Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Anton op me CR500

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 910 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #16263 - Anton op me CR500
Pagina 8 van 20
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 18, 19, 20Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 25987 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

jackmasterTZR 2-3-2004 21:41 Print reply

Posts: 3062
hmm valt nog mee, hij kent het blijkbaar wel
 
youp 2-3-2004 21:43 Print reply
Posts: 325
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jackmaster

hmm valt nog mee, hij kent het blijkbaar wel


tsjah sommige 'figuren' blijven maar bl?ren dat ik uit mn nek lul enzo... maar helaas ik weet waar ik over spreek... en ik kan me MATELOOS ergeren aan de kortzichtigheid van sommige mensen hier op t forum... en ik ben pas 2 dagen aangemeld...

maar goed.. in t vervolg ga ik dus wat minder op zo'n onzinnige en nutteloze replies letten...
 
jij bent bob... en ik rij!
Pol de MT5 Crosser 2-3-2004 21:50 Print reply

Posts: 2892
maare rijden jullie nou constant alleen maar in 1 en 2 of zo?
 
http://www.cafedezolder.tk Biertje der bij?
Rick 2-3-2004 21:50 Print reply

Posts: 3788
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pol de MT5 Crosser

maare rijden jullie nou constant alleen maar in 1 en 2 of zo?


das anton , en dies tot ze 3 gegaan
 
Ride like your ass is on fire!!!
Pol de MT5 Crosser 2-3-2004 21:52 Print reply

Posts: 2892
zo zo

oke ik zal niet zeuren want ik waai waarschijnlijk van zon ding af

Dit bericht is ge-edit door Pol de MT5 Crosser op 2-3-2004 21:52
 
http://www.cafedezolder.tk Biertje der bij?
Rudy 2-3-2004 21:53 Print reply

Posts: 3471
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: youp

[...]


tsjah sommige 'figuren' blijven maar bl?ren dat ik uit mn nek lul enzo... maar helaas ik weet waar ik over spreek... en ik kan me MATELOOS ergeren aan de kortzichtigheid van sommige mensen hier op t forum... en ik ben pas 2 dagen aangemeld...

maar goed.. in t vervolg ga ik dus wat minder op zo'n onzinnige en nutteloze replies letten...


Komt omdat het niet waar is , je heb toevallig een keertje ergens gelezen dat iemand zij dat een cr500 76pk aan het achterwiel levert , onzin

Quote:

Een Yamaha YZ250 heeft zo'm 257pk bij 18000rpm en 260nm bij 17000rpm



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: youp

[...]


die fase heb ik dus achter de rug ik ben geen beginner meer... ik heb dus leren crossen enzo op een XL500R (pro-link monoveer achter, hogere voorvering etc.) die opgevoerd was...


je doe het jezelf aan , je heb nog niet leren crossen....
als je nog nooit op een crossbaan gereden heb durf ik zowizo haast al wel te zeggen dat je slecht kan rijden (nu we toch aan het zeuren zijn...).

Ik denk dat je je heel ernstig vergis in de power van een 125je. Na mijn idee kan je beter eens een jaartje 125 rijden voordat je aan het andere spul begin,zeker als je nog nooit op een crossbaan gereden heb.....

Er zijn trouwens al wel meerdere mensen op dit forum die van een 125je overstappen naar een zwaardere en binnen een half jaar weer een 125 willen (of niet symen en rick )

Dit bericht is ge-edit door Rudy op 2-3-2004 21:57
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
youp 2-3-2004 21:56 Print reply
Posts: 325
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rudy

[...]


[...]


je doe het jezelf aan , je heb nog niet leren crossen....
als je nog nooit op een crossbaan gereden heb durf ik zowizo haast al wel te zeggen dat je slecht kan rijden (nu we toch aan het zeuren zijn...).

Ik denk dat je je heel ernstig vergis in de power van een 125je. Na mijn idee kan je beter eens een jaartje 125 rijden voordat je aan het andere spul begin,zeker als je nog nooit op een crossbaan gereden heb.....

Er zijn trouwens al wel meerdere mensen op dit forum die van een 125je overstappen naar een zwaardere en binnen een half jaar weer een 125 willen (of niet symen en rick )


ik begrijp wat je bedoelt maar wat versta je onder crossbaan? crossterrein telt dat ook? ik heb namelijk wel vaker op billstain (k weet niet precies hoe je dat schrijft) gereden in belgi?... btw qua vermogen had die 500 4takt toch iets meer in huis als een 125 (op de allernieuwste en eventueel getunede wedstrijdmachines na dan) alleen qua wendbaarheid niet... en nogmaals.. ik ben niet van plan aan baancross te gaan doen...

-edit-

ik moet dan misschien ook niet crossen zeggen maar scheuren over veldweggetjes en wat ruiger terrein ofzo...

Dit bericht is ge-edit door youp op 2-3-2004 21:58
 
jij bent bob... en ik rij!
Rudy 2-3-2004 21:58 Print reply

Posts: 3471
Ben zelf in bilstein geweest , is heel anders dan op een crossbaan rijden...

die xl van jou had zo'n 35pk geloof ik , een beetje moderne 125 (zoals mijn oude 1993 cr125) had er al 40........
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
Rick 2-3-2004 22:00 Print reply

Posts: 3788
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: youp

[...]


ik begrijp wat je bedoelt maar wat versta je onder crossbaan? crossterrein telt dat ook? ik heb namelijk wel vaker op billstain (k weet niet precies hoe je dat schrijft) gereden in belgi?... btw qua vermogen had die 500 4takt toch iets meer in huis als een 125 (op de allernieuwste en eventueel getunede wedstrijdmachines na dan) alleen qua wendbaarheid niet... en nogmaals.. ik ben niet van plan aan baancross te gaan doen...

-edit-

ik moet dan misschien ook niet crossen zeggen maar scheuren over veldweggetjes en wat ruiger terrein ofzo...

Dit bericht is ge-edit door youp op 2-3-2004 21:58


maar nogmaals, die 125 is stukken lichter en feller dan die slome lompe zware 500cc 4takt
ik denk ook dat het vermogen van die 125 sterk in de buurt komt van die 4takt en op een 125 leer je gewoon veel beter rijden
 
Ride like your ass is on fire!!!
youp 2-3-2004 22:02 Print reply
Posts: 325
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rudy

Ben zelf in bilstein geweest , is heel anders dan op een crossbaan rijden...

die xl van jou had zo'n 35pk geloof ik , een beetje moderne 125 (zoals mijn oude 1993 cr125) had er al 40........


die XL500R heeft fabrieks 38pk... deze had nog een wat grotere carburateur en andere uitlaat oid... had iig wat meer als 40pk... btw een 93machine met 40pk moet dan wel grondig getuned zijn :P want de 2004 machine heeft standaard 41pk.... (www.honda.nl)

en ik weet dat bilstain anders is dan crossbaan... maar bilstain is wel ongeveer wat ik rij qua terrein... geen cross dus...
 
jij bent bob... en ik rij!
Rick 2-3-2004 22:03 Print reply

Posts: 3788
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: youp

[...]


die XL500R heeft fabrieks 38pk... deze had nog een wat grotere carburateur en andere uitlaat oid... had iig wat meer als 40pk... btw een 93machine met 40pk moet dan wel grondig getuned zijn :P want de 2004 machine heeft standaard 41pk.... (www.honda.nl)

en ik weet dat bilstain anders is dan crossbaan... maar bilstain is wel ongeveer wat ik rij qua terrein... geen cross dus...


pak een ktm of yamaha, die zitten boven de 41pk hoor
zijn ook sneller dan de nieuwe honda's

 
Ride like your ass is on fire!!!
jackmasterTZR 2-3-2004 22:04 Print reply

Posts: 3062
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: youp

[...]


ik begrijp wat je bedoelt maar wat versta je onder crossbaan? crossterrein telt dat ook? ik heb namelijk wel vaker op billstain (k weet niet precies hoe je dat schrijft) gereden in belgi?... btw qua vermogen had die 500 4takt toch iets meer in huis als een 125 (op de allernieuwste en eventueel getunede wedstrijdmachines na dan) alleen qua wendbaarheid niet... en nogmaals.. ik ben niet van plan aan baancross te gaan doen...

-edit-

ik moet dan misschien ook niet crossen zeggen maar scheuren over veldweggetjes en wat ruiger terrein ofzo...

Dit bericht is ge-edit door youp op 2-3-2004 21:58


officielle banen waar wedstrijden gereden worden
 
youp 2-3-2004 22:04 Print reply
Posts: 325
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rick

[...]


maar nogmaals, die 125 is stukken lichter en feller dan die slome lompe zware 500cc 4takt
ik denk ook dat het vermogen van die 125 sterk in de buurt komt van die 4takt en op een 125 leer je gewoon veel beter rijden


zoals al tussen haakjes stond was dat de wendbaarheid van die 4takt minder was ja... dat hebk zelf ook nog wel door... maar leg eens uit.. waardoor vind je dat je op een 125 beter leert rijden?
 
jij bent bob... en ik rij!
Rick 2-3-2004 22:05 Print reply

Posts: 3788
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: youp

[...]


zoals al tussen haakjes stond was dat de wendbaarheid van die 4takt minder was ja... dat hebk zelf ook nog wel door... maar leg eens uit.. waardoor vind je dat je op een 125 beter leert rijden?


weegt lichter, dus harder door de bochten
wendbaarder, feller, kortom je kan er gewoon zoveel meer mee dan zo'n lomp oud gesticht
 
Ride like your ass is on fire!!!
jackmasterTZR 2-3-2004 22:08 Print reply

Posts: 3062
omdat je dan meteen leert rijden op een "zware motor" en daarmee bdoel ik dus voor te echt te crossen...

zo?n 500 is gwoon meer om te raggen... rechte afstanden te rijden door weilanden. en niet om te springen of scherpe bochten mee te nemen...

als het nu nog niet duidelijk is ben je echt hardleers
 

Dit topic is 25987 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 8 van 20
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 18, 19, 20Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved