Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - problemen met mtx sh watergekoeld

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1098 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #16603 - problemen met mtx sh watergekoeld
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1486 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mikkel 9-3-2004 19:33 Print topicpost

Posts: 1587
ik heb en mtx sh met eenn 70 malosie en een nou heb ik al tweej keer blok olie bij gevuld in vierweken tijd en hij rookt als de netten en heb geen extra olie getangt wat ken dit zijn ik denk zelf lekken keering aleen dan moetten de rij prestatietoch minder worden en er moet dan toch ook benzine in het blok komen
dus wil ik van jullie weten denken jullie ook een lekken keering of iets anders anders hebben we weer wa werk te doen


 
glaasje op laat je berijden

Kampersjaak 9-3-2004 19:39 Print reply

Posts: 12285
witte rook?
denk ut wel dat het een keerring iz.
 
oderint dum metuant
mikkel 9-3-2004 19:50 Print reply

Posts: 1587
neej niet echt heelen witten rook

 
glaasje op laat je berijden
jodix36 9-3-2004 20:02 Print reply
Posts: 167
en't ruikt ook echt naar olie, ik heb der een tijdje achter gerede (voordat ik hem een versnelling terug joeg en heb er vierkant uit ree )
 
dit is een leuk onderschriftje
mikkel 9-3-2004 20:06 Print reply

Posts: 1587
mag ook wel denk een 100 tegen en 70
 
glaasje op laat je berijden
barry 9-3-2004 20:09 Print reply

Posts: 7387
ghehe, goeie keeus die 70malossi op sh , rijd zeer goed en hard vind ik ,


maar euh, dat is 99% zeker je rechterkrukas keering (als je op de brommert zit)

en hij hoeft niet altijd slechter te gaan lopen als de keering lekt. maar het komt natuurlijk niet de prestaties ten goede.


 
He?
jodix36 9-3-2004 20:09 Print reply
Posts: 167
daar gaat't niet om, je zat eerst heel me mbx af te kraken, en vervolges nokt je koppeling ermee, dusse.... oja, en de mijne wordt veel mooier dan de jouwe.
 
dit is een leuk onderschriftje
mikkel 9-3-2004 20:13 Print reply

Posts: 1587
mijn kopeling nokten er meej omdat er gen olie meer in het blok zat bij jou is da wel en noch doet tie het niet goe en die kering kom daao aleksander van meer
en die kent tie er ook mooi weer op nieuw in gaan zetten het blok heb noch geen 300 km gelopen en het is nou al kapot vind ik toch wel zijn fout zou het niet en jody hij rookten van af het begin af aan al denk
kun je naar gaan loop tie straks waarschijn lijk noch harder trk ik jou alnoch voor bij
 
glaasje op laat je berijden
jodix36 9-3-2004 20:16 Print reply
Posts: 167
als je't zelf maar geloofd he, late we't vragen.....
wat zou harder gaan, een 70 mallosi of een 110 mallosi
 
dit is een leuk onderschriftje
barry 9-3-2004 20:17 Print reply

Posts: 7387
niet te snel typen he, en ruzie onderling zelf maar op lossen, niet hiero, FOEI!

Dit bericht is ge-edit door barry op 9-3-2004 20:17
 
He?
mikkel 20-3-2004 14:09 Print reply

Posts: 1587
het is de keering ja maar moet hem nou gaan vervangen see jou
 
glaasje op laat je berijden
brutus 20-3-2004 14:14 Print reply

Posts: 7934
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jodix36

als je't zelf maar geloofd he, late we't vragen.....
wat zou harder gaan, een 70 mallosi of een 110 mallosi


ik zou hem maar vervangen want het wordt steeds erger. nu lekt ie maar een klein beetje maar straks staat je brommer opeens stil met pech omdat hij alle olie niet meer kan verbranden

ik denk 110 malossi
ik kan het weten heb er een op me mtx r2
maarre om je rechterkrukas keering te vervangen moet je hele blok uit elkaar dus reken maar ff op een hoop tijd weer.
en nieuwe pakkingen en keerringen.
misschien maakt het ook hoe je ze erin moet zetten, misshcein heb je hem er wel verkeerd om ingezet.
de holle kant moet naar de kant toe waar geen druk is d8 ik. dus aan de rechterkan moet de keering met de dichte kant naar buiten en de open kant in de richting van de krukas

Dit bericht is ge-edit door brutus op 20-3-2004 14:16
 
nee maar goed ik bedoel, dat doen we nou al jaren zo..
Blorn 20-3-2004 14:15 Print reply

Posts: 13825
Koppelingdeksel eraf, kruktandwiel eraf en je kunt erbij.
 
mikkel 24-3-2004 21:43 Print reply

Posts: 1587
aja heb ik nou gedaan en hij rookt noch meer dan eerst hoe zou dit kunnen komen

 
glaasje op laat je berijden
Ed Honda CB50J 24-3-2004 21:48 Print reply

Posts: 4190
???? te veel gesmeerd ??? of er ligt een plas met diesel in je uitlaat
 
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50..
mikkel 24-3-2004 21:49 Print reply

Posts: 1587
olie zou wel kunnen trouwen zal wel eens een anderen uitlaat probeeren thanks

 
glaasje op laat je berijden

Dit topic is 1486 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved