Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - merk 70cc

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1166 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #1632 - merk 70cc
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 1723 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Rens 24-9-01?13:38 Print reply

Posts: 6863
Je bent net zo dom bezig als die vent waar ik m`n mtx van heb gekocht die vond m ook teveel zuipen toen heeft hij een sproeier van 70 maten kleiner gemonteerd en is gewoon gaan rijden en het resultaat was een hele dikke vastloper en gat in de zuiger en er zat een stuk zuiger klem onder de krukas.
 
achter de maan is alles beter
MB50TUNED 24-9-01?13:40 Print reply
Posts: 1054
Gooi ff een portmap neer, die info zegt me niets, en ik ben wel benieuwd wat voor cilinder het is.
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
barry 24-9-01?15:59 Print reply

Posts: 7387
als ik de cilinder er af haal zal ik een keer een poortmap maken...

maar dat hoge stationair lopen zonder choke uitgetrokken komt dus door dat hij te veel lucht krijgt? (vals lucht aanzuigen kan niet want dat heb ik al gecontrolleerd)


 
He?
Sneks 24-9-01?16:28 Print reply
Posts: 2499
Mij lijkt het dat het een eurokit is waarbij het gieten mischien wel een keertje is goedgegaan
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
verwijderd 24-9-01?16:40 Print reply
Posts: 4082
200 is niet zo groot, al m'n 70cc's liepen het best rond sproeier 200 MIKUNI
 
Nick - Administrator 24-9-01?16:44 Print reply

Posts: 4967
Ja mijn 50 snel loopt ook met een 110 KEIHIN
Dus iets van 170 Mikuni ofzo...
boeie, als ie goed loopt loopt ie. Klaar. Niet gaan denken aan verbruik enzo. Je ontwerpt geen superzuinige auto ofzo
 
-Michiel RS- 24-9-01?19:20 Print reply
Posts: 2803
Quote:
maar dat hoge stationair lopen zonder choke uitgetrokken komt dus door dat hij te veel lucht krijgt?


Ik denk eerder door een te kleine sproeier, maar dat is eigelijk hetzelfde wat ik nu zeg, het is een te arm mengsel (te weinig benzine in het mengsel=arm).

mossels
 
Dan the man 24-9-01?19:49 Print reply
Posts: 152
En ik weet wel zeker dat je die power filter moet weggooien en een origineel lichtfilter moet gebruiken, met wel een paar gaten in het deksel. Met een powerfilter krijg je je brommer bijna nooit goed afgesteld man.
Ja, of je moet een 110cc+ hebben met een 28/32mm carb. Dan MOET een ander luchtfilter wel. Maar niet zo'n gaar powerfilter dan, maar een Twin Air cross luchtfilter, dat werkt tenminste!
 
Weer terug op de Honda!
Pertijn 24-9-01?20:01 Print reply
Posts: 846
betreft boosterpoort:
1. spoelpoort aan de kant van de carb.
2. Extra hulp uitlaat poorten(zal wel niet passen op ac)
3. de poorten van inlaat naar carter (helaas nutteloos =()

Even duidelijk plies..
 
[url=http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/110050/1]Skitterende RF6 te koop!![/url]
barry 24-9-01?20:27 Print reply

Posts: 7387
Quote:
Originally posted by: Honda NSR-II?Bijl

betreft boosterpoort:
1. spoelpoort aan de kant van de carb.
2. Extra hulp uitlaat poorten(zal wel niet passen op ac)
3. de poorten van inlaat naar carter (helaas nutteloos =()

Even duidelijk plies..



waar heb je het nou over? snap der geen hol van wat je hier mee bedoelt.
---

en ik probeer hem met power filter af te stellen omdat ik geen orginele filter heb , moet ik binnenkort maar eens kopen dan als ik weer geld heb
 
He?
Nick - Administrator 24-9-01?20:33 Print reply

Posts: 4967
Hij wil weten waar je boosterpoort zit, zodat ie kan bekijken wat voor merk cilinder je hebt. Dat wilde je toch weten???
 
MB50TUNED 24-9-01?21:06 Print reply
Posts: 1054
Quote:
Originally posted by: Honda NSR-II?Bijl

betreft boosterpoort:
1. spoelpoort aan de kant van de carb.
2. Extra hulp uitlaat poorten(zal wel niet passen op ac)
3. de poorten van inlaat naar carter (helaas nutteloos =()

Even duidelijk plies..


geen auxilary intake/exhaust port. Gewoon een auxilary transfer port, nou duidelijk .
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
barry 24-9-01?21:57 Print reply

Posts: 7387
een 50snel of hoger heeft meestal 3 inlaten, 2 langwerpige en 1 kleine dis voor de zuiger in de compressie ruimte komt van de inlaat

nou dat is mijn boosterpoort

en auxyilery poorten heb ik niet, dan zijn kanalan van inlaat naar de spoelpkanalen van de spoelpoorten.
 
He?
MB50TUNED 24-9-01?22:04 Print reply
Posts: 1054
Quote:
Originally posted by: barry?

een 50snel of hoger heeft meestal 3 inlaten, 2 langwerpige en 1 kleine dis voor de zuiger in de compressie ruimte komt van de inlaat

nou dat is mijn boosterpoort

en auxyilery poorten heb ik niet, dan zijn kanalan van inlaat naar de spoelpkanalen van de spoelpoorten.


FOUT, dat zijn auxilary INTAKESen geen AUXILARRY PORTS. Auxilary transfer port is boostport(hulp spoelpoort). En auxilarry exhaustport is hulp uitlaatpoort. Het gaat hier gewoon om 1 hulpspoelpoort/boostport/auxilarry transferport tegenover de uitlaatpoort.
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
barry 25-9-01?06:52 Print reply

Posts: 7387
hmm... wou je me soms graag op een fout betrappen of zo?

maar er was een keer een heftige discussie hier geweest op het forum hoe het nou heette, en daar uit had ik begrepen dat die inlaat tegenover de uitlaat een boosterpoort was

en die zijkanalen aucilery INTAKES poorten

maar dat kan ik natuurlijk ook verkeerd begrepen hebben...
 
He?

Dit topic is 1723 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved