zijn dat hij dan ineens open gaat en weer normaal gaat koelen
Dit bericht is ge-edit door honda cr80 op 11-3-2004 22:23
Dit bericht is ge-edit door honda cr80 op 11-3-2004 22:24
|
|
Honda RC-33 |
|
Ja Weh nou |
11-3-2004 22:26 |
Posts: 2242 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Redyman
Maar in die Athenda 74CC cilinder werd hij echt super heet. 110 graden soms wel volgens mij meter. En dan opeens knalt ie terug naar 60/7- graden. Teken dus dat die thermostaat al stuk was?!?1
wachtff volgens mij haal je temperatuurmeter, en thermostaat door elkaar, je temperatuurmeter doet niet anders dan je temperatuur meten, en je thermostaat is uitgelegd
|
|
HTS Autotechniek |
|
Blukaap |
11-3-2004 22:27 |
Posts: 10006 |
Ik zou 'm er uit laten, evt radiateur afplakken en gewoon rustig warmrijden (moet je toch al, maar goed...)
Ik heb 'm er op m'n NSR ook eigenlijk nooit in gehad.
|
|
Bastila is lief |
|