Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Nieuwe 70cc Cilinder Honda MT

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 881 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #16677 - Nieuwe 70cc Cilinder Honda MT
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
Dit topic is 4506 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

John Huijben 11-3-2004 21:56 Print reply

Posts: 2433
ik zeg niet dat mikuni zoveel beter is dan keihin want dat is het niet.
keihins worden orgineel door honda gebruikt dus het is echt wel degelijk spul.
maar keihin is gewoon erg duur ( nieuw dan ) en mikuni heeft externe sproeier.

?k zelf vind dat wel fijn hoor
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
Tsxdude AKU MicheL 12-3-2004 12:44 Print reply

Posts: 10676
18mm keihin levert hetzelfde vermogen, als met een 20mm mikuni, dus zie je maar dat keihin stuk beter afgewerkt is enz...
En nog zuiniger ook, en duurder...
Maar voor kwaliteit betaal je ook ja....
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
Pistonpen Paultje 12-3-2004 12:47 Print reply

Posts: 8678
Mja, ik zie weer liever mikuni dan keihin.

Die keihin's kunnen alleen lekken en scheuren. Bovendien is ff een sproeierwissel een hels karwij in vergelijking met mikuni extern, en die chokes blijven bijna nooit hangen...

Dit bericht is ge-edit door honda-crew-PG op 12-3-2004 12:48
 
Leon de mt5 boer 12-3-2004 15:11 Print reply
Posts: 494
mikuni vinnik degelijker maar keihin vin ik ok beter rijen... meer rendement. 18 keihin loopt net zo goed als 20 mik idd

maar mikunie is betere kwaliteit kwa scheuren/afbreken/lekken. en die externe bak onder die 20 is gewoon fijn

Dit bericht is ge-edit door Leon de mt5 boer op 12-3-2004 15:12
 
ik kom uit brabant kunde gij de zien
Wanker 12-3-2004 15:15 Print reply

Posts: 947
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: racer-01

Geen power blijft op 2000 rpm hangen in elke versnelling. niet stotteren.


Zuiger niet verkeerd om gemonteerd? Pijl richting uitlaat...
 
No rap, No reggae, No hardstyle
Mb5Freak 12-3-2004 15:24 Print reply

Posts: 354
2000 toere? dat looptie stationair man lijkt mij

mt heb tog geen toereteller of heb je een mb blok?? + tellers..
 
racer-01 13-3-2004 10:29 Print reply
Posts: 76
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Wanker

[...]


Zuiger niet verkeerd om gemonteerd? Pijl richting uitlaat...


Ja, ik d8 dat die pijl voor inlaat omdat bij me vorige zuiger in er stond. thx
 
Supernova 13-3-2004 10:51 Print reply

Posts: 7654
Heej als ik mijn 70 derop zet
Moet ik dan ongeveer sproeier 180 in me mikuni 16 mm zette?
Of zou die ook lopen op 140?
 
WP Car Customs
ThaYankee 13-3-2004 11:30 Print reply

Posts: 699
pijl moet toch richting uitlaat wijzen als ik mij niet vergis!
correct me if i'm wrong
 
malaguti rst ! ! !
bart de scootergek 13-3-2004 11:42 Print reply

Posts: 8916
ja pijl moet naar de uitlaatkant, soms staat er ook in op en die moet dan naar de inlaat.
 
Honda RC-33
hondacrosser 13-3-2004 12:09 Print reply

Posts: 1902
zit je uitlaat niet dicht? of menbraan versleten of zo
 
mBeter 13-3-2004 12:12 Print reply

Posts: 983
als de uitlaat dichtzit zijn de symtonen dat ie alleen volgas laag in toeren loopt en dat geluid.. en stat. gelijk afslaat; moet ie wel erg dichtzitten
 
gSuper?

Dit topic is 4506 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved