[RRT] Lost-P |
3-3-2004 20:23 |
Posts: 4578 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -SpengaMotors-
ja dat zie ik ook wel hals, maar dat hep toch helemaal geen nut, het zal misschien 1km schelen, ga wat fatsoenlijker je tijd besteden, bijvoorbeeld door uitveile van je uitlaatpoort
nou stel dat dat allemaal al gedaan is?, dan zou dit misschien weer IETS schelen, t zou toch kunnen, en als jij dat onzin vind, zet dat dan gewoon normaal neer, maar ga niet zo lopen zeiken?
|
|
Chille Tune shit dan |
|
-SpengaMotors- |
3-3-2004 20:31 |
Posts: 592 |
lik toch me bolle reet
|
|
|
|
[RRT] Lost-P |
3-3-2004 20:33 |
Posts: 4578 |
|
|
Chille Tune shit dan |
|
-SpengaMotors- |
3-3-2004 20:45 |
Posts: 592 |
sorry jonges, ik heb me misdragen............ zeg mar gewoon, karel frederik van amsbergen... je ben een klootzak! komakomakomakoma
|
|
|
|
[RRT] Lost-P |
3-3-2004 20:47 |
Posts: 4578 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -SpengaMotors-
sorry jonges, ik heb me misdragen............ zeg mar gewoon, karel frederik van amsbergen... je ben een klootzak! komakomakomakoma
Paul Plomp , je bent een klootzak!
Dit bericht is ge-edit door Lost-P op 3-3-2004 20:49
|
|
Chille Tune shit dan |
|
phil is chil |
3-3-2004 21:07 |
|
Tuur |
3-3-2004 22:15 |
Posts: 359 |
Samco hoses..
|
|
|
|
Lawrence |
3-3-2004 23:18 |
Posts: 663 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: hondamt8rijder
afbeelding
zo??
overgang rubber-> metaal en metaal->rubber is een plotseling verschil in diameter, dus wervelingen, en wervelingen is de reden waarom je originele sruitstukkie niet zo fanatstisch is.
kan wel, maar is niet geweldig, tenzij je de rubber buis aan de binnenzijde bewerkt zodat er geen verschil in diameter ontstaat.
|
|
|
|
Wizzel |
4-3-2004 17:43 |
Posts: 100 |
ja dat met dat rubber zou ik niet doen
als je de mogelijkheid heb tot lassen van aluminium kan je hem schuin lassen of er een bocht tussen gooie, reden van alu. is dat het makkelijk te gieten is en goed bestendig tegen corrosie. Probleem is dan je moet proberen van een rond gat(caburateur) een vierkant gat(cilinder) te maken wat met gieten of CNC het makkelijkst gaat maar met vijlen/dremel de tijd ervoor nemen kan natuurlijk ook.
|
|
|
|
puch_master |
4-3-2004 18:06 |
Posts: 3429 |
volgens mij heeft een spruitstuk die knik nodig om de brandstof met de lucht goed te mengen anders krijg je een slechtere verbranding.
je kunt er beter een groter spruitstuk op zetten maar ik zie dat je nu al een carb van 12mm hebt en spruitstuk 14mm dus ik zou het zo laten die carb laat ook niet meer door dus heb je echt nix aan
|
|
Toyota AE86 Levin coupé |
|
[RRT] Lost-P |
4-3-2004 18:08 |
Posts: 4578 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: patrick39
volgens mij heeft een spruitstuk die knik nodig om de brandstof met de lucht goed te mengen anders krijg je een slechtere verbranding.
je kunt er beter een groter spruitstuk op zetten maar ik zie dat je nu al een carb van 12mm hebt en spruitstuk 14mm dus ik zou het zo laten die carb laat ook niet meer door dus heb je echt nix aan
een spruitstuk een knik nodig om goed te mengen?????
|
|
Chille Tune shit dan |
|
Wizzel |
4-3-2004 18:09 |
Posts: 100 |
nee das nie zo, aan die knik heb je helemaal niks. Je cab. is er om de lucht met benzine te mengen.
|
|
|
|
[RRT] Lost-P |
4-3-2004 18:12 |
Posts: 4578 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Wizzel
nee das nie zo, aan die knik heb je helemaal niks. Je cab. is er om de lucht met benzine te mengen.
dat dacht ik dus ook al ja!,
|
|
Chille Tune shit dan |
|
Wizzel |
4-3-2004 18:13 |
|
[RRT] Lost-P |
4-3-2004 18:16 |
Posts: 4578 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Wizzel
[...]
ja had het een keer ergens gehoord, dacht ken het best aan jullie mededelen...
hahah
|
|
Chille Tune shit dan |
|