Forums
Afdelingen
Zoek
Personal
Je bent niet ingelogd.
Technical Forum - Cilinder
Log in
Registreer
Woensdag 23 oktober 2024
Topics
MF
-
TF
-
EF
-
UF
MeF
-
PF
-
BeF
-
CF
Sales
Brommers
-
Blok
-
Cilinder
Overige Updates
FAQ
-
KB
-
Nieuws
-
Gallery
Links
-
Projecten
Online Users
Er zijn 1051 users online.
Brommerforum.nl wordt gehost door:
Topic:
Print topic
Zoek topic
Terug naar TF
Technical Forum - Topic #16433 - Cilinder
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina:
1
,
2
<
Vorige pagina
Dit topic is 1516 keer bekeken.
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Ja Weh nou
23-3-2004 21:19
Posts: 2242
een 80 MBX/MTX cilinder? die is alleen wel 49,5mm ongehoont, dus dat zal niet gaan dan,
ene een 70 malossi NSR kan je laten honen tot(zover ik heb gehad) 47mm, alleen die heeft weer geen vlinderpoort.
HTS Autotechniek
Zwijntjuh
23-3-2004 21:28
Posts: 14
Is de slag van die 80MBX/MTX niet veel te groot?
Liever niet veel groter dan 43mm.
John Huijben
23-3-2004 21:29
Posts: 2433
veel te grote slag
51mm als ik me niet vergis
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
Ja Weh nou
23-3-2004 21:35
Posts: 2242
nee mtx r2 80 heeft korte slag, en mt80 heeft lange slag.
mt80 rond de 51mm idd
en mbx80 gewoon 41mm geloog ik.
Dit bericht is ge-edit door mt (12)5 op 23-3-2004 21:37
HTS Autotechniek
John Huijben
23-3-2004 21:37
Posts: 2433
is een yamaha DT cilinder niets ?? ik heb zon cilinder weleens op een puch maxi zien staan ( rudy's miniracer volgens mij )
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
Zwijntjuh
23-3-2004 21:46
Posts: 14
Rudy heeft idd een luchtgekoelde erop zitten, maar ik wil watergekoeld:
Zoals dit cilindertje voor een DT50LC, ik zoek er nog een poortmapje van.
Ja Weh nou
23-3-2004 21:48
Posts: 2242
dit is volgens mij gewoon voor am6 blok, dusseh ik dacht dat die slag te kort was?
HTS Autotechniek
Zwijntjuh
23-3-2004 21:52
Posts: 14
Sja, die slag is niet zo heel belangrijk, zolang die spoelers maar niet minder dan 33mm van het deck liggen.
EDIT: als iemand poortmapjes heeft....
Dit bericht is ge-edit door Zwijntjuh op 23-3-2004 21:54
Dit topic is 1516 keer bekeken.
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina:
1
,
2
<
Vorige pagina
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved