David |
2-3-2004 16:59 |
Posts: 259 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ties
sterker nog hij zuipt zelfs minder en wordt minder warm.
Dat komt denk ik omdat je dan in je powerband rijd, en daar is die natuurlijk het efficients.
|
|
|
|
danny3000 |
2-3-2004 17:01 |
Posts: 248 |
bartos dat was geen 100 km hoor, nog geen eens 10 km toen reed hij al volgas
|
|
|
|
MC Beuner |
2-3-2004 17:02 |
Posts: 3678 |
volgens mij met je nikasil en chromewand cilinder 200 km inrijden en gietijzer 500...
|
|
Vivatje snor |
|
Tsxdude AKU MicheL |
2-3-2004 17:05 |
Posts: 10676 |
Je kan btw ook beter een te grote sproeier hebben by het inrijden dat een tekleine...
Altijd trouwens...
|
|
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve |
|
bartos |
2-3-2004 17:32 |
Posts: 1372 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: danny3000
bartos dat was geen 100 km hoor, nog geen eens 10 km toen reed hij al volgas
dan is jaap nog lomper dan ik dacht.
|
|
|
|
Pimmie |
2-3-2004 18:00 |
Posts: 155 |
Ik moet binnekort ook gaan inrijde moet je dan ook meer olie er bij doen. Ik rij nu 1:50
Men setup wordt 50cc eurocilindro ori carb en MK uitlaat en ori luchtfilter.
|
|
|
|
Pimmie |
2-3-2004 18:01 |
Posts: 155 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Pimmie
Ik moet binnekort ook gaan inrijde moet je dan ook meer olie er bij doen. Ik rij nu 1:50
Men setup wordt 50cc eurocilindro ori carb en MK uitlaat en ori luchtfilter.
edit: k heb trouse nsr als je da al nie zag
<---
edit: sorry heb ik mezelf gequote in plaats van ge edit
Dit bericht is ge-edit door Pimmie op 2-3-2004 18:02
Dit bericht is ge-edit door Pimmie op 2-3-2004 18:03
|
|
|
|
redmetallicnsr |
2-3-2004 18:03 |
Posts: 735 |
500km is echt overdreven, maar het is wel ontzettend belangrijk dat je hem helemaal in het begin goed laat smeren. En dat je de eerste 50km erg rustig rijdt, dus lage toeren rijden en zo ongeveer bij de 6000 toeren schakelen. Naarmate je steeds meer gereden hebt is het eigelijk ook wel een beetje belangrijk dat je hem af en toe doortrekt. (maar dit moet je zeker niet te vaak doen)
|
|
mtx |
|
Pimmie |
2-3-2004 18:12 |
Posts: 155 |
Mar moet ik nou echt in het begin zelf men benzine mengen of gewoon ff men zuiger en cilinder goed insmeren met olie en wa in men carter donderen?
|
|
|
|
Joscross |
2-3-2004 18:14 |
Posts: 12501 |
Ehm, het is een nicasile wand hoor
50 km rustig aan en het is goed...
En gewoon 1:40 smeren in het begin
|
|
|
|
Blukaap |
2-3-2004 18:20 |
Posts: 10006 |
Gewoon 100km, paar keer warm laten worden en weer af laten koelen.
En na die 100km gewoon goed warmrijden (15-20km) en dan gewoon rustig aan opentrekken.
Zo rijd ik m'n gietijzeren cilinders vaak ook in, kunnen ze makkelijk hebben.
|
|
Bastila is lief |
|
Blijhoofd |
2-3-2004 18:29 |
Posts: 7378 |
je moet gewoon eerste paar k'm rustig aan doen daarna gewoon zorgen dat je niet hele stukken op zelfde toeren gebied rijd beste is op trekken afremmen en weer optrekken
en dan neit constant heel idioot maar tot 8-9 k of minder af en toe keer helemaal vol open
|
|
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235 |
|
Bazz -> DRD |
2-3-2004 18:42 |
Posts: 1884 |
Toen ik mijn nieuwe derbi kreeg hoefde ik hem helemaal niet in te rijden van de brommerboer (martens). Hij zei omdat het een nicasil wand is, dit vind ik wel een beetje vaag dat je dan helemaal niks hoeft in te rijden. Hij draait ook maar 8000 toeren maarja toch... Wel garantie maar goed
|
|
Bezoek mijn site @ http://nsrhonda.cjb.net en op http://brommer.startkabel.nl |
|
Ja Weh nou |
2-3-2004 18:49 |
Posts: 2242 |
dat zei martens ook tegen een maat van me die een smx kreeg, hij liep bij de 1000 km vast, en toen hadden ze zijn cilinder laten honen! terwijl ze gezegt hadden dat het een nicasil wand is, hij is ondertussen weer twee keer vastgelopen, en martens bleef zeggen dat hij hem niet in hoefde te rijden.
Ik zelf rij ook niet (echt) in, gewoon rustig warm rijden en geen cowboyachtige toeren (vond ik een mooie uitspraak.
|
|
HTS Autotechniek |
|
Bazz -> DRD |
2-3-2004 18:51 |
Posts: 1884 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mt (12)5
dat zei martens ook tegen een maat van me die een smx kreeg, hij liep bij de 1000 km vast, en toen hadden ze zijn cilinder laten honen! terwijl ze gezegt hadden dat het een nicasil wand is, hij is ondertussen weer twee keer vastgelopen, en martens bleef zeggen dat hij hem niet in hoefde te rijden.
Ik zelf rij ook niet (echt) in, gewoon rustig warm rijden en geen cowboyachtige toeren (vond ik een mooie uitspraak.
Mwa, ik ben nu bijna bij de 1000km en hij rijd nog steeds perfect. Maarja toch garante he
|
|
Bezoek mijn site @ http://nsrhonda.cjb.net en op http://brommer.startkabel.nl |
|