Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - nsr loop slecht met gianellie

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 661 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #16340 - nsr loop slecht met gianellie
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1034 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

kpotappel86 1-3-2004 18:49 Print topicpost

Posts: 2679
een vriend van me heeft een nsr met een 50cc charmo... met de 13 keihin...
eerst had hij een origi snelle pijp en liep zon 75 80 op teller...

nu heb hij een gianellie gekocht een 80cc pijp en loopt maar 65... hoe kan dit en trekt maar net 8 9 k eerst wel 10 11...

er zit geen begrenzer in de uitlaat en de tw is aangepast van 13 naar 15 en gaat max..65 70...

Dit bericht is ge-edit door kpotappel86 op 1-3-2004 18:54
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<

Tsxdude AKU MicheL 1-3-2004 18:51 Print reply

Posts: 10676
Tandwiel weer naar 13 terug zetten....
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
kpotappel86 1-3-2004 18:53 Print reply

Posts: 2679
hahah dat is het hem nou juist dan loopt hij nog langzamer 55 60...
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
Daniel_84 1-3-2004 18:55 Print reply

Posts: 1127
nee denk t niet. Met de 15 tands komt ie gewoon niet op toeren volges mij. Gewoon es 13 proberen.
 
Blijhoofd 1-3-2004 18:56 Print reply

Posts: 7378
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kpotappel86

hahah dat is het hem nou juist dan loopt hij nog langzamer 55 60...


gek he als je een 80 pijp op een 50 cilinder zet ding heeft gewoon niet genoeg tegendruk meer....
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
kpotappel86 1-3-2004 18:57 Print reply

Posts: 2679
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Daniel_84

nee denk t niet. Met de 15 tands komt ie gewoon niet op toeren volges mij. Gewoon es 13 proberen.


hij komt makkelijk op toeren hoor...
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
kpotappel86 1-3-2004 18:57 Print reply

Posts: 2679
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blijhoofd

[...]


gek he als je een 80 pijp op een 50 cilinder zet ding heeft gewoon niet genoeg tegendruk meer....


denk je dat het daar door komt...
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
Tsxdude AKU MicheL 1-3-2004 18:59 Print reply

Posts: 10676
Dan zal het wel aan je pijp liggen hea...
Ding is gemaakt om een bepaalde druk te creeren en als die druk er niet is zal die uitlaat ook niet zo best werken beter gooi je er gewoon een 70cc cilinder op en dan probeer je het weer wedden dat dat een stuk beter zal lopen want 80cc uitlaatje op 50cc werkt ook niet...
En anders koop je een 50/70cc uitlaat...

Damn vlgnde keer ff leestekens gebruiken

Dit bericht is ge-edit door Tsxdude AKU MicheL op 1-3-2004 19:00
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
Daniel_84 1-3-2004 18:59 Print reply

Posts: 1127
of de 80 pijp verpatsen en een goede 50cc pijp kopen
 
Supernova 1-3-2004 18:59 Print reply

Posts: 7654
80 pijp onder een 50 hmmmm tja waarom zou die zo slecht lopen....
 
WP Car Customs
Blukaap 1-3-2004 19:01 Print reply

Posts: 10006
Is ie opnieuw afgesteld ?
 
Bastila is lief
kpotappel86 1-3-2004 19:02 Print reply

Posts: 2679
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tsxdude AKU MicheL

Dan zal het wel aan je pijp liggen hea...
Ding is gemaakt om een bepaalde druk te creeren en als die druk er niet is zal die uitlaat ook niet zo best werken beter gooi je er gewoon een 70cc cilinder op en dan probeer je het weer wedden dat dat een stuk beter zal lopen want 80cc uitlaatje op 50cc werkt ook niet...
En anders koop je een 50/70cc uitlaat...

Damn vlgnde keer ff leestekens gebruiken

Dit bericht is ge-edit door Tsxdude AKU MicheL op 1-3-2004 19:00


ik had het ook nooit gekocht hoor het is ook van een vriend van me... het lijkt een beetje op een mbx pijp origi maar dan van gianellie...

ach ja dan moet hij maar kijken E voor een 70cc ofzo of voor een mooie uitlaat...
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
kpotappel86 1-3-2004 19:03 Print reply

Posts: 2679
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap

Is ie opnieuw afgesteld ?


ja tw aangepast van 13 naar 15 geprobeerd en grotere sproeier...
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
Blukaap 1-3-2004 19:09 Print reply

Posts: 10006
Gewoon lukraak grotere sproeier d'r in gefrot ?
Of netjes afgesteld adhv volgas rijden, bougiebeeld bekijken enzo ?
 
Bastila is lief
kpotappel86 1-3-2004 19:20 Print reply

Posts: 2679
wel gekeken hoor...

 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
2wheels[jurg] 1-3-2004 19:40 Print reply

Posts: 3503
koop een mk uitlaat of proma, die gia is gewoon niet geschikt voor 50cc, of heb je er 2 versie's van? dat zou ook best kunnen dan moet je hem goed afstellen, zijn FAQ's voor
 

Dit topic is 1034 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved