Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Oliepomp NSR

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 603 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #16641 - Oliepomp NSR
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 3595 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

jupiler 11-3-2004 22:29 Print reply
Posts: 846
zou ook nog kunnen jah, ik neem t risico in ieder geval nie, ik naai er zelf wel wa fatsoenlijke olie bij
 
BC DE BROEIKIPPE @ www.broeikippe.tk
JCG 11-3-2004 22:45 Print reply
Posts: 1531
maar in welke verhouding moet je nou mengen? 1:50 of anders???
 
It stinks and is giving you a headache it must be a diesel
bart de scootergek 11-3-2004 22:47 Print reply

Posts: 8916
ligt aan je stup, rij je lekker origineel doe dan maar 1:50, heb je alleen een 50 snelletje doe dan bij iedere tank een dopje olie, voor de wat snellere setup moet je 1:40 of 1:45 doen
 
Honda RC-33
Joscross 11-3-2004 22:48 Print reply

Posts: 12501
ALs je fatsoenlijk afstelt kan je echt wel mengsmering tanken met een 70 hoor
 
jupiler 11-3-2004 22:49 Print reply
Posts: 846
watvoor setup heb je JCG?
 
BC DE BROEIKIPPE @ www.broeikippe.tk
JCG 11-3-2004 23:06 Print reply
Posts: 1531
@ jupiler:
nog geen setup . Maar ik ben wel op zoek maar mt/mb, als het lukt om me brommer te verkopen.

@ honda cr80: dank je
 
It stinks and is giving you a headache it must be a diesel
Frysk 24-10-2011 17:49 Print reply

Posts: 34930
Om even een lekker oud topic te kicken.
liever oud topic dan een nieuw topic maken om zo'n vraag... kleine vragen topic geeft eigenlijk toch niks aangezien niet veel mensen ervaring hebben met een oliepompje.


Gaat btw over m'n MBX maar zelfde pompje als NSR/NS1
Ik rijd zelf ook met een oliepompje, gaat tot nu toe geweldig goed.. echt ideaal.
Maar ik ben een beetje bang dat als ik hem nog meer opfok dat hij dan geen genoeg olie krijgt (in ieder geval zoeits lees ik hier)

Maar is het niet gewoon zo dat zo'n pompje ook in hoge toeren gewoon olie moet leveren aangezien hij aangesloten zit op de interne vertanding.. met andere woorden meer toeren = meer olie of zie ik dat verkeerd ?


 
giggitybyte
De Schout 24-10-2011 17:58 Print reply
Posts: 5327
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
Om even een lekker oud topic te kicken.
liever oud topic dan een nieuw topic maken om zo'n vraag... kleine vragen topic geeft eigenlijk toch niks aangezien niet veel mensen ervaring hebben met een oliepompje.


Gaat btw over m'n MBX maar zelfde pompje als NSR/NS1
Ik rijd zelf ook met een oliepompje, gaat tot nu toe geweldig goed.. echt ideaal.
Maar ik ben een beetje bang dat als ik hem nog meer opfok dat hij dan geen genoeg olie krijgt (in ieder geval zoeits lees ik hier)

Maar is het niet gewoon zo dat zo'n pompje ook in hoge toeren gewoon olie moet leveren aangezien hij aangesloten zit op de interne vertanding.. met andere woorden meer toeren = meer olie of zie ik dat verkeerd ?




heb een tijd lang gereden met een mbx blok onder m'n nsr.
setup:
- mbx80 cilinder met 2mm ophoogplaat, uitlaat iets van 195 graden.
-24mm mikuni
-zelf nagemaakte mk pro race uitlaat

heb dat ding regelmatig 13.5k laten lopen voor langere stukken. gewoon met olie pomp, zonder problemen.

 
tune tweak fiddle bang bummer
Frysk 24-10-2011 19:18 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: De Schout
[...]


heb een tijd lang gereden met een mbx blok onder m'n nsr.
setup:
- mbx80 cilinder met 2mm ophoogplaat, uitlaat iets van 195 graden.
-24mm mikuni
-zelf nagemaakte mk pro race uitlaat

heb dat ding regelmatig 13.5k laten lopen voor langere stukken. gewoon met olie pomp, zonder problemen.



ooh naja dan hoef ik daar niet bang voor te wezen

 
giggitybyte

Dit topic is 3595 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved