Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - gepakt alles kwijt en in de cel :(

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1159 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #1641 - gepakt alles kwijt en in de cel :(
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 2219 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

barry 24-9-01?19:48 Print topicpost

Posts: 7387
nee ik niet , maar dit schreef iemand op een ander forum...


Het was een mooie dinsdagochtend waarop ik vrolijk met mijn honda mtx,ik had hem net 3 weken, (80cc) naar mijn werk reed.Ik over de stadhouderkade hier in adam,sta ik bij een kruispunt te wachten op mijn groene licht.komt er opeens een motoragent van rechts op een crossmotor die ook ging wachten op zijn stoplicht.ik zat al te hopen dat mijn licht eerder op groen ging want dan maakte ik nog een kansje.ok mijne springt op groen ik rij heel langzaam weg en wacht tot ik een beetje uit zicht was,toen probeerde ik dus zo snel mogelijk weg te komen maar toen ik aankwam bij het volgende kruispunt stond er een vette tram waar ik gvd niet langskon.ik kijk rechtover me schouder,geen motoragent te zien en het was nog maar 200 meter naar mijn werk,ik blij hoor ik opeens een links naast me en een toeter.ik kijk naar links.onze grote vriend de motorbobo.of ik ff mee wilde komen want er was bromfietscontrole,ik probeer me nog eruit te l*llen door te zeggen dat ik naa rmijn werk moest geen tijd had blablabla of ik nu mijn papieren kon laten zien enz,maar daar had hij allemaal niets mee te maken ik moest voorop rijden en hij reed wel achter me aan.kom ik aan op het fredericksplein,staat me daar toch een zooi coppers.echt niet meer normaal stuk of 20/30 rollerbankie iedereen aan de koffie.ik voelde de bui al hangen en ik rijd netjes langs de hkejs en zet mijn motor uit.komt er een gozer van de TD die begint een beetje op mijn blok te kijken en zag het al meteen' blabla geen brommer maar een motor blabla'.Oerdrijven is ook een vak maar goed niets aan te doen ik mijn papieren gegeven brommer werd afgepakt en die gingen ze wel even demonteren zeiden ze.nah ok daar leg ik me wel bij neer das het risico van het vak.

Komt die stront aap van de TD met een flesje zuur over mijn framenummer met 1 of ander verhaal dat er met het FRAMENUMMER GEKNOEIT IS,toen zakte mijn broek af dus die gasten dat framenummer door de computer gegooit en er kwam nix uit.dus was onbekend.DUS de brommer BESTOND niet OF was gestolen en het nummer veranderd,toen was ik dus zwaar de l*l.krijg ik een fucking proces verbaal en heb 2 uur (!!) in de politie cel gezeten terwijl ik gewoon een aankoopsbewijs had van mijn brommer enzz,maar okay pappa gebeld die kwam alles uitgelegd.mocht ik weer naar huis .in totaal 4 uur op het politieburo.ik kwam thuis en snapte er helemaal nix van.twas 1 van de laatste modellen mtxen (1994) en er was nix met het framenummer zover ik had gezien.dus ik bellen met honda nederland en legde het hele verhaal uit.ze waren wel bereid om het nummer na te trekken in de computer.hun nummer natrekken...' tis een honda mtx uit 94'.EN DIE FUCKING POLITIECOMPUTER GAF AAN DAT IE NIET BESTOND!
ik naar de politie gebeld. zeggen ze :' ja het wordt onderzocht en binnen een maand heb je bericht,maar verwacht maar niet dat je he m terugkrijgt'.we zijn nu dus een maand verder en ik heb nog steeds niets gehoord van die eikels ze hebben mijn brommer waarschijnlijk al vernietigd door een fout van hun .ach zo maak je nog iets mee

-----

als dit waar is is dat mooi lullig voor hem.
maar die 80cc is het risco...

 
He?

Robert Lukkes 24-9-01?20:02 Print reply
Posts: 1406
Het is het risico, maar dat hoor je wel meer, dat de politie het framenummer niet kan vinden of iets dergelijks, dus direct maar vernietigen denken ze dan.

Stelletje klerelijers.

