Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - koppelingsklauw

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 869 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #16341 - koppelingsklauw
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 683 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

puch racer 1-3-2004 19:18 Print topicpost
Posts: 122
helpt het veel als ik een race koppeling in mun puch zet
 
verstand op nul en nadenken gvdndj

Tsxdude AKU MicheL 1-3-2004 19:29 Print reply

Posts: 10676
Hangt van de rest van je setup af en wat je onder race koppeling verstaat.....
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
ties 1-3-2004 19:32 Print reply
Posts: 1333
ik denk dat ie dat adige race ding bedoelt van 50cc
 
mBeter 1-3-2004 20:23 Print reply

Posts: 983
waar slaat de klauw in de koppeling dan op?
maar volgens mij gaan die dingen wel snel kapot
ja kan het beste schuin afzagen de segmenten dan een plaat laten maken die je erover heen legt dus dat je een gesloten koppeling hebt en dan moet je die ringetjes die er normaal in zitten eruit halen en dan past het
 
gSuper?
puch racer 2-3-2004 19:09 Print reply
Posts: 122
er ligt een 70 polini op met een 15 bing en ik wou eigenlijk weten of ik er wat aan had om een ravekoppeling in plaats van gewone te kope
 
verstand op nul en nadenken gvdndj
Wizzel 2-3-2004 19:20 Print reply

Posts: 100
t is een 65 polini
70 heb je niet voor puch
t leuk om zo'n koppeling te hebben heb je meer grip maar toch zonde van het geld..
je eigen koppeling aanpassen is gratis.
gewoon slijpen of gaten boren en ze op weegschaal afwegen, anders gaatie trillen. materiaal moet ook op ongeveer de zelfde plek zijn verwijderd. kan ook eerst beginnen met strakkere veertjes, rij je al met meer toeren weg.
 
arrier 2-3-2004 21:25 Print reply
Posts: 2221
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Wizzel

t is een 65 polini
70 heb je niet voor puch
t leuk om zo'n koppeling te hebben heb je meer grip maar toch zonde van het geld..
je eigen koppeling aanpassen is gratis.
gewoon slijpen of gaten boren en ze op weegschaal afwegen, anders gaatie trillen. materiaal moet ook op ongeveer de zelfde plek zijn verwijderd. kan ook eerst beginnen met strakkere veertjes, rij je al met meer toeren weg.

je heb wel 70cilinders voor puch hoor (ja niet van polini) waar eurokut wel je heb ook van die 80(75cc) dinge voor puch ik d8 metra kit en gilardoni maar dan moet je je carter wel aanpassen
 
-SpengaMotors- 2-3-2004 22:02 Print reply
Posts: 592
er zijn wel ooit 70 polinis voor puch gemaakt, maar die hadden geen membraan en zijn zeldzaam.....

voor je 65 polini hoef je alleen je veertjes 1 slag aan te draaien, zo'n lichtere koppeling maakt echt geen ruk uit, je moet zorgen dat je ene 19mm spruitstuk koopt op www.polini.ch en dane en 19 bing erop, dat gaat pas af met een homoet 6p......
 
kpotappel86 2-3-2004 22:55 Print reply

Posts: 2679
je ken ook gewoon je veren indraaien(de boutjes E) dan pakt hij ook al aan bij hoger toeren...
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<

Dit topic is 683 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved