Ik had op de site van yamaha gezien dat een Yamaha TZR 1.3 kw heeft en een aerox 2.75 kw origineel. Ik vroeg me af of dit klopt want ik d8 altijd dat een schakel meer vermogen had dan zo´n wc-pot.
zal wel een slim persoon zijn die zo'n vraag stelt
Een aerox die een rollerbank eruitblaast met ze standaard cilinder grappig.
Een standaard TZR heef 1.3KW bij 500TPM. Van een Aerox weet ik het nie standaard. 0.8KW ofzo
zal wel een slim persoon zijn die zo'n vraag stelt
Een aerox die een rollerbank eruitblaast met ze standaard cilinder grappig.
Een standaard TZR heef 1.3KW bij 500TPM. Van een Aerox weet ik het nie standaard. 0.8KW ofzo
5000
en @japuire.. ding ontgrenzen en trekt egt wel hoor kweet dr alles van
zal wel een slim persoon zijn die zo'n vraag stelt
Een aerox die een rollerbank eruitblaast met ze standaard cilinder grappig.
Een standaard TZR heef 1.3KW bij 500TPM. Van een Aerox weet ik het nie standaard. 0.8KW ofzo
Een scooter heeft zoiezo meer kw''s nodig om vooruit te komen dan een schakel brommer, dit door vario gedoe enzo. Dus op het achterwiel zulle er ongeveeer evenveel kw's zitten.
Een scooter heeft zoiezo meer kw''s nodig om vooruit te komen dan een schakel brommer, dit door vario gedoe enzo. Dus op het achterwiel zulle er ongeveeer evenveel kw's zitten.
dat geloof ik graag, goed onbegrenste aerox en een goed onbegrenst am6 blok lopen ongeveer even hard dacht ik zo?
Scooter verliest toch 30% van zijn vermogen op de overbrenging?
Dit bericht is ge-edit door Joscross op 11-3-2004 21:10
dus zouden schakels een hoger rendement hebben, en dus 30% zuiniger moeten rijden... (gezien dat scooters 30 % vermogen verliezen dan he...)
klopt ook nie altijd of wel...
Dit bericht is ge-edit door TSX Core op 11-3-2004 21:24