Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - TS opvoeren?!

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1168 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #16348 - TS opvoeren?!
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1194 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

The Catfish 1-3-2004 21:25 Print topicpost

Posts: 1337
Heey,

Ik heb nu een totaal originele suzuki uit 1994. Hij loopt net geen 70.

Ik zou hem graag iets opvoeren.
Ik heb al een Gianelli uitlaatbocht liggen..
Nu 50 snel en een 16mm carb?

Mijn vraag aan jullie:

Welke 50snel is het beste/snelste en wat voor carb en sproeier horen daarbij?

Alvast bedankt,

mvg.

Tim Katvis.


 
vandalism: beautiful as a rock in a cop's face..

Joscross 1-3-2004 22:48 Print reply

Posts: 12501
Ehm ik ben niet echt bekent met tsx, maar zijn daar niet een beetje weinig cilinders voor te krijgen?
Als ik zo op 50cc.nl kijk zie ik alleen een 50imi staan
70 geen optie?
 
KaWaReZ 1-3-2004 22:49 Print reply

Posts: 20582
is vaak langsgekomen, zou als ik jou was even searchen

70 met 50cc op tsx is aardig snel

(met search kun je ook diverse setups vinden als je geluk hebt )
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
Hannes 1-3-2004 22:50 Print reply

Posts: 4530
Eurokit 70 kopen.
 
Supermotard, seperates the men from the boys
Hannes 1-3-2004 22:51 Print reply

Posts: 4530
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: KaWaReZ [Rezek]

is vaak langsgekomen, zou als ik jou was even searchen

70 met 50cc op tsx is aardig snel

(met search kun je ook diverse setups vinden als je geluk hebt )


Hij had een snelle 50, ik reed 80 met mijn snelle 50 en 16mm.

gewoon 70cc eurokit, 16mm erop, gia uitlaat, vertanding voor 1 of 2 groter maken. Powerfiltertje erop. Dan ben je aardig op weg hoor.
 
Supermotard, seperates the men from the boys
Tuur 1-3-2004 23:31 Print reply

Posts: 359
kun je niet zelfs wat groter nemen?
19mm is toch nog zeker goed voor 70cc.
 
Tsxdude AKU MicheL 2-3-2004 1:23 Print reply

Posts: 10676
Cabr is wel goed....
Onsteking wat vervroegen, kopje afvlakken enz..
beetje meer in details gaan werken ipv cilinder en cabr en shit.....
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
DaveTSX 2-3-2004 8:41 Print reply
Posts: 2033
70cc'tje rijd meteen stuk fijner, en echt hard rijd een niet getuned eurokit nou ook weer niet. Dus is dat geen optie voor je??
En dan een fatsoenlijke uitlaat er onder.

Ik heb nu een homoet uitlaat er op, had eerst gianelli 80, daarvoor proma 50, en heb ook wel us een proma 80 getest, maar de homoet geeft echt het meeste vermogen!! Terwijl de gianelli al stuk meer vermogen had als de proma! Dus als je goeie uitlaat wil voor je tsx, koop een homoet!! Hij is nog vet ook.

Ik maak vandaag foto's en dan maak ik een topic aan over mijn tsx want hij staat sinds gisteren weer in elkaar

Maaruhm koop gewoon een 70cc eurokit, goeie pijp, en dan heeft ie lekker veel koppel en rijd fijn.
 
http://www.2weird4u.com
The Catfish 2-3-2004 12:53 Print reply

Posts: 1337
Heel vaag:

Een kennis van me heeft een 750cc Honda Shadow.
Toen ik naast hem reed stond op mijn teller
70km/h en op zijn teller net geen 80km/h.

Nu heb ik die Gianelli uitlaat eronder en ik rij al 80! bij 9,5k rpm. Op die Honda dus iets van 90..
Veel meer kracht in hoge toeren als bij de originele uitlaat..

