Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - draadend

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 860 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #16306 - draadend
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 685 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Cockrocket 29-2-2004 20:37 Print topicpost
Posts: 96
Hallo luitjes, ik had een vraagje. Ik heb nu een puch maxi erbij, maar één draadend in me blok is dol (dus waar de vier tapeindes van je cilinder in gaan). Hoe kan ik dit het best oplossen, nieuw draad tappen, metaal lijm...?? Bij voorbaat dank!

Dit bericht is ge-edit door Cockrocket op 29-2-2004 20:38
 
Supercharged & Loud as fuck Sleazepunk Rock n Roll

Jop 29-2-2004 21:00 Print reply
Posts: 1290
nieuwe draad (laten) tappen
 
Blorn 29-2-2004 21:01 Print reply

Posts: 13825
Dat heet gewoon draad hoor, draadeind is soort lange bout zonder kopje.
 
Cockrocket 29-2-2004 21:06 Print reply
Posts: 96
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jop

nieuwe draad (laten) tappen


Ja maar me draad is m6 dus dan moet ik m7/m8 of groter laten tappen, maar ik weet niet of die tapeindes wel te koop zijn en/of ze dan nog wel door je cilinder gaan
 
Supercharged & Loud as fuck Sleazepunk Rock n Roll
Jop 29-2-2004 21:28 Print reply
Posts: 1290
m8, hoezo of ze nog door je cilinder gaan?

als ik je vraag zo lees zou ik gewoon zeggen laat een m8 draad erin tappen, dat kan echt wel

Dit bericht is ge-edit door Jop op 29-2-2004 21:29
 
Marthin 29-2-2004 21:33 Print reply

Posts: 6164
of je kunt er vloeibaar metaal in doen en dan ff opnieuw inboren en m6 erin tappen.

 
martinus83 29-2-2004 22:06 Print reply

Posts: 3718
m8? as da idd door je cil enzo past ja...as da gaat ken da wel..

zet er een helicol in..of laat ff doen...klaar...(das losse draad zeg maar...)
 
KaWaReZ 29-2-2004 22:08 Print reply

Posts: 20582
geel kopere "plugje" dat in dat gat wordt geduwd, kun je weer fijn aandraaien
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
[RRT] Lost-P 29-2-2004 22:10 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: martinus83

m8? as da idd door je cil enzo past ja...as da gaat ken da wel..

zet er een helicol in..of laat ff doen...klaar...(das losse draad zeg maar...)



dat is toch dat je het ff opboort, en dan zown "stuk draad" erin draait? met schroefdraad aan de buitenkant ( om het erin te draaien) en aan de binnenkant ( voor het tapeind)? dat is echt relaxt spul!
 
Chille Tune shit dan
Cebess 29-2-2004 23:23 Print reply

Posts: 1203
M7 draadeindje kan ook, past zo door de gaten in de cilinder.
 
>>>> http://www.apriliaforum.nl <<<<
rickerd 1-3-2004 0:28 Print reply
Posts: 632
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: martinus83

m8? as da idd door je cil enzo past ja...as da gaat ken da wel..

zet er een helicol in..of laat ff doen...klaar...(das losse draad zeg maar...)

das wel t makkelijkste en is ook nog erg sterk. En t neemt niet zoveel tijd in beslag
 
Martijn 1-3-2004 0:35 Print reply
Posts: 10000
ik tap altijd weer dezelfde draad erin ...werkt vaak ook nog

wel gewoon keihard loctiten..

naja..zo deed ik et bij puchies...had dan geen zin om echt moeilijk te doen.

 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Punk [Dave] 1-3-2004 0:51 Print reply

Posts: 7003
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Cebess

M7 draadeindje kan ook, past zo door de gaten in de cilinder.


alleen is M7 wat moeilijker te krijgen dan M6 en M8
 
theredone51 1-3-2004 7:18 Print reply

Posts: 2506
ik deed gewoon M8 dr in tappen en dan als het gat in je cilinder niet groot genoeg was even opboren, is meestal toch van aluminium dus ben je zo doorheen en hij is cker recht van je boor volgt het al bestaande gat
 
I'm not a complete idiot!!! , some parts are missing.

Dit topic is 685 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved