Ralf |
8-3-2004 12:49 |
Posts: 9073 |
Bovenste van de 2 slangen die uit het blok komt moet naar de cilinder, onderste naar de rad...
|
|
|
|
honda70cc |
8-3-2004 12:51 |
Posts: 366 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ralf
Bovenste van de 2 slangen die uit het blok komt moet naar de cilinder, onderste naar de rad...
jah klopt dat heb ik nu ff gedaan maar dan heb ik nog geen andwoord op m`n vraag want dan loopt die nog met een S bocht
|
|
|
|
Ralf |
8-3-2004 12:53 |
Posts: 9073 |
Als je het in normaal nederlands zou schrijven zou ik het misschien kunnen volgen.
Er zijn voorgevormde slangen voor MTX ed, met een bochtje erin.
|
|
|
|
Ja Weh nou |
8-3-2004 12:54 |
Posts: 2242 |
bij een mtx radiateur zit de uitgang aan de onderkant :S deze aan de zijkant
|
|
HTS Autotechniek |
|
honda70cc |
8-3-2004 12:55 |
Posts: 366 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mt (12)5
bij een mtx radiateur zit de uitgang aan de onderkant :S deze aan de zijkant
sukkel de tekening is van de zeikant gemaakt dus zit de uitgang aan de achterkant :S
|
|
|
|
Lawrence |
8-3-2004 13:00 |
Posts: 663 |
zo lang je er voor zorgt dat de slang niet knikt maakt het niet zoveel uit wat voor bochten je hebt. Tuurlijk, een bocht levert weerstand op aan de vloeistof, maar het valt wel mee.
Als je ervoor zorgt dat je een S bocht maakt, en geen Z bocht, is het goed
|
|
|
|
Ja Weh nou |
8-3-2004 13:02 |
Posts: 2242 |
Dan heb je een NSR radiateur??
je moet er zo een hebben
Dit bericht is ge-edit door mt (12)5 op 8-3-2004 13:12
|
|
HTS Autotechniek |
|
Rik |
8-3-2004 15:25 |
Posts: 3464 |
gelijk mijn vraag. Ik heb voor me citta nu een waterkit, alleen lekt dees bij de kop overal. volgens mij zit er geen pakking tussen. Kan ik deze zelf knippen?
|
|
|
|
Gilera Gsm |
8-3-2004 16:02 |
Posts: 2376 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Rik
gelijk mijn vraag. Ik heb voor me citta nu een waterkit, alleen lekt dees bij de kop overal. volgens mij zit er geen pakking tussen. Kan ik deze zelf knippen?
Nee, die is meestal van aluminium of van ijzer. De voetpakking kun je wel zelf knippen. Al sje geen pakking kunt vinden moet je er vloeibare pakkingzooi tussen doen.
|
|
|
|
Hans F |
8-3-2004 16:06 |
Posts: 4326 |
voor de kvs afsluiting kun je best een papieren pakking knippen
Als bochtjes met slangen niet lukken, buig dan een stuk pijp en gebruik dat als bocht.
|
|
|
|
Honda_mbiloss [Emiel] |
8-3-2004 16:09 |
Posts: 3697 |
die gare kut water kitjes voor die catta's zijn echt super gaar. Lekken idd overal en nergens. Heb er toen ok 1 op gehad(nieuw gekocht). Ding lekte echt overal.
Dus ik kop uit elkaar, zelf een pakking geknipt, en het werkte weer perfect. Ik rijd de straat uit lekt die gare radiateur weer overal en nergens, ok dat ding uit mekaar. zelf pakking geknipt, was het ok over. Dus ik ding eronder ff rijden. Lekt die dop van de radiateur weer als een idioot. Maar die moet je dus ff laten lekken zodat het koelvloeistof peil zichzelf regelt. als je dit drama overleeft hebt, merk je dat het niks scheelt, en het alleen voor de look leuk is.
Daarom kosten ze wss ok nieuw maar 55 euro .
Dit bericht is ge-edit door Honda_mbiloss [Emiel] op 8-3-2004 16:09
|
|
|
|
Blukaap |
8-3-2004 16:41 |
Posts: 10006 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: honda70cc
[...]
sukkel de tekening is van de zeikant gemaakt dus zit de uitgang aan de achterkant :S
Pittig taaltje
Radiateuruitgang van een MTX-rad zit overigens fijn aan de onderkant, net zoals die van NSR/MBX.
Maar om overvloedig antwoord te geven: als ie niet knikt: so what, die op mijn NSR liep van linksvoor naar rechtsonder met een gigantische bocht.
|
|
Bastila is lief |
|
honda70cc |
8-3-2004 16:48 |
Posts: 366 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Hans F
voor de kvs afsluiting kun je best een papieren pakking knippen
Als bochtjes met slangen niet lukken, buig dan een stuk pijp en gebruik dat als bocht.
waar kan ik zo`n pijp het beste van maken?? van zo`n kopere verwarmings buis??
|
|
|
|
Rik |
8-3-2004 18:02 |
Posts: 3464 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Honda_mbiloss [Emiel]
die gare kut water kitjes voor die catta's zijn echt super gaar. Lekken idd overal en nergens. Heb er toen ok 1 op gehad(nieuw gekocht). Ding lekte echt overal.
Dus ik kop uit elkaar, zelf een pakking geknipt, en het werkte weer perfect. Ik rijd de straat uit lekt die gare radiateur weer overal en nergens, ok dat ding uit mekaar. zelf pakking geknipt, was het ok over. Dus ik ding eronder ff rijden. Lekt die dop van de radiateur weer als een idioot. Maar die moet je dus ff laten lekken zodat het koelvloeistof peil zichzelf regelt. als je dit drama overleeft hebt, merk je dat het niks scheelt, en het alleen voor de look leuk is.
Daarom kosten ze wss ok nieuw maar 55 euro.
Dit bericht is ge-edit door Honda_mbiloss [Emiel] op 8-3-2004 16:09
dus kmoet gewoon eff rondrijden zonder die schroef op me rad? voorzichtig?
enne, moet er een pakking tussen? tusse me kop en me cil?
kga zo me eigen pakkingen bouwe voor de kop
|
|
|
|
Honda_mbiloss [Emiel] |
8-3-2004 19:38 |
Posts: 3697 |
je kan gewoon je dop erop draaien. Die dop lekt zo erg dat het er gewoon langs loopt. Als er dan al een hele berg is uit gelopen staat de koelvloeistof op het juiste pijl.
|
|
|
|