haal je ketting er even af... is deze in goede staat nog hoe controleer je dit nou zo je legt hem om je achtertandwiel heb hij tevel speling dan ist zover zoniet haal hem eraf leg hem in een bak diesel/benzine ofzo laat hem een nacht liggen blaas hem schoon met perslucht of zo monteren dan invetten goede speling zetten zeker 3 cm dat is nodig omdat je met je invering zit bij drempels enof met twee man... en die speling moet je controleren als je erop zit eigenlijk he...
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
brommer is hagel nieuw dus der zal wel niks met de ketting zijn denk enige wat ik me kan voorstellen is dat de ketting over die slijtblok tikt dat heeft elke brommer toch wel
het zo zijn omdat de ketting te strak stond dat ie op maar paar plaatsen iets verder is uitgerekt dan op de andere plaatsen ( de openingen tussen de schakels). daardoor schuurt ie soms over het tandwiel als je er naast loopt. maar omdat als je aan het rijden bent de ketting sneller ronddraait hor je het ook veel sneller...