Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Suzuki GSX 400 E

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1055 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #16359 - Suzuki GSX 400 E
Pagina 2 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 7657 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

De Schout 2-3-2004 19:13 Print reply
Posts: 5327
meer dan 25kw in ieder geval, iets van 30 kw volgens mij, ben omreken factor ff kwijt..
 
tune tweak fiddle bang bummer
martinus83 2-3-2004 19:13 Print reply

Posts: 3718


da is dus deze, das geen 2 takt hor...dess nie iig..

Motor: 2-cyl, rad, luftkyld, 399 cc, 4 vent
Effekt: 41 Hk/9000 rpm
Vridmoment: 29 Nm/7500 rpm
Kraft?verf?ring: 6-v?xlad, kedja
Tj?nstevikt: 190 Kg
Chassi: Rundr?rsram, trad st?td?mpare bak
Bromsar: Enkel skiva fram, trumma bak.
Hjuldimensioner: fram 3.00 x 18, bak 3.50 x 18
Tankvolym: 15 liter

http://www.mcpoolen..../suzuki/gsx400e.html

leuk taaltje, was de eerste link diek tege kwam

omreken factor:
kw x 1,36 = pk...
pk : 1,36 = kw...


owww lude had em ok al gefindt kee...

Dit bericht is ge-edit door martinus83 op 2-3-2004 19:18
 
arie-de-arier 2-3-2004 19:16 Print reply

Posts: 10000
41x0.7355=30,1555kW
 
Allah is beter
Martijn 2-3-2004 19:41 Print reply
Posts: 10000
hee vet..ik wilde altijd zo'n ding, maar dan de 4cilinderversie....gsx400f...wil ik eigenlijk nog steeds wel

naja....fraai spul iig ...die rooie ziet er fraai uit...
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
TripleEdged 3-3-2004 19:47 Print reply

Posts: 506
ok, nu zit ik met het volgende:
Ik koop da ding dus over van een handelaar, dan moet hij waarschijnlijk op naam gezet worden.
Zodra een motor op naam is gezet, moet diegene er wegenbelasting voor betalen.
Alleen ben ik over 1.5 jaar pas 18, en voor die tijd komt da ding de weg niet op, omdat ik hem nog moet opknappen.
En natuurlijk heb ik geen zin om 1.5 jaar belasting te betalen voor niks.
Weet iemand hier hoe ik het kan regelen dat ik geen belasting hoef te betalen voordat ik 18 ben en me motorrijbewijs heb?
 
[RRT] Lost-P 3-3-2004 19:52 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TSX Core

ok, nu zit ik met het volgende:
Ik koop da ding dus over van een handelaar, dan moet hij waarschijnlijk op naam gezet worden.
Zodra een motor op naam is gezet, moet diegene er wegenbelasting voor betalen.
Alleen ben ik over 1.5 jaar pas 18, en voor die tijd komt da ding de weg niet op, omdat ik hem nog moet opknappen.
En natuurlijk heb ik geen zin om 1.5 jaar belasting te betalen voor niks.
Weet iemand hier hoe ik het kan regelen dat ik geen belasting hoef te betalen voordat ik 18 ben en me motorrijbewijs heb?



dan moet je hem bij de RDW laten "schorsen"...
 
Chille Tune shit dan
De Schout 3-3-2004 19:55 Print reply
Posts: 5327
of als je iemand kent met een garage op bedrijfsvoorraad laten zetten. kost je alleen een extra keer overschrijven van kenteken. licht er dus maar net aan hoelang je hem wil schorsen wat het voordeligst uitkomt.
 
tune tweak fiddle bang bummer
MotoCrossIpkiss[stan] 3-3-2004 20:01 Print reply

Posts: 7744
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: martinus83

omreken factor:
kw x 1,36 = pk...
pk : 1,36 = kw...



Dit bericht is ge-edit door martinus83 op 2-3-2004 19:18


cker wete dat dat klopy ?
 
hoi
[RRT] Lost-P 3-3-2004 20:03 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MotoCrossIpkiss[stan]

[...]


cker wete dat dat klopy ?


haha ja dat klopt ja!
 
Chille Tune shit dan
Martijn 3-3-2004 20:03 Print reply
Posts: 10000
nou wil ik et weten ook....

kan ie wel op jouw naam als je geen 18 bent?...
want 'mijn' motor staat nou op mn pa zn naam.....omdat ik dus geen 18 ben...
mar heb zelf niet nagevraagd ofzo

schorsen kost iets van 25 euro per jaar....ik ben met mn z400 goedkoper uit om wegenbelasting te betalen want das nix meer vanaf maart ...(tip, betaal voor een heel jaar, dan betaal je eigenlijk maar een half jaar ofzoiets).

 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
arie-de-arier 3-3-2004 20:04 Print reply

Posts: 10000
volgens mij niet ik heb dit:
1 pk = 0.7355 kW
1 kW = 1.3596 pk
 
Allah is beter
Hans F 3-3-2004 20:05 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: arie-de-arier

volgens mij niet ik heb dit:
1 pk = 0.7355 kW
1 kW = 1.3596 pk


en 1/0,7355 is toevallig 1,36....
 
[RRT] Lost-P 3-3-2004 20:06 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hans F

[...]


en 1/0,7355 is toevallig 1,36....


idd ja, wat liep die gast stom te lullen
 
Chille Tune shit dan
TripleEdged 3-3-2004 20:07 Print reply

Posts: 506
ok, maar moet je wegenbelasting betalen of niet? en hoeveel?
kan m natuurlijk wel op me pa zn naam zetten, das geen probleem, maar als die dan nog wegenbelasting moet betalen ist n btje nutteloos.
maar me motortje is van 84, 20 jaar oud dus, valt dat net onder oldtimer of was dat nou vanaf 25 jaar?
maar ik ken wel een autobedrijf die dat voor me kan regelen.
of dat schorsen kan natuurlijk ook, en die 25 euro is waarschijnlijk minder dan wegenbelasting...
ok, en over het vermogen, dr is toch nog een verschil tussen hp en pk, behalve dat het engels en nederlands is..?

Dit bericht is ge-edit door TSX Core op 3-3-2004 20:09
 
[RRT] Lost-P 3-3-2004 20:08 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TSX Core

ok, maar moet je wegenbelasting betalen of niet? en hoeveel?
kan m natuurlijk wel op me pa zn naam zetten, das geen probleem, maar als die dan nog wegenbelasting moet betalen ist n btje nutteloos.
maar me motortje is van 84, 20 jaar oud dus, valt dat net onder oldtimer of was dat nou vanaf 25 jaar?
maar ik ken wel een autobedrijf die dat voor me kan regelen.
of dat schorsen kan natuurlijk ook, en die 25 euro is waarschijnlijk minder dan wegenbelasting...


moet idd 25 jaar zijn, dus net pech ,
 
Chille Tune shit dan

Dit topic is 7657 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved