Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Sleutelen als vroegah

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 902 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #16551 - Sleutelen als vroegah
Pagina 5 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4332 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Martijn 9-3-2004 20:24 Print reply
Posts: 10000
hee verneuk mn topic niet..

goed...bromboer had geen ZR kabels (tsx kabels passen niet op tsx ) dus ik heb nippeltje gehaald voor 55 cent..koppeling doet het weer..


nu die kop die los zat..


tapend is dol....dat bedoeli k nou...kom ik weer shit tegen waar ik geen zin in heb..

morge ff mooie M8 tapende halen bij de praxis..meteen goei tapsetje halen..ben ik al weer 40 euro kwijt...

gaat lekker als je net 1000 euro te kort komt voor een xr ....

hoerezooi

edit: cilinderkop had btw helemaal geen aanslag...was als nieuw...alleen aan uitlaatkant beetje roet..

en zuigerbodem kon ik het zo vanaf vegen...
heb ik nog nooit gehad..
en zat ook witte smurrie in mn cilinder...kan mss komen omdat ie tijd heeft stilgestaan..maar toch...

ook ff gestart zonder uitlaat....mooie blauwe vlam in de cil ...vinnik altijd mooi om te kijken



Dit bericht is ge-edit door Martijn op 9-3-2004 20:28
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Saknet 9-3-2004 20:42 Print reply

Posts: 10355
was je schroefdraad in je blok dol of was het schroefdraad van het tapeind eraf..

om een nieuw tapeind te monteren heb je geen tapsetje nodig
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Blijhoofd 9-3-2004 20:46 Print reply

Posts: 7378
als je met goede syntetische olie smeert en je heb hem goed afgestelt heb je nix geen aanslag
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
Martijn 9-3-2004 20:47 Print reply
Posts: 10000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barteld

was je schroefdraad in je blok dol of was het schroefdraad van het tapeind eraf..

om een nieuw tapeind te monteren heb je geen tapsetje nodig


...trek die conclusie dan...buffel

ik moet tappen...maar voor een nieuw tapend hoef ik niet te tappe..

dan is het mn blok ja...dat is het probleem juist...

maargoed..v.lgs mij is dat al heel lang

?n nu ben ik het zat
nu gaan er overal m8jes in...rvs...metene vastloctiten..hoppakee nooit meer los..en dan kan ie lekker vast...

alleen hope dat tappe goed gaat...

ehm...als ik m8 erin tap dan moet ik 7mm boren toch?

 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Saknet 9-3-2004 21:19 Print reply

Posts: 10355
oh mja kheb het nog nooit stuk gehad in me blok alleen die tapeinden zelf heb ikw el eens schroefdraad stuk gehad vraag me altijd af hoe mensen dat dan voor mekaar krijgen

Dit bericht is ge-edit door barteld op 9-3-2004 21:19
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Blorn 9-3-2004 21:21 Print reply

Posts: 13825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn

ehm...als ik m8 erin tap dan moet ik 7mm boren toch?

In Alu boor ik altijd 6.5 voor.
 
Martijn 9-3-2004 21:28 Print reply
Posts: 10000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blorn

[...]
In Alu boor ik altijd 6.5 voor.


k...doe ik dat wel

m8 kan meer kracht hebben vlgs mij..dus hoef ik niet bang meer te zijn

das weer nadeeltje van tsx....m6 tapenden...draait ze idd gauw kapot

 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Tsxdude AKU MicheL 9-3-2004 21:32 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn

[...]


k...doe ik dat wel

m8 kan meer kracht hebben vlgs mij..dus hoef ik niet bang meer te zijn

das weer nadeeltje van tsx....m6 tapenden...draait ze idd gauw kapot



Drom heb ik ook van die boutjes gekocht die ongeveer de hoogte hebben van die boutjes....
Verdeel de de kracht over groter opp. dus draaien ze lang nie zo snel door
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
Martijn 9-3-2004 21:36 Print reply
Posts: 10000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tsxdude AKU MicheL

[...]


Drom heb ik ook van die boutjes gekocht die ongeveer de hoogte hebben van die boutjes....
Verdeel de de kracht over groter opp. dus draaien ze lang nie zo snel door


afstandsmoeren
bruik ik ook idd...maar probleem is dat de kracht dan onder teveel wordt he ...zoals bij mij..

bestaan die dingen ook in m8 btw?

 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
theredone51 9-3-2004 21:38 Print reply

Posts: 2506
probably wel
 
I'm not a complete idiot!!! , some parts are missing.
Ralf 9-3-2004 21:40 Print reply

Posts: 9073
20% marge voor schroefdraad...
 
Tsxdude AKU MicheL 9-3-2004 21:40 Print reply

Posts: 10676
Ik heb in mijn blok, 3 M6 en 1 M8 tapend

Elke keer weer die cilinders uitboren enz, word je zat van... maar was niets anders...

Draait idd wel stuk harder vast heb ik het gevoel, beetje onverdeelt eigenlijks:s
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
Martijn 9-3-2004 21:45 Print reply
Posts: 10000
mss is tapend wel stukgegaan omdat mn cil best snel warmwordt...
martijn pet style...


 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
SkaBla [Pim] 9-3-2004 21:47 Print reply

Posts: 4659
kunnen zelf gemaakte tapeinden dat niet hebben dan:s
 
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D
Martijn 9-3-2004 22:01 Print reply
Posts: 10000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SkaBla [Pim]

kunnen zelf gemaakte tapeinden dat niet hebben dan:s


meeste tapenden vlgs mij niet...

cil zet sneller uit dan tapend ofzo..en dan breekt ie gewoon..alleen bij mij was het blok dus slapper dan het tapend
of was gewoon lame gedraaid...

 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***

Dit topic is 4332 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 5 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved