Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Yamaha dt 50 r

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 806 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #16596 - Yamaha dt 50 r
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 723 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

der deutscher 9-3-2004 18:25 Print topicpost

Posts: 219
ey mense,

ben hier nieuw, maar ik had een vraag over m'n dt. Mijn eerste probleem is dak laatst aan het rijden was en opeens ging die gewoon 10 km/h minder snel. Het lijkt net of ik helemaal geen compressie heb. Mijn tweede probleem is da als ik in de hoge toeren zit en m'n koppeling in hou da die gewoon in de hoge toeren blijf. Ook als ik de contactsleutel eruit haal of de noodknop omzet. Waar ligt dit allemaal aan???
 

brommercrazy 9-3-2004 20:24 Print reply

Posts: 2594
waarschijnlijk valse lucht, moet je even kijken of er geen pakking lek is(luchtbelletjes0
 
Teunmenator 9-3-2004 20:42 Print reply

Posts: 2524
brommercrazy=> luchtbelletjes???

Ik denk iig ook aan valse lucht. Dat ie zoveel toeren blijft maken kan aan 2 dingen liggen.

Ten eerste valse lucht(was dus al genoemd)

Ten tweede gloeiende deeltjes in je cilinder. Dat kan heeeeeell veel koolaanslag zijn, maar het kan ook je bougie zijn.

Kijk eens naar je bougie en naar je afstelling. Is het aflopen in toeren met de choke erop beter dan kun je ervanuit gaan dat je valse lucht hebt..
 
der deutscher 9-3-2004 21:06 Print reply

Posts: 219
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Teunmenator

brommercrazy=> luchtbelletjes???

Ik denk iig ook aan valse lucht. Dat ie zoveel toeren blijft maken kan aan 2 dingen liggen.

Ten eerste valse lucht(was dus al genoemd)

Ten tweede gloeiende deeltjes in je cilinder. Dat kan heeeeeell veel koolaanslag zijn, maar het kan ook je bougie zijn.

Kijk eens naar je bougie en naar je afstelling. Is het aflopen in toeren met de choke erop beter dan kun je ervanuit gaan dat je valse lucht hebt..


waar kan die dan eventueel valse lucht trekke? en waar moek 'm afstelle?
 
kpotappel86 9-3-2004 22:24 Print reply

Posts: 2679
regel een vriend/kennis met verstand van zaken... en ga sleutelen...

 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
KaWaReZ 9-3-2004 22:27 Print reply

Posts: 20582
geen compressie zeg je... kan ook zijn dajje veertjes btje mol zijn,

valse lucht lijkt me meest logische..

carb zit vast?
(alle pakkingen heel?)
komt er rook onder je kop vandaan?
(tussen kop en cil)
is je voetpakking heel ?

enz enz
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
der deutscher 9-3-2004 22:31 Print reply

Posts: 219
die brommer van mij heeft nou 11000 km gereden. is da dan wel mogelijk??
 
maiky 9-3-2004 22:33 Print reply

Posts: 421
alles is mogelijk.

als je een nieuwe brommer hebt gehaald en ze heben er de koppakking niet goed tussen gezet dan trekt ie ook valse lucht dus
 
honda nsr niet kapot te krijgen! hmmm toch wel
der deutscher 9-3-2004 22:35 Print reply

Posts: 219
ik ga er van de week wel naar kijke dan. thnx
 

Dit topic is 723 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved