Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Hoe fok je een fox op?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 697 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #16616 - Hoe fok je een fox op?
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 11296 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Viruzz 10-3-2004 13:26 Print reply
Posts: 117
ik rij zelf ook op zo``n klere fox als bezorg brommer ze ridjen lekekr maar idd starten is SUCKSSSSS en jah koop gianlelli uitlaat en 70cc loopt die hard genoeg
 
Will You Tuch My Vespa I Will Kick Your ASS
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 10-3-2004 15:17 Print reply

Posts: 7007
alleen die std. krukassen waren toch nie goed?
 
nobody fuck with us!!
Pistonpen Paultje 10-3-2004 15:38 Print reply

Posts: 8678
Ogh, mijn ex-fox starte in een keer, liep best aardig, en was verder ook wel chill...

Heb wel gehoord dat als je ze simpel opfokt dat ze dan nogsteeds maar 80 ofzo lopen. Over de 100 schijnt erg lastig te zijn...
 
Punk [Dave] 10-3-2004 15:42 Print reply

Posts: 7003
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje

hihi, hoe fox je een fok op


op se staart trappe
 
scooterkiller 10-3-2004 15:43 Print reply

Posts: 2987
Ik zal je ff helpen

het eerste wat je moet doen is een zwarte cdi vinden en die erop zetten (is van het eerste model), blauw en grijs zijn begrenst

als je dan een Gia erop zet loopt i 90 als je dan ook nog een een Polini vario erop zet (moet je wel je carter ligtelijk bewerken) met gradenplaat een Polini Poelie en een Polini 70cc (moet je ook je carter voor bijwerken) en dan goed afgesteld loopt het +110

En bij gasgeven is i wel moeilijk op 2 wielen te houden

Dit bericht is ge-edit door scooterkiller op 11-3-2004 23:50
 
BIERTJUH!!!!!!!!
David 10-3-2004 16:38 Print reply
Posts: 259
Ik zou al geen pizza's gaan bezorgen alleen om de reden dat je op een fox moet rijden, wat een bagger dingen.
Die dingen rijden als een fiets met voor en 8er een banaan onder het wiel.


 
Bassrecord 10-3-2004 16:51 Print reply
Posts: 333
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: David

Ik zou al geen pizza's gaan bezorgen alleen om de reden dat je op een fox moet rijden, wat een bagger dingen.
Die dingen rijden als een fiets met voor en 8er een banaan onder het wiel.





HHAHAHAHAHAHAHAHAHA
 
Azazel 11-3-2004 11:58 Print reply
Posts: 10
Hmmz..

Zoiezo bedankt voor de reacties allemaal..
Ik denk dat ik er zo wel uitkom, maar is een Fox zo'n slechte brommer (qua opstarten?)? Want dan laat ik het misschien zitten..

- Azazel
 
- Azazel
Sk4f 11-3-2004 12:40 Print reply
Posts: 534
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Azazel

Hallo allemaal,

Ik ken voor 50 euro aan een fox komen, maar wil m dan wel bizar hard laten rijden (minimaal 90 :P) ik vraag me af of dat makkelijk zelf te doen is.. en wat jullie als profs dan allemaal aanraden. ik heb nu een kawasaki ar-50, is t veel anders dan dat?

thanks

Azazel ]-)


daar is maar 1 woord voor:

T U N E N
 
Hoi ik ben Buis uit Nijmegen en ik rij op een MB :D ( EN EEN PUCH ! )
scooterkiller 11-3-2004 18:41 Print reply

Posts: 2987
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Azazel

Hmmz..

Zoiezo bedankt voor de reacties allemaal..
Ik denk dat ik er zo wel uitkom, maar is een Fox zo'n slechte brommer (qua opstarten?)? Want dan laat ik het misschien zitten..

- Azazel


Peugoet heeft de betrouwbaarste blokkies, dus slecht is het zeker niet.

Minpunten van de fox zijn alleen :
Zwak punt onderaan de bezine tank waar die op het frame gehardsoldeert zit, wil wel eens scheuren.
Slape voorvork waarvan er al snel speling in zit
Slechte blokophanging aan het subframe van de 2 M8 bouten onder de vario deksel.
Torx bouten die vast rotten
En de achterschokbreker is niet denderend.

Kortom niet met je Fox gaan springen en dan heb je er heel lang plezier van

 
BIERTJUH!!!!!!!!
crazypeter 11-3-2004 21:07 Print reply

Posts: 1298
fox rijd echt lekker

en stard probleemen ken ik niej
1 trapje warm of koud maak niet uit

ik heb er nou de goedkoopste snelle 50 onder is een bagger cilinder zo dr geval

fox heb alleen geen vario rind
hij is begrensd op de vario plaat

ik rijd nu 75 echte km met me fox

met
50 snel
lazer uitlaat van mina H
kosko vario ofzo
en lucht filter begrenzer eruit

mijn voorvork is wel gaar net als de achterveer

 
bla bla bal bla bla bla blah
JCG 11-3-2004 22:35 Print reply
Posts: 1531
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -jaZper-

sorry dat ik het zeg, maar ik vind fox totale bagger, moet erop rijden als pizzabrommer.. 1ste dag: 50 keer aan kicken en vervolgens na 100 meter weer afgeslagen

Die dingen zijn veel te zwak, ik heb drie van die brommer gesloopt in mijn pizzacoureur carriere Wist ik veel dat je er geen trapjes mee kon nemen, of dat je moet remmen voor verkeersdrempels. Oja zo rij ik alleen op pizzabrommer, me eigen brommers vind ik zonde, dat zijn meer toerbrommers
 
It stinks and is giving you a headache it must be a diesel
gonzales 11-3-2004 22:46 Print reply

Posts: 1319
mijn ervaring . verliesdt veel op vario en uitlaat. origi cillinder wil nog wel lekker gaan . met een powerfilter expansieuitlaat en race vario ga je goed afgesteldt 90
en ja ze trekt dan nog fel
 
burn your rubber not your soul
scooterkiller 11-3-2004 23:43 Print reply

Posts: 2987
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crazypeter

fox rijd echt lekker

en stard probleemen ken ik niej
1 trapje warm of koud maak niet uit

ik heb er nou de goedkoopste snelle 50 onder is een bagger cilinder zo dr geval

fox heb alleen geen vario rind
hij is begrensd op de vario plaat

ik rijd nu 75 echte km met me fox

met
50 snel
lazer uitlaat van mina H
kosko vario ofzo
en lucht filter begrenzer eruit

mijn voorvork is wel gaar net als de achterveer



Dat is dus niet waar, tussen de Gradenplaat en de Vario bus zit een ring als je die achter de Gradenplaat zet dus als eerste op de krukas dan is de vario onbegrenst en heb je een winst van 5 a 10 kmpu

En de zogenaamde luchtfilter begrenzer hoef je er totaal niet uit te halen als je 50cc hebt als je 70cc hebt dan haal je alleen ff een grotere boor door de 2 gaten in de witte zogenaamde begrenzer zodat die groter zijn en dan rijdt het perfect en je hebt teminste geen takke herrie en past het rubber ook nog gewoon.

Dit bericht is ge-edit door scooterkiller op 11-3-2004 23:48
 
BIERTJUH!!!!!!!!
Azazel 12-3-2004 10:24 Print reply
Posts: 10
HO07130 Cilinder kit Gilardoni ? 94,95

D=46mm, 70cc, aluminium, AC.
Incl.: pakkingen, zuiger en clips.
Zeer snelle kit met 8 spoelpoorten!
Past op oa: Honda Wallaroo, Peugeot Fox.

Is dit wat? Lijkt mij wel.. Of heb je dan ook 70cc carborateur nodig? of iets anders wat je erbij nodig hebt?
 
- Azazel

Dit topic is 11296 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved