KaWaReZ |
4-3-2004 10:29 |
Posts: 20582 |
sales?
voor welke brom ?
|
|
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges |
|
Zwijntjuh |
4-3-2004 11:17 |
Posts: 14 |
Nee, geen sales, ik koop hem nieuw. Het is voor een projectje. Het maakt niet uit voor welke brom hij is, als hij maar aan bovenstaande eisen voldoet.
Inlaat het liefst op de cilinder.
Dit bericht is ge-edit door Zwijntjuh op 4-3-2004 11:18
|
|
|
|
JIMMY |
4-3-2004 12:26 |
Posts: 2765 |
niet elke cilinder kan op een willekeurig blok hoor..
|
|
|
|
ardan |
4-3-2004 12:42 |
Posts: 595 |
als je genoeg aanpast wel...
|
|
have a blast,go fast |
|
poepiepenser |
4-3-2004 12:45 |
Posts: 309 |
maar als je te lang blijft aan passen en je maakt heb te groot kun je hem wel wegooien
|
|
rgrgrgrrgr@@#$#$TFREG |
|
Zwijntjuh |
4-3-2004 14:07 |
Posts: 14 |
Als je geen antwoord op m'n vraag hebt graag niet replyen. Ik weet waar ik mee bezig ben.
|
|
|
|
JIMMY |
4-3-2004 14:12 |
Posts: 2765 |
Geef dan ook ff wat meer info als je het zo goed weet...
wat wil je bereiken, hoevel cc (waarschijnlijk 70/80 aan je max. boring te zien) etc...
zo kunnen we alle LC cilinders wel gaan opnoemen
|
|
|
|
Ralf |
4-3-2004 14:16 |
Posts: 9073 |
NSR cilinders hebben slag van 41.4, boring van 45 max dacht ik, mja, wel iets aan te doen...
AM6 cilinders hebben 39.2mm slag, te klein dus, Derbi geen idee eigenlijk...
De vraag lijkt me btw erg duidelijk, en zoveel cilinders die aan die criteria voldoen zijn er ook weer niet...
Dit bericht is ge-edit door Ralf op 4-3-2004 14:17
|
|
|
|
Bart-DRD |
4-3-2004 14:53 |
Posts: 1838 |
cilinders van een DT80 lc zijn langeslag, meestal wel groter dan 41mm
|
|
stom stuk ei uit blik... |
|
Zwijntjuh |
4-3-2004 15:03 |
Posts: 14 |
Die NSR cilindertjes zijn idd wel leuk. Ik had ook een Eurokitje 48mm gezien van een dt50lc. Met vlinderpoort. Hij heeft alleen jammer genoeg geen inlaat op de cilinder.
Ik ben bezig met een puch maxi sprintblok. De slag wordt uiteindelijk dus 43mm. De maximale boring mag maar 48,5mm zijn omdat je in de automatenklasse van jubbega maar 80cc mag hebben. Al wordt het waarschijnlijk Jubbega 2005 pas.
EDIT: wat is de slag van een dt50lc?
Dit bericht is ge-edit door Zwijntjuh op 4-3-2004 15:07
|
|
|
|
Ralf |
4-3-2004 15:07 |
Posts: 9073 |
Voor mij wordt het ook ProStock 2005 ja, kost toch veel tijd/geld
TSX cilinders hebben slag van 38 a 39, vrij kort dus.
Pia scooter cilidners hebben slag van 39.3, max boring 48.
Mina scooter cilinders hebben slag van 39.2, max boring 48.
Dus dat is ook niet geweldig.
DT80lc2 blok heeft slag van 40 dacht ik? Inhoud is te groot ws..
|
|
|
|
Zwijntjuh |
4-3-2004 15:32 |
Posts: 14 |
Sja, een kleinere slag dan 40mm mag wel, maar dan moet de uitlaatpoort nog wel minimaal zo'n 24mm van het cilinderdeck liggen.
|
|
|
|
pepijn |
4-3-2004 17:09 |
Posts: 1287 |
Volges mij is dat die kerel van puchforum..... andere cilindertje was toch vastgelopen?
|
|
|
|
Zwijntjuh |
4-3-2004 17:26 |
Posts: 14 |
Ja, m'n Athena was dat. Erg zonde... Daar zaten echt vele uurtjes tunewerk in.
|
|
|
|
Zwijntjuh |
23-3-2004 21:13 |
Posts: 14 |
Ik ben de laatste tijd nog wat op zoek geweest, maar ik kan werkelijk niks vinden wat hier in de buurt komt. Maar ik wil sowieso een watergekoeld cilindertje erop bouwen, dan maar niet voor Jubbega.
Ik ben nu dus op zoek naar een watergekoeld cilindertje, rond de 70-80cc, met vlinderpoort of fluiters en waarvan de spoelers maximaal op 33mm van deck af liggen.
|
|
|
|