Heeft iemand hier een verklaring voor?
Ik weet bijna zeker dat het een originele cilinder is. Er zit een originele 12mm carb op.
Vertanding voor weet ik niet, achter: 52tanden.

En zou ik nog wel harder gaan met een snelle 50?
(Ik las ergens dat charmo wel goed was?)

Alvast bedankt,

Tim Katvis.
 
vandalism: beautiful as a rock in a cop's face..
gijsd 2-3-2004 12:56 Print reply

Posts: 327
charmo is gewoon inport, gaat alleen niet erg lang mee
 
Tsxdude AKU MicheL 2-3-2004 13:02 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gijsd

charmo is gewoon inport, gaat alleen niet erg lang mee


LUL jij toch een keer niet zo kerel... alle repleys die ik van jou zie zijn gewoon onzin!!

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: sneakfreak

Heel vaag:

Een kennis van me heeft een 750cc Honda Shadow.
Toen ik naast hem reed stond op mijn teller
70km/h en op zijn teller net geen 80km/h.

Nu heb ik die Gianelli uitlaat eronder en ik rij al 80! bij 9,5k rpm. Op die Honda dus iets van 90..
Veel meer kracht in hoge toeren als bij de originele uitlaat..

Heeft iemand hier een verklaring voor?
Ik weet bijna zeker dat het een originele cilinder is. Er zit een originele 12mm carb op.
Vertanding voor weet ik niet, achter: 52tanden.

En zou ik nog wel harder gaan met een snelle 50?
(Ik las ergens dat charmo wel goed was?)

Alvast bedankt,

Tim Katvis.


Weet je zeker dat je geen orgi 80blok hebt, je kan namelijk nie met orginele cilinder en 12mm cabr een 90km/u halen....
K geloof best veel maar dat echt niet...
Charmo is goede cilinder gewoon gietyzer wand, beetje bywerken kan je zelf wel, en is een perfecte en snelle cilinder....
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
The Catfish 2-3-2004 13:06 Print reply

Posts: 1337
Die 50cc import op 50cc.nl is dat een charmo?
En wat is het verschil tussen een 80blok en 50blok? (kun je het van de buitenkant zien?)



Edit:
Er staat wel een nr op: A113-154656 (ofzoiets)
Het is gewoon een 5bak.

Dit bericht is ge-edit door sneakfreak op 2-3-2004 13:10
 
vandalism: beautiful as a rock in a cop's face..
Tsxdude AKU MicheL 2-3-2004 13:10 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: sneakfreak

die 50cc import op 50cc.nl is dat een charmo?
en wat is het verschil tussen een 80blok en 50blok? (kun je het van de buitenkant zien?)


80 blok van een TSX is watergekoeld dus zie je vry snel, en een waterpomp erop en een rad ervoor enz jeweetwel...
En die op 50cc is een charmo jah..
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
The Catfish 2-3-2004 13:14 Print reply

Posts: 1337
Het is zeker niet watergekoeld.
Maar op mijn tellertje kan ik zeker 80.
Ik snap wel dat het meestal wat minder is, maar dan zou het bij die Honda wel erg afwijken..

Zou ik sneller met die charmo kunnen? en is het een beetje een goeie cilinder?
 
vandalism: beautiful as a rock in a cop's face..
Tsxdude AKU MicheL 2-3-2004 13:17 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: sneakfreak

Het is zeker niet watergekoeld.
Maar op mijn tellertje kan ik zeker 80.
Ik snap wel dat het meestal wat minder is, maar dan zou het bij die Honda wel erg afwijken..

Zou ik sneller met die charmo kunnen? en is het een beetje een goeie cilinder?


Nej was ook maar grapje dat het 80cc was....

T kan gewoon niet, je cilinder is niet orgineel, heb je hem wel eens open gehad? je hebt vast een membraam op je cilinder zitten ofniet?
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
The Catfish 2-3-2004 13:23 Print reply

Posts: 1337
waar zit een membraam?

(n00b)
 
vandalism: beautiful as a rock in a cop's face..

Dit topic is 1194 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved