Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - MEMBRANEN

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1011 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #1666 - MEMBRANEN
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1939 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

MTMark 28-9-01?11:12 Print reply
Posts: 122
Die rechtse, past die alleen maar op eurocilindro? das dus de reden dat ie niet in mn zeta imi en in een eurokit past
 
Life sucks...
SpeedYveS 28-9-01?11:23 Print reply
Posts: 1644
de dremel er in, en wedden dat het passen gaat
 
Rens 28-9-01?12:34 Print reply

Posts: 6863
De cilinders waar het euro membraan in past worden niet meer gemaakt en altijd carbon in je membraan zetten en niet de tegenhouders weg halen dan breken ze.
 
achter de maan is alles beter
Sven the man 29-9-01?10:30 Print reply
Posts: 456
pff ik had eerst zo'n adige eronder gepleurd ipv mun standaard membraan (waar een beetje aan gefreesd was), maar ik d8 dat 4kleppen wel harder zou gaan. Hij liep alleen maar slechter...

en die inlaat van die euro oud type is supergroot jah, daar past ie in...
 
[B]6000cc RACER!!![/B] [IMG]http://24.132.20.228/mup/276.jpg[/IMG]
wiebutt 2-8-2004 1:02 Print reply

Posts: 6264
Ik weet het ik kick een oud topic maar zijn erg echt 10 kleppige membranen ?
En kan iemand uitleggen waarom een 4v harder kan trekken dan een 2v , een vriend geloofde dat niet en ik kan het niet logisch uitleggen :P
Terwijl ik tog verschil voelde
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
Saknet 2-8-2004 3:36 Print reply

Posts: 10355
nutteloze aanvulling; voor beste prestaties moet je membraan doorlaatop ong. 90% grootte van je carb diameter zijn

Dit bericht is ge-edit door barteld op 2-8-2004 3:36
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
SuzukiMARC 2-8-2004 12:11 Print reply

Posts: 3023
ik had iig een 8klep membraan
 
tsx kopen? [url]http://www.brommerforum.nl/sales/detail/9568[/url]
wiebutt 2-8-2004 12:38 Print reply

Posts: 6264
Op wat voorn brom dan ?
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
SuzukiMARC 2-8-2004 12:48 Print reply

Posts: 3023
husqvarna 250



 
tsx kopen? [url]http://www.brommerforum.nl/sales/detail/9568[/url]
FiEtSpOmP 2-8-2004 15:01 Print reply
Posts: 135
Je moet juist zo min mogelijk kleppen hebben...
In de racerij hebben ze maar 2 kleps meestal, gewoon een vierkleps membraam nemen en dan 2 grote kleppen aan elke kant.
Want hoe stugger, hoe betere gasreactie...
Zei n gozer die bij Motoport werkt en in de racerij zit dus die kan t wel weten!

 
Hardcore is a way of life! En me NSR ook..!
arie-de-arier 2-8-2004 16:58 Print reply

Posts: 10000
ja want in de racerij zitten geen noobs racerij is gewoon voor mensen die geld over hebben, ze hoeven er niet perse veel van af te weten hoor, al is dat wel handig

ze gebruiken die 4 kleps omdat die een betere flow hebben, zijn ook meestal ori honda, soms ook wel beyosen kleppen, anders kijk je in het pro forum bij membramen topic oid, stond het volgens mij goed uit gelegd
 
Allah is beter

Dit topic is 1939 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved