Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - wanneer is NSR warm?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1082 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #16293 - wanneer is NSR warm?
Pagina 8 van 12
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 6328 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Blukaap 1-3-2004 20:04 Print reply

Posts: 10006
Hij zegt iets wat met een iets grotere tang op een wat groter varken slaat.

Maar het komt op exact hetzelfde neer, dat je die vergelijk niet snapte zegt al wel iets .
Helemaal het feit dat je nu wil stoppen, terwijl je, door te zoeken, Hans finaal op z'n bek kan laten gaan als je met een onderbouwd bewijs aankomt.
 
Bastila is lief
honda mt rider 1-3-2004 20:05 Print reply
Posts: 114
goed laten we het er maar op houden dat iedereen zijn eigen manier van warm laten worden heeft, als je brom dan niet kapot gaat zal het wel werken, gewoon lkkr blijven rijden
 
www.forum-topracing.tk
CC x-power 1-3-2004 20:05 Print reply

Posts: 1215
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap

Hij zegt iets wat met een iets grotere tang op een wat groter varken slaat.

Maar het komt op exact hetzelfde neer, dat je die vergelijk niet snapte zegt al wel iets .
Helemaal het feit dat je nu wil stoppen, terwijl je, door te zoeken, Hans finaal op z'n bek kan laten gaan als je met een onderbouwd bewijs aankomt.


dat hij me eens zegt waarom het niet slecht zou zijn ? daar antwoord hij wel niet op h
 
CC
Hans F 1-3-2004 20:07 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hans F

het gaat me er niet om wie er gelijk heeft, het gaat me om het waarom


om mezelf eens te quoten, ook dat valt wel mee hoor harrie.

Ik kan me er gewoon bij een tweetakt niet echt iets bij voorstellen dat onbelast stationair draaien slecht is voor het blok?

verder beweer ik nergens dat het goed is, jij beweert enkel dat het slecht is, ik wil weten waaorm?

Dit bericht is ge-edit door Hans F op 1-3-2004 20:09
 
CC x-power 1-3-2004 20:09 Print reply

Posts: 1215
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hans F

[...]


om mezelf eens te quoten, ook dat valt wel mee hoor harrie.

Ik kan me er gewoon bij een tweetakt niet echt iets bij voorstellen dat onbelast stationair draaien slecht is voor het blok?

oorspronkelijk had ik het wel op : HET ONBELAST LATEN WARMDRAAIEN VAN EEN KOUDE MOTOR, niet het onbelast laten draaien, verdraai niet alles, jongens toch
 
CC
Blukaap 1-3-2004 20:10 Print reply

Posts: 10006
Ahh, geef maar toe, je wilt gewoon je toppie intellegentie laten zien .

Enige reden die ik voor kan stellen waarom zo'n 1-cilinder niet stationair moet lopen is het wat onregelmatige en wat meer houterige lopen.

Maar gezien smering/belasting kan ik echt niks verzinnen.
 
Bastila is lief
Blorn 1-3-2004 20:10 Print reply

Posts: 13825
Waarom zou dat slechter zijn dan?
 
Roedie 1-3-2004 20:11 Print reply

Posts: 3531
oke ik heb t nog is nagevraagd aan mn pa: het is dus niet goed voor brom om stationair te draaien omdat je blok nie warm word. je versnellingsbak ook niet. als je dan gaat rijden slijt ie extra hard.

zo forum kan dicht
 
BrommerForum... vernieuwingen zijn eng
Hans F 1-3-2004 20:12 Print reply
Posts: 4326
bij mij word hij gewoon warm hoor, alles in je blok wordt ook warm, alles draait namelijk, op 1 tandwiel as na (de tandwielen daarvan draaien soms zelfs nog wel).
 
bart de scootergek 1-3-2004 20:13 Print reply

Posts: 8916
tuurlijk word het wel warm, metaal heeft de eigenschap om warmte te geleiden. en dus word je versnellingsbak wel wat warm, en dan nog je draait onbelast dus je versnellingsbak heeft nergens last van.
 
Honda RC-33
Blukaap 1-3-2004 20:14 Print reply

Posts: 10006
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Roedie

oke ik heb t nog is nagevraagd aan mn pa: het is dus niet goed voor brom om stationair te draaien omdat je blok nie warm word. je versnellingsbak ook niet. als je dan gaat rijden slijt ie extra hard.

zo forum kan dicht


Wat is je vader ?
Bloembollensteker ? (no offence :p)

Wat je zou kunnen zeggen is dat ie tijdens het rijden wat sneller warm wordt, mits de thermostaat werkt.
 
Bastila is lief
CC x-power 1-3-2004 20:14 Print reply

Posts: 1215
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hans F

bij mij word hij gewoon warm hoor, alles in je blok wordt ook warm, alles draait namelijk, op 1 tandwiel as na (de tandwielen daarvan draaien soms zelfs nog wel).

je gaat dus niet antwoorden op m'n vraag h? ?
waarom ? je kan niet !!
bewijs me maar eens dat stationair onbelast laten warmlopen wel goed is !! je kan niet
Je bent zwak Hans F...
En met je stomme voorbeeldje, dat super onrealistisch is
 
CC
Blukaap 1-3-2004 20:15 Print reply

Posts: 10006
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hans F
verder beweer ik nergens dat het goed is, jij beweert enkel dat het slecht is, ik wil weten waaorm?



Je beschuldigt Hans van woorden verdraaien enzo ?
Lees eerst zelf eens voor je 'm aan gaat vallen .

En dat stomme voorbeeldje, je snapt niet waarom ie dat aanhaalde geloof ik ?

Dit bericht is ge-edit door Blukaap op 1-3-2004 20:15
 
Bastila is lief
Roedie 1-3-2004 20:16 Print reply

Posts: 3531
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap

[...]


Wat is je vader ?
Bloembollensteker ? (no offence :p)

Wat je zou kunnen zeggen is dat ie tijdens het rijden wat sneller warm wordt, mits de thermostaat werkt.


<Misshien heb k zn uitleg nie helemaal gevolgd maar hij heeft vroeger 3458435 brommers gehad. weet er wel iets van maar t gaat erom: hehehe dat het niet goed is
 
BrommerForum... vernieuwingen zijn eng
jupiler 1-3-2004 20:16 Print reply
Posts: 846
als alles in je blok warm word en je versnellingsbak niet klopt er iets niet denk.
 
BC DE BROEIKIPPE @ www.broeikippe.tk

Dit topic is 6328 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 8 van 12
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved