Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Suzuki GSX 400 E

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1164 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #16359 - Suzuki GSX 400 E
Pagina 3 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 7660 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Hans F 3-3-2004 20:08 Print reply
Posts: 4326
om hem op je naam te zetten moet je een rijbewijs hebben (maakt niet uit of je wel of niet motor mag rijden)
 
TripleEdged 3-3-2004 20:09 Print reply

Posts: 506
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Lost-P

[...]


moet idd 25 jaar zijn, dus net pech ,


ah joh, als ik 21 ben, en da ding rijd nog, rij ik wle lekker goedkoop, toch
dan ist ondertussen al wel 2009 ma goed...

Dit bericht is ge-edit door TSX Core op 3-3-2004 20:10
 
[RRT] Lost-P 3-3-2004 20:11 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TSX Core

[...]


ah joh, als ik 21 ben, en da ding rijd nog, rij ik wle lekker goedkoop, toch
dan ist ondertussen al wel 2009 ma goed...

Dit bericht is ge-edit door TSX Core op 3-3-2004 20:10



heheh ja owkeej!, maar t scheelt je dan iig wel, en, ja, wilde nog wat zeggen, maar ben t ffies kwijt
 
Chille Tune shit dan
TripleEdged 4-3-2004 18:31 Print reply

Posts: 506
ok ik heb hem nu, vanmiddag om geweest.
alvast op me broer zn naam gezet, en voor n jaar geschorsd ( ? 22,70 )
maar nu zit ik met hetvolgende, het voorwiel gaat wat zwaar, en dat zal vast wel door de rem komen.
Opzich niet zo moeilijk, alleen heb ik totaal geen ervaring met hydrolische remmen...
dus hoe kan ik dat het beste doen?
 
Hellraizer 4-3-2004 18:46 Print reply
Posts: 55
Mooi fietsje! Lijkt verdomd veel op die van mij (Honda CB400N) . Ik denk alleen dat je veel gezeik gaat krijgen met de verzekering... Tot je 21ste moet je namelijk voldoen aan die 25KW regeling anders ben je niet verzekert, en dit is nog moeilijker dan je denkt. Je moet namelijk op je kentekenpapieren kunnen aantonen dat je motor 25KW is. Hiervoor moet ie door een officiele dealer, met een officieel afgegeven 25KW-afvoersetje worden terug getuned . FF een prop in de uitlaat gaat dus nie werken.

Nu kun je er dus eigenlijk nie legaal op rijden want je bent nie verzekerd (zelfde verhaal als met de brommer eigenlijk ) Ik ben dus lang bezig geweest om een 25KW fiets te vinden omdat ik juist van eindelijk es legaal wou rondtuffen.
 
Je moet dingen niet niet doen alleen om de belachelijke reden dat je geen geld hebt
Blukaap 4-3-2004 19:53 Print reply

Posts: 10006
CB400 is toch ook geen 25KW fiets, heeft 1KW teveel oid ?
 
Bastila is lief
Hellraizer 4-3-2004 20:13 Print reply
Posts: 55
CB 400 is standaart 32KW. Die van mij is geimporteerd door de dealer uit duitsland en is dus voorzien van een nieuw kenteken met 25KW vermelding. Voor het importeren is het vermogen teruggebracht namelijk, en dan is het w?l weer legaal...
 
Je moet dingen niet niet doen alleen om de belachelijke reden dat je geen geld hebt
Hans F 4-3-2004 20:16 Print reply
Posts: 4326
je kan ook zelf afvoeren en dan verzekeren icm een vermogensuitdraai. Er zijn verzekeringsmaatschappijen die dit accepteren.
De meerderheid doet dit zo.
 
Blorn 4-3-2004 20:19 Print reply

Posts: 13825
Ik ken een bedrijf in Woudenberg die motoren 'onofficeel' afvoerd. Word dus gewoon op bank getest, net zolang tot ie netjes 25kw heeft.

En dan lopen ze nog lekker ook, zeker vergeleken met 'origineel' afgevoerde motoren.
 
Hans F 4-3-2004 20:38 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blorn

Ik ken een bedrijf in Woudenberg die motoren 'onofficeel' afvoerd. Word dus gewoon op bank getest, net zolang tot ie netjes 25kw heeft.

En dan lopen ze nog lekker ook, zeker vergeleken met 'origineel' afgevoerde motoren.


want die zitten volgens mij vaak dik onder die 25kw (zeker op het achterwiel)
 
TripleEdged 4-3-2004 22:29 Print reply

Posts: 506
er zit heir in de buurt een suzuki dealer, dus dat moet toch neit zon probleem zijn, alleen de kosten die eraan verbonden zijn, vinnik nie fijn, doe het liever zelf, das (bijna ) net zo goed maar goedkoper....
ma goed, komt wel in orde, zolang het maar neit teveel gaat kosten he...

Dit bericht is ge-edit door TSX Core op 4-3-2004 22:31
 
Hellraizer 4-3-2004 23:09 Print reply
Posts: 55
Dat dacht ik duzz ook... valt echt nog zwaar tegen! Is echt een ultiem debiele regeleling. Het MOET door een officeele dealer gebeuren met een officieel afgegeven 25KW setje van de fabrikant voor dat type motor. En vindt dat maar es voor een 20 jaar oude fiets. Vervolgens moet er een nieuw kenteken worden aangevraagd (ruik ik hier pure winst)En ook al k?n het, dan kost ut nog dikke ?800 eurie . Maargoed dit is volgens de officieele manier dan h?.

Sommige verzekeringsmaatschapijen nemen ook genoegen met een vermogenuitdraai, en verzekeren hem op basis hiervan. Dit is niet volgens de wet en je k?n een bekeuring krijgen als je een wout tegenkomt met een baggerhumeur. Maar nog belangrijker is dat de verzekering terug kan krabbelen bij een eventuele aanrijding, omdat je niet voldoet aan de wet.

Dit alles niet om je bang te maken ofzo, maar ik wil je alleen er ff op wijzen dat die 25KW regeling meer voeten in de aarde heeft dan je op het eerste gezicht zou denken....
 
Je moet dingen niet niet doen alleen om de belachelijke reden dat je geen geld hebt
Neonlampje 5-3-2004 8:38 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hans F

om hem op je naam te zetten moet je een rijbewijs hebben (maakt niet uit of je wel of niet motor mag rijden)
uittreksel van bevolkingsregister enzo werkt ook, zo moest ik het doen nl (motor stond er voordat ik auto of motor rijbewijs had )
 
Hans F 5-3-2004 8:49 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hellraizer

Dat dacht ik duzz ook... valt echt nog zwaar tegen! Is echt een ultiem debiele regeleling. Het MOET door een officeele dealer gebeuren met een officieel afgegeven 25KW setje van de fabrikant voor dat type motor. En vindt dat maar es voor een 20 jaar oude fiets. Vervolgens moet er een nieuw kenteken worden aangevraagd (ruik ik hier pure winst)En ook al k?n het, dan kost ut nog dikke ?800 eurie . Maargoed dit is volgens de officieele manier dan h?.

Sommige verzekeringsmaatschapijen nemen ook genoegen met een vermogenuitdraai, en verzekeren hem op basis hiervan. Dit is niet volgens de wet en je k?n een bekeuring krijgen als je een wout tegenkomt met een baggerhumeur. Maar nog belangrijker is dat de verzekering terug kan krabbelen bij een eventuele aanrijding, omdat je niet voldoet aan de wet.

Dit alles niet om je bang te maken ofzo, maar ik wil je alleen er ff op wijzen dat die 25KW regeling meer voeten in de aarde heeft dan je op het eerste gezicht zou denken....


toch rijd de meerderheid van de 25kw rijders zo rond...



 
Neonlampje 5-3-2004 8:57 Print reply

Posts: 14825
Wat moeten we anders? op te dure motoren van na 95 gaan rijden, of op de meest lelijke prut-dingen (zoals b.v een el-5 ofzo) die je er met een brommer nog uit trekt?
 

Dit topic is 7660 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved