Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - MEMBRANEN

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1007 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #1666 - MEMBRANEN
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1938 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Rens 27-9-01?21:39 Print topicpost

Posts: 6863
Ik heb dus m`n euro membraan binnen gehad van dekker die is dus echt wel een stukkie groter dan alle andere membranen die ik heb.

het in laat gat is groter de kleppen zijn veeeeeel langer en breder en past nergens in je moet altijd frezen nu nog ff carbon kleppen ervoor kopen..

van links naar rechts:
mt standaard - adige - nsr standaard - eurocilindro
 
achter de maan is alles beter

SpeedYveS 27-9-01?21:55 Print reply
Posts: 1644
WOW MEGA V@@
 
B3AST 27-9-01?22:02 Print reply
Posts: 2469
hoei

ik wil zo'n adige
 
- insane in the brain -
Nick - Administrator 27-9-01?22:09 Print reply

Posts: 4967
Ja die meeste rechtse heb ik dus ook.
Hij past alleen niet! :p
Ik wacht wel tot ik een cilinder heb waar ie wel in past
 
Saknet 27-9-01?22:17 Print reply

Posts: 10355
ik heb der ook 1

te koop :n
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Pertijn 27-9-01?22:24 Print reply
Posts: 846
Nou zeg waaw..
Mijn ^elite^ 10 kleps heeft als ingang een kleiner oppvervlak dan m'n std membraanpie hoor..
Zegt dus geen phuck..
Beter wel carbon erop ja.. veiliger ook.. als er wat breekt..
 
[url=http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/110050/1]Skitterende RF6 te koop!![/url]
Saknet 27-9-01?22:27 Print reply

Posts: 10355
te wappie man
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
SpeedYveS 27-9-01?23:10 Print reply
Posts: 1644
Quote:
Originally posted by: Honda NSR-II?Bijl

Nou zeg waaw..
Mijn ^elite^ 10 kleps heeft als ingang een kleiner oppvervlak dan m'n std membraanpie hoor..
Zegt dus geen phuck..
Beter wel carbon erop ja.. veiliger ook.. als er wat breekt..

Volgens mij weet IEDEREEN op school, werk, dorp/stad, famili dat jij een Master 10 kleps membraam heb hier weet iedereen het al wel
 
B3AST 27-9-01?23:26 Print reply
Posts: 2469
10 kleppen? :n:n:n:n:n:n

die ga jij even heeeeel hard aan mij geven!

nee maaruhm, wat, waarvandaan, foto's???
ik wil meerrrr weten!
 
- insane in the brain -
Baasbas 28-9-01?00:31 Print reply
Posts: 2176
Hehe.. ik wist het zelfs
en ik ben nog maar net hier
 
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik
speedymark 28-9-01?00:34 Print reply
Posts: 605
ik heb ook zo'n adige membraan in de schuur liggen, wat is daar beter aan, ik heb nu een standaard NSR membraam in me 70malossi/16mm/homoet, schiet ik er veel me op (of omhoog) als ik dat adige geval erop zet?
 
GUMMEN RULEZZZZZ
barry 28-9-01?07:29 Print reply

Posts: 7387
die aller rechtse heb ik ook, en ik ehb nog geen enkele cilinder gehad of gezien waar die inpast :(
 
He?
Zeta-boy 28-9-01?08:47 Print reply

Posts: 2066
De meest rechtse past in een 70 euro cilindro oud type....
 
The show must go on, on and on. Does anyone know what we are living for??
Junkie XR 28-9-01?09:40 Print reply

Posts: 5753
Ik heb gewoon zo'n standaard 4 kleps membraan met zelfgemaakte carbon klepjes, maar kan het kwaad om die metalen tegenhouders eraf te schroeven? Of breken je plaatjes dan meteen? Heb ze al zo ver mogelijk opengebogen, maar zonder kunnen ze toch verder open lijkt me?
 
Broske 28-9-01?10:14 Print reply
Posts: 532
kweenie of dat erg is, maar bij mijn nsr zitte die tegehou dinge er ook nie meer op, maar ik heb nog wel ijzere plaatjes, nie echt veilig dus...
ik zal binnekort es van die carbon kleppe halen....
 
wepp
SpeedYveS 28-9-01?11:05 Print reply
Posts: 1644
Ik heb wel kleppen op m'n NSR membraam hoor..
 

Dit topic is 1938 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved