ligt aan je stup, rij je lekker origineel doe dan maar 1:50, heb je alleen een 50 snelletje doe dan bij iedere tank een dopje olie, voor de wat snellere setup moet je 1:40 of 1:45 doen
Om even een lekker oud topic te kicken.
liever oud topic dan een nieuw topic maken om zo'n vraag... kleine vragen topic geeft eigenlijk toch niks aangezien niet veel mensen ervaring hebben met een oliepompje.
Gaat btw over m'n MBX maar zelfde pompje als NSR/NS1
Ik rijd zelf ook met een oliepompje, gaat tot nu toe geweldig goed.. echt ideaal.
Maar ik ben een beetje bang dat als ik hem nog meer opfok dat hij dan geen genoeg olie krijgt (in ieder geval zoeits lees ik hier)
Maar is het niet gewoon zo dat zo'n pompje ook in hoge toeren gewoon olie moet leveren aangezien hij aangesloten zit op de interne vertanding.. met andere woorden meer toeren = meer olie of zie ik dat verkeerd ?
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Frysk
Om even een lekker oud topic te kicken.
liever oud topic dan een nieuw topic maken om zo'n vraag... kleine vragen topic geeft eigenlijk toch niks aangezien niet veel mensen ervaring hebben met een oliepompje.
Gaat btw over m'n MBX maar zelfde pompje als NSR/NS1
Ik rijd zelf ook met een oliepompje, gaat tot nu toe geweldig goed.. echt ideaal.
Maar ik ben een beetje bang dat als ik hem nog meer opfok dat hij dan geen genoeg olie krijgt (in ieder geval zoeits lees ik hier)
Maar is het niet gewoon zo dat zo'n pompje ook in hoge toeren gewoon olie moet leveren aangezien hij aangesloten zit op de interne vertanding.. met andere woorden meer toeren = meer olie of zie ik dat verkeerd ?
heb een tijd lang gereden met een mbx blok onder m'n nsr.
setup:
- mbx80 cilinder met 2mm ophoogplaat, uitlaat iets van 195 graden.
-24mm mikuni
-zelf nagemaakte mk pro race uitlaat
heb dat ding regelmatig 13.5k laten lopen voor langere stukken. gewoon met olie pomp, zonder problemen.
heb een tijd lang gereden met een mbx blok onder m'n nsr.
setup:
- mbx80 cilinder met 2mm ophoogplaat, uitlaat iets van 195 graden.
-24mm mikuni
-zelf nagemaakte mk pro race uitlaat
heb dat ding regelmatig 13.5k laten lopen voor langere stukken. gewoon met olie pomp, zonder problemen.