Later
 
I'm a supersonic highspeed racer
B3AST 24-9-01?20:08 Print reply
Posts: 2469
volgens mij klopt er geen hol van. namelijk: het is een MTX SH want hij is uit '94, en daar kun je niet zomaar een 80cc op knallen, of je moet hem LC maken, en bij een LC cylinder kun je niet zien of het op een 80 of een 50 blok zit... (volgens mij)
 
- insane in the brain -
Nick - Administrator 24-9-01?20:16 Print reply

Posts: 4967
Quote:
Originally posted by: B3AST?

volgens mij klopt er geen hol van. namelijk: het is een MTX SH want hij is uit '94, en daar kun je niet zomaar een 80cc op knallen, of je moet hem LC maken, en bij een LC cylinder kun je niet zien of het op een 80 of een 50 blok zit... (volgens mij)

Wat dacht je van die koeieletters met 79cm3 erop?
 
B3AST 24-9-01?20:19 Print reply
Posts: 2469
uhm dat staat alleen op die van wouter vind ik
 
- insane in the brain -
Nick - Administrator 24-9-01?20:20 Print reply

Posts: 4967
Ja wouter heeft een speciale cilinder laten maken waar 79cm3 op staat!
Zodat ie lekker opvalt. maar eingeljik is het een 50cc hoor!
 
Rene 24-9-01?20:45 Print reply
Posts: 2573
tuurlijk kun je zien dat het een 80 blok is,

ten eerste is de cilinder veel boller,
en dan inderdaad aan de met koeieletters eropgeschreven 79cm3
en dan ook nog aan het motorblok nummer dat
om een of andere reden veranderd is in hc04
 
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals
SpeedYveS 24-9-01?20:56 Print reply
Posts: 1644
door de 6 bak, denken ook veel mensen dat het een 80 is
 
Junkie XR 24-9-01?21:28 Print reply

Posts: 5753
Hmmm, dit verhaal is volgens mij best oud, ze staan tegenwoordig bijna nooit meer op het frederiks plein. Ben best benieuwd wie deze gast is, want het speelt allemaal dicht bij me huis af. En Amsterdamse rollerbanken zijn best kut ja, denk ik. Heb er gelukkig nog nooit last van gehad.
 
Neonlampje 24-9-01?23:02 Print reply

Posts: 14825
Daarom gooi ik dus op mijn brommer geen cylinder>80cc zien ze zo, kan je beter brommer direct inleveren
(na veel overwegen gooi ik er toch een 6bak in.. veel leuker maar als je dan op roller staat, oei...)

hahahaha barry; ik d8 dat jij in bak had gezete, beetje te snel gelezen volgens mij

[This message is edited by Neonlampje on 24-9-01 23:04]
 
SpeedYveS 24-9-01?23:05 Print reply
Posts: 1644
hmm, wat is er nou zo slecht aan een 6 bak en rollenbank?
 
Pertijn 24-9-01?23:16 Print reply
Posts: 846
Ehm, wellus een 110cc lc gezien? je ziet de spoelkanalen aan de buitenkant van de cilinder zitten!
Grmbl, brommers veelste makkelijke prooi..
En wat willen ze daar bereiken? een pakkans % voor misdaden van ik d8 25%! dat is toch te zot voor woorden?
Ondertussen worden wij elke keer overhoop gereden door onoplettende ootoomongolisten..
 
[url=http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/110050/1]Skitterende RF6 te koop!![/url]
SpeedYveS 24-9-01?23:23 Print reply
Posts: 1644
110 cc malossi LC zie je niets vreemds aan hoor, aan de buitenkant.
 
Neonlampje 24-9-01?23:39 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Originally posted by: YVES?tm

hmm, wat is er nou zo slecht aan een 6 bak en rollenbank?

wanneer je 4bak hebt en er opeens 2 versnellingen bij zijn?
enne die cylinder, das geen MT cylinder... mt >= 80cc heeft langere slag, dus langere cylinder...
 
SpeedYveS 24-9-01?23:43 Print reply
Posts: 1644
aaah, ja NSR/MBX heeft ook een langere slag toch?? maar aan die cylinder viel het mij niet op ofzo.
 
Neonlampje 24-9-01?23:48 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Originally posted by: YVES?tm

aaah, ja NSR/MBX heeft ook een langere slag toch?? maar aan die cylinder viel het mij niet op ofzo.

maar bij LC gaat het koelribbels-tellen beetje lastig he

 

Dit topic is 2219 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved