Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Mn MBtje loopt niet zoals ik wil! BLEH! help? VERVOLG (2)

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1067 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #1668 - Mn MBtje loopt niet zoals ik wil! B...
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 504 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Eggie17 27-9-01?22:46 Print topicpost
Posts: 10
Wow vet veel reacties big thanks alvast!

Ik begin ff een nieuwe topic als jullie het niet erg vinden...
Als het niet mag moet je het zeggen!

http://24.132.20.228:81/showtopic.asp?id=1660&fid=1

Da was die topic over sneller gaan dan 60 Km/u en harder optrekken, dis niks...

Mn setup:
50snel Cilinder (Nikasil binnenwand, volgens mij paiwai), orig carb 12 mm, orig luchtfilter (geen gaten) en een Standaard snel uitlaat (zo'n chromen ding).

Was niet echt volledig dus hier de rest:
-Snelle luchtslangen (Idd heb al snelle..)
-Ontsteking staat gelijk met driehoekje op blok en dan ietsje naar rechts, niet volledig naar rechts.
-Mn spruitstuk is iets van 15-16mm maakt dit uit? (Heb dus een 12mm carb)
-Kheb sproeier 85 erin, bougie is mooi koffiebruin maar wel wat prut bij de demper van de uitlaat..
-Tandwielverhouding: 13-45
-En die hogedruk cilinderkop ga ik zeker ff over nadenken, hoor er veel goeie dingen over.

En eeh uitbranden is niet echt een optie? heb er niemand over gehoord Maar kheb de demper uitelkaar gehaald en de gaatjes ontkoold, die gaatjes werden gelijk twee keer zo groot. Maar wat nou als mn bocht verstopt is? Die uitlaat ziet er al aardig oud uit, roest enzo.. Of kan dat haast nie??

Alvast bedankt guys !
 

SpeedYveS 27-9-01?23:03 Print reply
Posts: 1644
de fik er in kan zowiezo geen kwaad hoor, alteid goed en dan roet los kloppen met een rubber hamer. je ontsteking nog meer vervroegen kan wel heel gunstig uitvallen. zet maar us op z'n vroegst.
een grotere teur helpt zeker om harder op te trekken, en top gaat er ook wel iets door omhoog.
 
B3AST 27-9-01?23:00 Print reply
Posts: 2469
je kunt je ontsteking vroeger stellen, misschien dat dit beter trekt.
zo'n HD kop of afflakken zal wel meer kracht opleveren. maar als je toch nieuwe onderdelen wilt kopen, waarom dan niet gewoon 70cc?

ja als je een grotere carburateur koopt zal ik ook even een groter voortandwieltje halen, ga je wat harder mee

[This message is edited by B3AST on 27-9-01 23:07]
 
- insane in the brain -
MB50TUNED 27-9-01?23:12 Print reply
Posts: 1054
pw heeft geen nicasil wand. Heb je tegenover je uitlaat 1 of 2 spoelpoorten?(boostpoorten).
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
Eggie17 27-9-01?23:40 Print reply
Posts: 10
Ok big thanks luitjes!

Ik zal es ff kieken hoeveel spoelpoorten ik tegenover de uitlaat heb zitten, morgen gaat het blok toch uitelkaar (speling op krukaslagers..).
Teur is carburateur neem ik aan? Tja en 70cc wil ik ook wel maar papa en mama niet ehehheeh lijkt me ook niet slim woon in de stad veel coppers ensu dus ja dan maar zo hard dat ie net niet in beslag wordt genomen maar wel origineel..

Ik ga die ontsteking zeker ff wat vroeger zetten kan altijd proberen verder bedankt voor de reacties

En als er verder nog ideeen zijn ....
ik hoor ze graag!!

 
Eggie17 27-9-01?23:44 Print reply
Posts: 10
Oja en heeft iemand wel es een uitlaat uitgebrand? Hoe gaat dat p'cies Thanks!
 
Eggie17 27-9-01?23:49 Print reply
Posts: 10
Ben nog meer vergeten In z'n vier komt ie eigenlijk niet vooruit, ja ok, bij wind mee en bij heuvel neer hehe
in de 1 meeste kracht en dan steeds minder.. 4 haast niet

Bedankt alvast!
 
SpeedYveS 27-9-01?23:48 Print reply
Posts: 1644
lekker veel pure euro 95 ofzo er in, en de fik er in, je moet wel steeds opnieuw aansteken, of lekker de fietspomp op de ene kant voor de lucht toevoer (nog nooit gebrobeerd, lijkt me wel gunstik ) dan fikt hij en brand die kool los, dan met een hamertje (rubber) die troep los tikken en dan er uit schudden
copyright: Ian_mtx die heeft het mij geleerd
 
Baasbas 28-9-01?00:00 Print reply
Posts: 2176
Ik had mn uitlaat stevig vastgezet, benzine erin en een oude verfbrander (of f?hn kan ook) erbij... (leuke vlammen trouwens)
En als er geen vlammen meer uitkomen, niet in het gat kijken oftie het nog wel doet... kan zijn dat je een wenkbrauw dan kwijtraakt (oops)
Oh ja, uitkloppen kan prima met een rubber hamer ja..
 
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik
SpeedYveS 28-9-01?00:10 Print reply
Posts: 1644
dat klinkt ook wel interresant weet je
 
Baasbas 28-9-01?00:27 Print reply
Posts: 2176
Nee, met 1 wenkbrauw rondlopen is niet interessant

of je bedoelde de verfbrander
 
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik
Saknet 28-9-01?11:17 Print reply

Posts: 10355
komt ie in zn 4 op het einde wel op volle toeren dan? zo nee, dan kan je mschien (nadat je al die shit vervangen heb en het helpt geen ####) nieuwe zuiger+veertjes erin zetten en evt een voortandwiel van 1 maatje kleiner erop zetten..
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.

Dit topic is 504 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved