Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Spruitstuk en Carb.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1059 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #16218 - Spruitstuk en Carb.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 425 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Killerbean 27-2-2004 20:00 Print topicpost

Posts: 3243
Is even een vraagje he;

ik heb een 19mm bing carb op me dt pasgemaakt.

maar me spruitstuk is 14mm !!!

hij trekt hem nu al op zn achterwiel vanuit rijdend , ik wil er dus een 20mm mikuni opdoen.

maar nu gaat alle benzine door 14mm spruitstuk dus functioneert me 19mm carb ook niet goed en heb ik in dit geval niks aan 19mm.

dus stel ik zet er die 20mm mikuni+spruitstuk op dan moet die veel meer power hebben ? (grofweg 1/4e) ?

am i right or am i wrong ?
 
RX loos

shibby 27-2-2004 20:06 Print reply

Posts: 770
voor op 50 of 70cc?
je gaat er niet echt veel meer top bijwinnen
maar wel met het optrekken zou je het goed moeten merken
 
Tuur 27-2-2004 20:07 Print reply

Posts: 359
Ge gaat meer "patat" hebben, maar niet veel meer top, tenzij je andere tanwieltjes steekt.
 
superior mt7 27-2-2004 20:07 Print reply

Posts: 2675
als je van een 14mm naar 20 mm gata dan krijg je veel vermogen winst erbij , mits het hier om een 70cc gaat
 
V8
Teunmenator 27-2-2004 20:20 Print reply

Posts: 2524
als je een grotere caberateur neemt zal ie bij beide harder optrekken. Je kan hem in 1 keer veel meer mengsel geven namelijk. Is het een 50cc dan zal je top er niet hoger van worden. Als het een 70cc is wordt je top misschien wel wat hoger omdat die 14mm heb dan begrenzde..
 
superior mt7 27-2-2004 20:50 Print reply

Posts: 2675
20mm is ook gewoon te groot voor een ongetunede 50cc,,,niet voor alle maar wel de meeste
 
V8
Pingu 27-2-2004 22:05 Print reply
Posts: 1842
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: HerrMolotov

Ge gaat meer "patat" hebben, maar niet veel meer top, tenzij je andere tanwieltjes steekt.

patat uit een brommer? stoer
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
Tuur 27-2-2004 22:17 Print reply

Posts: 359
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pingu

[...]

patat uit een brommer? stoer

LOL, soz, weer een Belgische opmerking.

Je gaat meer "power" hebben, maar niet veel meer topspeed, tenzij je andere tanwieltjes steekt.



Voila is beter
 
Killerbean 27-2-2004 22:48 Print reply

Posts: 3243
het is een 70polini met een pouper(power)filter

morgen maar naar leertouwer en vragen of ze het hebben.


kan iemand mij nu alsjeblieft het verschil eens vertellen tussen een IMPORT mikuni en een echte mikuni ?!?
waar kan ik het aan zien


ik zal hem dus zo met gemak op t achterwiel trekken ? lukt nu ook al namelijk

Dit bericht is ge-edit door Killerbean op 27-2-2004 22:49
 
RX loos
-Niellesie- 27-2-2004 22:50 Print reply

Posts: 6454
Ik dacht altijd dat een import geen externe sproeier had (weet ik dus niet zeker)
 
allalallalallalalallalala
bananenpenis 27-2-2004 22:53 Print reply
Posts: 19
Quote:
Ge gaat meer "patat" hebben


Ja en ijsbergsla krijg je er ook bij als je er een 20 mikuni onerlegt. En je moet je carburateur dan wel ff ff polijsten, glijd de slasaus er beter doorheen. isty sneller op je patat.
 
Killerbean 27-2-2004 22:56 Print reply

Posts: 3243
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: niellesie

Ik dacht altijd dat een import geen externe sproeier had (weet ik dus niet zeker)


ja zoiets dacht ik ook maar weet het niet zeker
 
RX loos
CC x-power 27-2-2004 22:57 Print reply

Posts: 1215
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bananenpenis

[...]


Ja en ijsbergsla krijg je er ook bij als je er een 20 mikuni onerlegt. En je moet je carburateur dan wel ff ff polijsten, glijd de slasaus er beter doorheen. isty sneller op je patat.

 
CC

Dit topic is 425 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved