Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - mtx sh 70 mal wil niet harder

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1157 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #16458 - mtx sh 70 mal wil niet harder
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 2519 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mBeter 5-3-2004 14:03 Print reply

Posts: 983
kweet niet wat hij heeft maar ik weet wel dat als je een 18mm spruitstuk hebt met een 20mm bv maakt dat niet veel uit heb zelf al alles uitgeprobeerd maar die kleine dnigetjes zijn et niet anders had ie al wel harder gelopen
 
gSuper?
gollem 5-3-2004 18:27 Print reply

Posts: 254
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: chriss

mss een te dikke kont?


jap heb un grote eas
 
PIEN trug in je put!!
gollem 5-3-2004 18:30 Print reply

Posts: 254
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: schakelpower

wat voor spruitstukje heb je erachter??


ok 20mm net als me carb
 
PIEN trug in je put!!
gollem 5-3-2004 18:34 Print reply

Posts: 254
heb de ontsteking al op alle moegelijke standen gehad en heb ok al verschillende cdi's geprobeert allemaal zonder resultaat. kzal achter een wa groter tandwiel op gooie maja 85 is hard zat me deze remme, 8terrem klapt er hele tijd uit
 
PIEN trug in je put!!
Tuur 5-3-2004 18:37 Print reply

Posts: 359
W8 dan voor ge nog sneller gaat, en doe iets aan de remmen
 
Supernova 5-3-2004 18:43 Print reply

Posts: 7654
Tunen is leuk maar de remmen zijn het belangrijkste
 
WP Car Customs
mBeter 5-3-2004 18:44 Print reply

Posts: 983
maar nu wil ik wel eens weten wat dat nou kan veroorzaken want ik heb wel goeie remmen
 
gSuper?
Supernova 5-3-2004 18:50 Print reply

Posts: 7654
een mtx is zwaar en log dus die zul je nooit zo ahrd krijgen als bijvoorbeeld een mttje
Wil je hem harder zul je de cilinder moeten gaan tjoene
 
WP Car Customs
mBeter 5-3-2004 19:01 Print reply

Posts: 983
maar ik heb een mb en die loopt dus niet bepaalt hard mjin setup staat ergens in dit topic maar een mtx 50cc met ori cil en uitlaat is bijna even snel als mij

 
gSuper?
gollem 5-3-2004 19:33 Print reply

Posts: 254
als je je cil tjoent, slijt hij veel harder toch. da is nie mijn bedoeling omdak to best vaak rijd. heb me voorrem goed gemaakt ff andere remsegmentjes erin geflept. achter is nog probleem hoe kan het dat de achterrem eerst keihad klapt en dan vastslaat, waarna de metale strip onder je 8terbrug los komt en over weg gaat schure. dit is nou al 3 keer gebeurt. een mtx met un ori cil + uitlaat die je bijna bijhoud zo erg is het bij mij ok nie die rij ik toch dik poep
 
PIEN trug in je put!!
Pingu 6-3-2004 8:44 Print reply
Posts: 1842
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gollem

als je je cil tjoent, slijt hij veel harder toch.

als het goed word gedaaan kan de slijtage zelfs minder worden..
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
barry 6-3-2004 11:47 Print reply

Posts: 7387
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Supernova

een mtx is zwaar en log dus die zul je nooit zo ahrd krijgen als bijvoorbeeld een mttje
Wil je hem harder zul je de cilinder moeten gaan tjoene


onzin, mtx sh is idd zwaarder en logger, maar de cilinders er voor (malossi) is sneller dan die van de mt. de malossi van mtx sh is zelfde poorttiming en vorming als nsr cilinder.

als je met malossi cilinder net 85 gaat doe je idd iets niet goed, met 4bak is de 100km/h haalbaar!

jah dit weet ik, en velen anderen uit ervaring
 
He?
mBeter 6-3-2004 11:52 Print reply

Posts: 983
ja ik ben et met je eens
die kerl met 50cc ori en uitlaat ori , 18mm keihin
gaat bijna even hard als mij met 70! mb
 
gSuper?
MT 70 Ferrari 6-3-2004 13:25 Print reply
Posts: 10
Heeft hij wel voldoende lucht? ?
 
gollem 6-3-2004 17:06 Print reply

Posts: 254
als ik zonder luchtfilter rij loopt ie ook nie harder duzz ik dnk da hij wel genoeg lucht krijg
 
PIEN trug in je put!!

Dit topic is 2519 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved