Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Anton op me CR500

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 914 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #16263 - Anton op me CR500
Pagina 3 van 20
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4 ... 18, 19, 20Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 25908 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Rudy 29-2-2004 10:52 Print reply

Posts: 3471
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rick

[...]


me 500 is te koop hoor, maarja daarvoor moet je maar een sales kijken en niet hier erover lulle anders gooien ze me topic dicht
en dit is idd echt niet te vergelijken met een 4takt of een 250cc crosser hoor
koppel van dit ding is niet normaal

Onderin toeren zijn ze idioot snel (eigelijk veel te want daardoor is hij gewoon onhandelbaar op een normale crossbaan...). Qua topvermogen zal dr niet gek veel meer in zitten als mijn yztje verwacht ik....
Maar ik vind persoonlijk het grootste nadeel van een 500 dat ze niet lekker sturen en trillen als een idioot... (heb ooit eens op een 92er gereden , laatste model 500 is dat).

Ik zag een poosje geleden trouwens een 700cc 2-takt crosser zal wel eens een plaatje ervan zoeken

Edit:


http://www.atkusa.co...ls/700Itimidator.asp

Dit bericht is ge-edit door Rudy op 29-2-2004 10:57
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
Tuur 29-2-2004 11:36 Print reply

Posts: 359
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rudy

[...]

Onderin toeren zijn ze idioot snel (eigelijk veel te want daardoor is hij gewoon onhandelbaar op een normale crossbaan...). Qua topvermogen zal dr niet gek veel meer in zitten als mijn yztje verwacht ik....
Maar ik vind persoonlijk het grootste nadeel van een 500 dat ze niet lekker sturen en trillen als een idioot... (heb ooit eens op een 92er gereden , laatste model 500 is dat).

Ik zag een poosje geleden trouwens een 700cc 2-takt crosser zal wel eens een plaatje ervan zoeken

Edit:
afbeelding

http://www.atkusa.co...ls/700Itimidator.asp

Dit bericht is ge-edit door Rudy op 29-2-2004 10:57


ZIEK?
 
jurgheinz 29-2-2004 11:44 Print reply
Posts: 992
eey rick geinig filmpie .. was je weer over t fietspad gegaan met je bus hehe !!!

 
de_koen 29-2-2004 12:36 Print reply

Posts: 5595
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: youp

[...]


het is niet voor op de baan... het is om gewoon wat over landweggetjes en door velden te scheuren en eventueel wat enduro te rijden... 125 is me sowieso te licht... 250 gaat wel maar moet je ook nog te vaak de zuiger van te vervangen en 500 is perfect... zeker als ik naar die maat van me kijk... die rijdt ook enduro enzo.. geen baan


een 250 net perfect ?
nieuwe wereldkampioen onder ons ofzo ?
Ik heb het gevoel dat je niet weet waarover je praat
 
Honda 5-Bak te koop
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 29-2-2004 13:45 Print reply

Posts: 7007
wel grappig filmpje maar ik zie nie ech actie opzich

gewoon planken man
 
nobody fuck with us!!
Luc 29-2-2004 14:01 Print reply

Posts: 3590
Inderdaad, ik heb dat ding niet een keertje lekker hore janken, (naja, met een 500 2takt ,zou ik daar maar mee oppassen) maar toch, geen wheelies oid, en je hoorde het geluid van de motor amper, door die muziek (schijtlied overigens)
 
Aprilia r-ass 29-2-2004 14:05 Print reply
Posts: 741
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rudy

[...]

Onderin toeren zijn ze idioot snel (eigelijk veel te want daardoor is hij gewoon onhandelbaar op een normale crossbaan...). Qua topvermogen zal dr niet gek veel meer in zitten als mijn yztje verwacht ik....
Maar ik vind persoonlijk het grootste nadeel van een 500 dat ze niet lekker sturen en trillen als een idioot... (heb ooit eens op een 92er gereden , laatste model 500 is dat).

Ik zag een poosje geleden trouwens een 700cc 2-takt crosser zal wel eens een plaatje ervan zoeken

Edit:
afbeelding

http://www.atkusa.co...ls/700Itimidator.asp

Dit bericht is ge-edit door Rudy op 29-2-2004 10:57




eeeuhhh....de 500 is tot 2001 gemaakt hoor
 
I like Castrol!
dick1 29-2-2004 14:14 Print reply
Posts: 971
ja, maar ze hebben in die tijd bijna nix ge-update
 
dick1 29-2-2004 14:15 Print reply
Posts: 971
en kawa maakt nog steeds een 500 (ook oud model)

en bij honda-service kun je een cr250 bestellen met cr500 blok.
 
Rudy 29-2-2004 14:31 Print reply

Posts: 3471
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia r-ass

[...]




eeeuhhh....de 500 is tot 2001 gemaakt hoor


En heeft hem zoals dick al zei sinds 1991 helemaal niet veranderd
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
Aprilia r-ass 29-2-2004 15:01 Print reply
Posts: 741
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rudy

[...]


En heeft hem zoals dick al zei sinds 1991 helemaal niet veranderd




toch zijn ze niet hetzelfde kwa model ok...maar motorisch gezien is i heus wel wat anders
 
I like Castrol!
Rudy 29-2-2004 15:15 Print reply

Posts: 3471
Dan geloof je dat toch
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
Aprilia r-ass 29-2-2004 15:21 Print reply
Posts: 741
je zeker ja ik praat wel over kleine verschillen...maar verschillen zijn er...

Specifications Honda CR500 01


Engine


Engine Type:
2-stroke

Displacement:
491 cc

Bore x Stroke:
89 mm x 79 mm

Engine Features:
reed valve

Compression Ratio:
6.7:1

Engine Cooling:
Liquid


Carburetion


Carburetor:
38mm Flat-side




Specifications Honda CR500 92


Engine


Engine Type:
2-stroke

Displacement:
491.4 cc

Bore x Stroke:
89 mm x 79 mm

Engine Features:
reed valve

Compression Ratio:
6.8:1

Engine Cooling:
Liquid


Carburetion


Carburetor:
Keihin 38mm


www.georgiaoffroad.com


zie je wel compressieverhouding is anders
maargoed nu genoeg erover..back on-topic


Dit bericht is ge-edit door Aprilia r-ass op 29-2-2004 15:22
 
I like Castrol!
RB 29-2-2004 15:33 Print reply

Posts: 504
rick,geweldig filmpje!

ik heb na het kijekn ervan mijn RM ook weer eens uit te schuur getrokken,kon het niet laten.

maar echt dik hoor zo'n 500,op de foto was het al een leuk ding maar nu ziet er nog best wel bruut uit ook,beetje lange wielbasis alleen of lijkt dat maar zo?

die pic van die 700 is helemaal lijp.. wie kickt zo'n ding aan


 
mr200r 29-2-2004 15:39 Print reply
Posts: 5122
Zal wel een 700 zabelblok zijn atk is amerikaans
hoe groter hoe beter ik cross het liefst met een pk of 30 vind ik genoeg.
 
mr200r

Dit topic is 25908 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 20
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4 ... 18, 19, 20Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved